Рхп , занижена самооцінка , нерозуміння
Як справитись з рхп ? Ніхто з рідних не розуміє цієї проблеми. Вони думають, я жирна тому що не можу просидіти на дієті. А справа зовсім не в цьому. В мене немає де взяти грошей на психолога , щоб почати терапію , і я шукаю хоч когось щоб мені допомогли. Я не хочу з таким станом жити. Мені хочеться закритись від всіх і назавжди. Допоможіть 🙏
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Дехто з практикуючих психологів розглядає можливіть самотерапії. (Тому що короткі діалоги на сайті - це не про терапію). Шлях самопізнання та самовилікування може бути для Вас як один із варіантів, допоки Ви ще не дійшли до психолога. Якщо Вам хочеться закритись, то спробуйте це собі дозволити і поспостерігайте, що буде. Допоможуть також письмові практики, такі, як ведення щоденника. Можете фіксувати у щоденнику свою харчову поведінку при бажанні, але, головне, записувати свої емоційні стани та пробувати розуміти їх. Якщо поряд немає психолога, спробуйте знайти групи по інтересах, де люди мають таку ж проблему. Я знаю, що це може бути дуже помічним. Насправді, багато хто так робить, в кого немає засобів на індивідуальну терапію. Ви пробували відвідувати такі групи? Чи спілкуєтесь Ви на тематичних форумах по цій тематиці?
Відредаговано автором 07-12-2023 14:09:11
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356048 для Тетяна Артеменко
Дякую за відповідь) зараз буду шукати ці групи. Я вперше написала свою проблему тут. Я спілкувалася з двома психологами , але ні один навіть не вислуховував мене до кінця. Я боюсь що я сама не справлюсь з цим. Я боюсь так жити до кінця життя