Не розумію, чого хоче чоловік
Добрий день
Познайомилась з чоловіком біль ніж пів року тому. Він одразу сказал, що не хоче серйозних стосунків, на, що я відповіла, що мені таке не цікаво і запропонувала припинити спілкування, але він захотів далі спілкуватись, погодившись на мої умови ( як друзі), хоча зазначив, що не вірить у дружбу між чоловіком і жінкою.
І ось, весь цей час ми часто бачимось, гуляємо, спілкуємось.
Він намагається десь обняти, поцілувати, що я зупиняю. Жодних розмов про серйозні стосунки він не підіймає, квіти не дарує.
Я йому не цікава, як жінка для стосунків? Тоді навіщо бачитись, якщо в дружбу він не вірить?!
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Вітаю! Питання до Вас, навіщо Вам ця дружба? Чи у Вас є інші друзі, є з ким провести вільний час? Чи є у Вас хобі або цікава діяльність? Він відразу відверто Вам сказав, що не хоче серйозних стосунків. Що шукаєте чи від чого тікаєте Ви в ці стосунки? Це може бути самотність, страх залишитись самій, невпевненість в собі, страх взяти відповідальність за розрив стосунків (я погана) і т.д. Стосунки з надією "стерпиться, злюбитсься" можуть дати очікуваний результат, але питання скільки часу потрібно терпіти, рік, два... А можуть і не дати результату. Скільки років Ви готові чекати і чи готові? Витрачаючи свій час та енергію на цього чоловіка Ви втрачаєте можливість знайти стосунки, які Вам будуть комфортні.
психолог онлайн
Вітаю, Яно. Що будете робити з інформацією про його «навіщо він з вами бачиться»?
Змістіть свою увагу на себе- це якраз те, що ви точно знаєте і можете на це впливати. З вашого тексту зрозуміло, що ви хочете саме стосунків і про це прямо сказали чоловікові- молодець. Але, все починає розвалюватися на ділі:) Ось з цим місцем потрібно розбиратися. Чому ви надалі не тримаєте свій кордон і погодились на умовну дружбу? Що з вашою самооцінкою, що ви витрачаєте свій час на безперспективного для ваших цілей кандидата? Можливо, ви боїтеся, що ваші вимоги завищені, а можливо, добре що хоч якийсь чоловік є поруч… Це я для прикладу привела, бо потрібно шукати саме вашу установку. Одне зрозуміло, що потрібно працювати з кордонами.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355469 для Уляна Іванівна
Я не зовсім зрозуміла деякі з ваших висловлювань, але чому я погодилась на умовну дружбу? Це він погодився на мої умови.
Так, я хочу стосунків, тому ходжу на інші побачення.
А цей чоловік мені подобається деякими своїми рисами та й мені просто з ним комфортно.
Доречі « не хочу серйозних стосунків» не завжди це означає.
Мій колишній чоловік не хотів, в через 3 місяці зробив мені пропозицію.
Тому і звернулась за порадою, що б не наламати дров.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку, Яно!
Замислитесь - навіщо йому
цитата:
розмови про серйозні стосунки, якщо він
цитата:
одразу сказал, що не хоче серйозних стосунків
, а Ви налаштовані на
цитата:
як друзі
???
Чи вже налаштовані на протилежне, адже ставите такі питання:
цитата:
Я йому не цікава, як жінка для стосунків?
цитата:
Тоді навіщо бачитись, якщо в дружбу він не вірить?!
?
Зустрічатись для сексу - хіба не мета для чоловіка?!
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Яна, доброго часу доби!
В будь якій ситуації перше і головне питання завжди не про когось, а про мене - як це для мене? нашо це мені? яка моя мета? який в цьому для мене сенс? і т.п.
цитата:
може має сенс ці питання йому задати? Бо відповіді інших будуть лише інтерпретацію на підставі свого освіду, сприйняттю, цінностей, знань и таке інше. А Вам же ж важливо зрозуміти його мотиви та цілі, а не фантазії сторонніх, вірно?
цитата:
Не бачите послідовності ось у цьому: "не хотів стосунків..зробив пропозицію..розлучення"?
цитата:
мені просто з ним комфортно
то в чому проблема - Ви своє отримуєте в цих відносинах. Головне, щоб Ви не втратили емоційну дистанцію і не залипли на ньому... Тоді він отримая своє без жодних забов'язань..
Я б всеж таки радила обрати фахівця та попрацювати з психологом. Бо як я розумію це вже других випадок, коли Ви намагаєтесь.. а що саме Ви намагаєтесь досягти продовжуючи ці стосунки вже вдруге? Перші показали свою не життєздатність. Ви вдруге пішли по цьому ж сценарію.. і от що підсвідомо Вами рухає - це і є, намій погляд, запит для роботи з психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355476 для Наталия Павловна
Вдруге намагаюсь?
Це дві різні людини, просто показала, що не завжди все виходить по стандарту і як виглядає на поверхні.
З вашої логіки виходить, що психологи ніколи не роблять помилок і не розлучаються.
психолог онлайн
цитата:
Це дві різні людини, просто показала, що не завжди все виходить по стандарту
по якому саме стандарту?
Перший випадок: він не хоче стосунків, проте робить пропозицію і все одно це закінчується розлученням. Що мало статися, бо він же і не хотів стосунків.
Друга історі: він не хоче стосунків, Ви наполегливо їх продовжуєте... можливе продовженя - Ви його додавите, можливо навіть одружитесь, а фінал буде той самий - розлучення.
цитата:
про яку логіку мова і до чого тут особисте життя психологів? Ви з якоюметою на сайті - дати собі раду, знайти в чому Вам треа змінитися чи - яка?.. Бо призначення психолога допомогти пацієнту розібратися в собі і з собою.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355484 для Наталия Павловна
Я нікого не давила ( дивно спеціалісту робити такі висновки).
Скоріше навпаки, вся ініціатива була від чоловіків, як минулий, так і цей раз.
Розлучення ніяк не повʼязано з тим, що мій чоловік на словах казав, що не хоче стосунків, а вчинки були зовсім протилежні.
Що до психологів, мала на увазі, що не все іде за стандартами, які в книжках написані. Інакше б спеціалісти в психології були найщасливіші люди на землі, але це не так.
психолог онлайн
Вітаю! В дружбі між чоловіком та жінкою, один дружить, а другий терпить. У вас є віра, яка базується на основі, що якщо чоловік каже одне, то це ще так може так і не бути. В мене склалось враження, що Ви ніби чекаєте, що чоловік передумає і побачить перспективу з вами. Симпатія є і у вас і у нього, тому дружба не можлива…
В переписці з моїми колегами, ви теж ніби не чуєте, а хочете побачити щось своє і ця динаміка розгортається в переписці, яка наявна і у ваших стосунках з цим чоловіком.
Тут є питання в тому, що ви не отримуєте те, що хочете і ніби є віра, що це можливо з часом. І я не знаю, може і можливо, але бачу, що відмова по вашим правилам вас не влаштовує. Саме ці почуття треба пережити, бо в житті не все буває взаємним. Коли ви будете вільні від цих почуттів, то це не буде програватись у відносинах. Дуже болючі досвіди, коли нас не вибирають і не хочуть грати по нашим правилам. Співчуваю!
Відредаговано автором 28-11-2023 14:20:50
психолог онлайн
Доброго дня.
"Я йому не цікава, як жінка для стосунків?"
Ви йому цікаві як жінка- тут крапка. Стосунки для нього- це інша історія.
Чому так, знає тільки він. Й справа може бути зовсім не в Вас, а в його особистих проблемах-починаючи з дитячих травм, закінчуючи нещасною любов'ю.
А, можливо, це пов'язано з Вами: говорите одне, а виглядаєте й поводитесь по- іншому.
Для того, щоб розібратися , чому в Вашому житті зявляються чоловіки, які не зацікавлені в " серйозних відносинах, треба йти в терапію. Звісно, якщо Вам вже не цікаво грати в гру під назвою " Дружба з цікавими чоловіками".
психолог онлайн
Вы ходите на встречи с надеждой, что мужчина передумает. Он может тоже ходит на встречи в надежде секс просто получить, а может ему просто нравится вас трогать.
Вы лучше задайтесь вопросом, можете ли вы, "дружа" с МЧ, строить свою личную жизнь, ходить на свидания? Или ждете изменения статуса отношений?