Рхп?!
Добрий вечір!
В мене напевно РХП, і я це признаю, але лікуватись не хочу. Я їм раз на день, тренуюсь багато та інтенсивно, почала погано себе почувати, і дуже схудла всі це помічають. Але мені подобаються компліменти людей, які кажуть, яка я худа. Плюс до того працюю тренером і прекрасно розуміюсь на харчуванні білках, які потрібні для набори м'язів і т.д. Своїм клієнтам розписую харчування як треба, а себе "як попало". Все прекрасно розумію, та признаю. Але проблема в іншому. Я зустрічаюся з хлопцем вже як півтора роки і зараз в нас просто сварки із-за цієї їжі кожного дня. Бо я жаліюсь, що мені погано, а потім йду в зал, а він злиться і каже, що я його не чую, бо він торочить і старається донести мені в голову, що це не нормально і наслідки цього всього. Але скільки б я йому не казала, що на мене не діє "попадеш в лікарню", і що це не так легко, як здається почати їсти, він не розуміє мене, а я його.
Мама теж сьогодні почала цю тему, і коли я сказала, що не можу свої думки втихомирити і почати їсти, її відповідь була такою "-не мели дурні, їж нормально, бо ти мене знаєш, запру в психлікарню і будеш там лікуватись".
Я ціную хлопця і дуже люблю, стараюсь чути його у всьому, але окрім залу і їжі. В якому б стані я не була, я піду в зал, бо треба, як погано мені не було б вночі, зранку я встану і поїм один раз за день.
Як перестати сваритись з хлопцем із-за цього. Як йому донести, що я розберусь з собою (я знаю, що він переживає, але ці сварки вже в горлі сидять).
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
"Все прекрасно розумію, та признаю"
---
Думаю, що не " розумієте". Ви вважаєте, що РХП- це те,з чим людина може впоратись самотужки, вольовим зусиллям? Це- психічний розлад ,який потребує роботи з психологом * психотерапевтом), який на цьому спеціалізується, або психіатра.
Якщо вже зараз "почала погано себе почувати, і дуже схудла" та
"це не так легко, як здається почати їсти", та "не можу свої думки втихомирити і почати їсти,
як Ви плануєте "розібратися з собою"?
"Але мені подобаються компліменти людей, які кажуть, яка я худа."
Ви впевнені, що Вам говорять комплімент? Те,що Ви його так сприймаєте, не говорить про те, що так воно є. Цілком можливо, таким чином люди звертають Вашу увагу на те,що Ваша вага вже становить для Вас проблему. Бо фізично та психічно здорова людина буде відчувати стурбованість коли бачить дуже схудлу молоду дівчину.
Так,це не відповідь на Ваше запитання. Але, якщо не вирішувати Ваше головне питання( РХП), ситуація буде погіршуватися й питання стосунків відпаде самостійно, бо Вам стосунки взагалі не будуть потрібні.
Вам потрібна допомога спеціаліста з РХП чим скоріше,тим краще.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Привіт, чудова дівчино. Ти красива у любій вазі.
З того, що ти написала- у тебе анорексія без прочищання, далі буде з прочищанням, далі корисних речовин буде так мало, що організм їстиме сам себе, сповільниться памʼять, не вистачатиме сил ні на що- стосунки відваляться самі. Це не страшилка- а вивчена і передбачена ситуація при РХП. Це розлад, який добре вивчений і від якого є гарантоване лікування. Самотужки справитись не можливо- бо це проблема і потреба стосунків: з собою, з батьківськими фігурами, з соціумом…
У нас є прекрасні центри, де лікуються такі, як і ти дівчата. У нас чудові спеціалісти. Лише звернись по допомогу
психолог онлайн
Добрий день! Ви пишете, що у вас, напевно РХП. І це, правда, можливо так, якщо проаналізувати те, як ви живете. Ви також пишете, що визнаєте проблему, але лікуватися не хочете, бо вам подобаються компліменти людей щодо вашої фігури і тіла. Звучить так, нібито ви робите свідомий вибір вести такий спосіб життя і берете на себе відповідальність за подальший стан вашого здоровʼя. Та ваш хлопець і мама вважають, що вам треба їсти більше, ніж один раз на день, бо вам стає погано, ви жалієтесь, і продовжуєте жити, як живете. І, схоже, ви і правда розберетесь з собою. І тоді у мене виникає питання. Дивіться, ви вибираєте жити так, як живете. А що хочете отримати від хлопця, коли жалієтесь, що вам погано? Може у відповіді на це питання схована відповідь на ваше питання: «Як перестати сваритись з хлопцем із-за цього?»
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Як перестати сваритись з хлопцем із-за цього.
Насправді відповідь проста - вилікуватись від РХП.
Звісно, сказати/написати зовсім не складно, а от відважитись на лікування (саме на лікування - я не помилився) буде не просто.
Схоже, у Вас сформувалось чимало викривлених уявлень про красоту і увагу до себе
цитата:
Але мені подобаються компліменти людей, які кажуть, яка я худа.
І на цбому фоні майже абсолютне нехтування власним здоров'ям. А організм, як відомо, не терпить такого ставлення. За похибки в голові він карає тіло(!)
Поміркуйте над динамікою зменшення своєї ваги
цитата:
дуже схудла всі це помічають
Докладіть сюди проблеми зі здоров'ям
цитата:
почала погано себе почувати
І дайте собі щиру відповідь, до чого це все може призвести?
То, може, не варто чекати, поки мама здійснить свої наміри. Як вважаєте?