Сон с ребенком
Доброї ночі! Таке питання. Син завжди спав окремо від нас, але коли почалася війна він спить зі мною (мама). Вже майже два роки. Але і сину і мені так спокійніше спати вночі, шщоб кожну тривогу його не підіймати, і мені не бігти до нього. Підкажіть як бути ?
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Після початку війни багато дітей стали боятися спати одні, без батьків.
Не турбуйтеся, така поведінка дитини є тимчасовою.
Вона зникне, коли до дитини повернеться відчуття безпеки. . А поки що не змушуйте мадюка спати окремо. Коли він стривожений чи наляканий — це не час виховувати самостійність.
Відредаговано автором 04-12-2023 23:26:39
Доповнення від автора
Дитині 10 років
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Звісно, ​​10-річний син має спати окремо.
Якщо я правильно вас зрозуміла. у нього немає страху спати окремо, а виробилася звичка. Тепер потрібно навчити дитину засипати самостійно, а потім допомогти їй подолати найскладніший перший тиждень роздільного сну. Ще два-три тижні знадобляться для закріплення нової звички і… все.
Сон підлітка з мамою може виявитися у дорослому житті. проблемами у особистих стосунках, складнощами в інтимному житті, труднощами із сепарацією (відділенням від мами).
У деяких випадках може з'явитися затримка психічного розвитку (хлопчик несвідомо відмовляється дорослішати і розвиватися, щоб продовжувати спати з мамою, залишаючись її «малюком»).
.Тема ця велика і все тут описати неможливо.
психолог онлайн
цитата:
Син завжди спав окремо від нас, але коли почалася війна він спить зі мною (мама). Вже майже два роки. Але і сину і мені так спокійніше спати вночі, шщоб кожну тривогу його не підіймати, і мені не бігти до нього. Підкажіть як бути ?
Доброго ранку. В вашій області тривога кожної ночі? Чи пропонували Ви сину поспати окремо за ці 2 роки? Ваша кімната більш безпечна, ніж його, чи із-за чого Ви його б підіймали кожної тривоги?
Доповнення від автора
В нас тривога кожного дня і кожної ночі. Ми знаходимося не дуже далеко від фронту
психолог онлайн
цитата:
На жаль, невідомо, як довго буде тривати війна. Можливо, вона закінчиться після того, як Ваш син стане підлітком чи дорослим чоловіком. Напевно, коли Ви пропонували йому спати з Вами у 8 років, сподівались, що це тимчасово. Але сину вже 10, і він спить з Вами постійно.
Що буде відбуватись, якщо зараз Ви запропонуєте сину знову спати окремо?
Доповнення від автора
Він ляже спати окремо, але вночі все одно прийде, чи попросить лягти з ним
психолог онлайн
цитата:
Син часто чує звуки вибухів і із-за цього боїться спати один чи у нього сформувалась звичка спати з Вами, з якою йому комфортніше?
психолог онлайн
Доброго дня!
Здається, Ви вже задавали це питання тут? Або воно аналогічне.
Ви пишете, що вам обом ТАК спокійніше. І далі питаєте "Як бути?"
Чи Ви готові вчиняти іншим чином, навіть якщо вам обом буде НЕСПОКІЙНО?
психолог онлайн
Доброго дня!
З Вами проситься спати не чужий дядько, а рідний син десяти років. Тим паче, за таких важких обставин... Навіть у мирні часі, зачасти, підлітки просяться спати разом - і це ніяка не проблема. Просто у якийсь період життя, дитина недоотримала того тепла, якого так потребувала від матері. І у такий спосіб, несвідомо, "добирає" своє. Що робити? Цінувати такі моменти і допомагати одне одному. Ви потрібні йому, він - Вам. Насправді, хлопчики дорослішають набагато повільніше, аніж дівчата. І якщо у 10 років дівчинка вже достатньо самостійна, хлопчики ще дуже залежні від маминої турботи.
Гірше буде, якщо почнете силоміць вкладати окремо - до страхів додасться ще купа проблем, пов'язаних із невпевненістю та образами.
Війна - це велетенський стрес для дорослої людини, що вже говорити про дитину.
У мене були випадки в практиці психолога, коли до мам приходили полежати поруч хлопці 15-16 років. Отримали своє тепло і самі захотіли спати окремо. Щоб відбувся інцест, якого Ви швидше за все боїтеся, потрібно багато інших складових, і найперше, ініціатива з боку самих дорослих. Але ж це не Ваш варіант, однозначно. Тому не накручуйте себе, бо хвилювань і так вистачає. А коли Ви поруч разом, так спокійніше та і легше реагувати під час тривоги. Бережіть себе та свою дитину!