Відносини з дівчатами
Доброго дня. Я військовий. Мені вже 27 років. Я досі не можу знайти відносини. Пишу сюди бо вже який який раз у депресії через це. Боюсь знову просто замкнутись у собі. Якщо чесно я вже не знаю з якої сторони до дівчини підійти. На вулиці познайомитись це проблема впринципі. Завжди пробую на сайті знайомств, поспілкуватись привикнув далі пропоную зустріч, після зустрічі як завжди все іде коту під хвіст. От остання історія. Познайомився вже навіть з дівчиною в якою є дитина і фігурою неідеальна(впринципі мені всеодно на фігуру аби людина норм була) ну поки спілкувався я навіть влюбився як школяр, ніколи такого відчуття сильного до дівчини не було. Зустрілись ми, я за сотні кілометрів приїхав до неї, вона була рада зустрічі я тоже все норм було, побули два дні разом, прам сімейна ідилія була нічого підозрілого такого в поведінці не було. Поїхав, протягом дня дивно відписувала, вечором при дзвінку там взагалі було якщо вона мене заблокувала, написав чому не відповідає сказала не має як говорити, написав що як будеш мати час передзвони, цю смс прочитала і далі повний ігнор. При спілкування і квіти дарив, як хворіла находив шляхи відправити фрукти ліки, при зустрічі романтичну вече якби ров шоб все красиво було. І вона не одна така решта дівчат з якими спілкувався таж сама ситуація. Нікого не ображав ніколи, відносився культурно до всіх, я не пью не курю, азартні ігри не граю. Я от і не знаю що далі робити. Хочеться тих відносин. А з цими дівчатами нічого не клеїться взагалі... що їм не так, я не розумію.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
В целом, это запрос на психотерапию - посмотреть, как вы общаетесь, строите отношения, как другому рядом с вами.
Был ли удачный опыт отношений? Может в школе, студенчестве?
Почему на улице проблема познакомиться?
Что вы себя чувствуете, общаясь с девушкой?
Каким себя ощущаете?
Какие отношения у вас были в родителями?
Какие отношения между родителями?
психолог онлайн
Добрий день. Ваша розповідь дуже узагальнена. В вашому б випадку було б доцільно дослідити більш конкретні приклади, як саме ви взаємодієте. Це запит на індивідуальну роботу з психологом.
психолог онлайн
цитата:
Зустрілись ми, я за сотні кілометрів приїхав до неї, вона була рада зустрічі я тоже все норм було, побули два дні разом, прам сімейна ідилія була нічого підозрілого такого в поведінці не було. Поїхав, протягом дня дивно відписувала, вечором при дзвінку там взагалі було якщо вона мене заблокувала, написав чому не відповідає сказала не має як говорити, написав що як будеш мати час передзвони, цю смс прочитала і далі повний ігнор.
Саша, доброго ранку. Якщо дівчина провела з Вами 2 дні, можна припустити, що не було для неї чогось такого критичного у Вашій поведінці чи відношенню до неї, що могло її відштовхнути. Все-таки вона проявляла радість і була хоч і недовго, але разом з Вами. Та разом з тим є певна причина, із-за якої дівчина почала Вас ігнорувати після від'їзду. Швидше за все це означає, що до продовження відносин вона не готова.
цитата:
І вона не одна така решта дівчат з якими спілкувався таж сама ситуація. Нікого не ображав ніколи, відносився культурно до всіх, я не пью не курю, азартні ігри не граю. Я от і не знаю що далі робити. Хочеться тих відносин. А з цими дівчатами нічого не клеїться взагалі... що їм не так, я не розумію.
Ви можете звернутись до психолога, щоб при розмові отримати зворотній зв'язок, що може відштовхувати від Вас дівчат. З переписки це незрозуміло. Або, як варіант, запитати у цієї дівчини, що їй не сподобалось. Не звинувачувати чи наполягати на розмові, а написати, що для Вас було б важливо дізнатись про причину припинення спілкування, це б Вам дуже допомогло, що Ви будете їй вдячні за чесність.
психолог онлайн
Співчуваю вам, але бачу вашу готовність і мотивацію працювати з цим! Пропоную вам пройти курс психотерапії з жінкою і досліджувати ваші стратегії взаємодії. Спілкування через сайти знайомств це віртуальне поле, де фантазії можуть різнитись з реальністю. Там можна закохатись, віртуально одружитись і зустріти старість, але при близькості може бути все інакше…
Ви потребуєте стосунків і стосунки з психотерапевтом допоможуть вам розкритись і зрозуміти себе краще. Тут хіба що ви зможете втекти, але від себе далеко не втечеш.