Сильно злюсь і відчуваю огиду до себе
Вітаю!
Я так дратуюсь, що мені стає огидно від себе, але в той ж час хочеться відчути ще більше огиди до себе. Хочеться ненавидіти себе, хочеться, щоб мене ненавиділи, щоб відчували огиду до мене. Також іноді виникає бажання, розірвати себе із середини та вибухнути.
Як цьому зарадити?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго дня Ірино.
Я правильно Вас зрозуміла, Ви відчуваєте огиду до себе через те, що не можете опанувати свою дратівливість?
А що саме змушує Вас найчастіше дратуватися?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355555 для Алла Григорівна
Я не зовсім розумію чому я злюсь, але коли злюсь, то відчуваю ще й огиду до себе і водночас хочеться відчути ще більше огиди.
Зазвичай дратуюсь, коли не розумію чогось
психолог онлайн
Тобто, найчастіше виникає дратівливість, коли чогось не можете зрозуміти? А Ви можете навести якийсь приклад такої реакції?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355563 для Алла Григорівна
Наприклад, виникла якась ситуація(спірна) і більшість людей приймають одну сторону, і я ніби однією частиною розумію, що це правильна сторона, але я з нею ну ніяк не можу погодитись. І у мене зовсім інша думка.
І я не розумію чому правильно так, а не так…
Я починаю злитись, тому що не розумію чому я не підтримую «правильну сторону»
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Дякую за гарний приклад.
Як на мене, питання в тому, що Ви не даєте собі дозволу мати власну думку. Адже, можна обманути оточуючих, але себе обдурити неможливо. Ви відчуваєте, що щось неправильно, але боїтеся самій собі в цьому признатися, щоб не піти проти всіх І тому Вас "рве" на частини, бо є заборона бути самою собою.
Як до Вас ставилися батьки в дитинстві?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355567 для Алла Григорівна
Дякую за пояснення! Я часто аналізую себе і свої відчуття, і багато моїх реакцій сходяться у точці, що я не дозволяю собі бути собою.
З батьком були «ніякі» відносини. Нормальні, нічого хорошого чи поганого.
А мама раніше завжди старалась порівняти мене з іншими, навʼязувала свій смак в одязі і постійно казала: «Так неправильно.», коли я приймала рішення, які їй не подобались.
Я розумію, що це потрібно пропрацювати, тому що відчуваю, що це заважає мені жити
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Павел Леонидович Басанский
Так, Іро. Такі проблеми самі по собі не проходять, бо "коріння" приховується дуже глибоко, на рівні навіювань та дитячих установок.
Потрібна робота з підсвідомістю, щоб нарешті отримати змогу бути собою, а не залишатися в рамках навіяного мамою, можливо і з найкращих почуттів... Ви маєте право на те, щоб жити своїм життям і своїми думками.
У іншому випадку, Ви ризикуєте себе знищити як особистість, "закопавшись" у почутті огиди до себе
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте!
Я починаю злитись, тому що не розумію чому я не підтримую «правильну сторону»" потому что имеете свое представление на которое не даете себе право, т.к в детстве Вас мама сравнивала, и решала все за Вас, а у Вас не осталось права самовыражаться и быть собой, т.к. нужно соответствовать и делать в попад чужим ожиданиям!
Обратитесь к психологу, поработайте с этими установками и отношением к себе!
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Здравствуйте!
Не соглашаетесь с "правильным" из протеста, тем более что чаще всего универсального правильного НЕ существует. За редкими исключениями.
В желании себя разорвать и чтобы Вас ненавидели проявляется скрытое желание себя наказать - так как не соответствуете ожиданиям мамы. В этот момент Вы к ней присоединяетесь и становитесь врагом самой себе. Это мамина установка, которую она Вам внушила. Глубокое невротическое состояние.
С этим только на психотерапию к психологу. Чтобы научиться себе разрешать быть собой и научиться себя прощать, за все.