Розлучитися чи пробачити
Доброго дня. Склалася така ситуація з моїм чоловіком. Живемо зараз на відстані. Він десь в ноутбуці знайшов лист від колишнього, який я колись забула видалити. Сам зробив висновки, послав до колишнього і прирівняв мене до повії. Незнаю що робити. Образа на нього дуже сильна. Пробачати його чи подати на розлучення?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір)
Розлучитися не можна пробачити.
психолог онлайн
пробачте
психолог онлайн
У попередньому коментарі я навмисно "забув" поставити кому. Якщо прислухатися до себе, де саме Вам би хотілося її поставити?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356232 для Віталій Вікторович
З одного боку - я шукаю йому виправдання. Все відбулося надто швидко. Замість того, щоб якось пояснити/поговорити, у відповідь я кинулася з агресією. Сьогодні цілий день він дзвонив, я не наважилася підняти.
З іншого боку - я не скакала по чоловікам, що він такої думки про мене. Навіть приводу ніколи не давала. Думки надто розділяються.
психолог онлайн
"З іншого боку - я не скакала по чоловікам, що він такої думки про мене" - Це дуже важливо для того, щоб усвідомити, що Ваше обурення по-перше цілком справедливе. А по-друге дуже важливо дати волю свому обуренню для того, щоб він затямив собі раз і назавжди, що ображати Вас своїми підозрами і натяками - неприпустимо!
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Пробачати його чи подати на розлучення?
А ще є якийсь варіант? Чому така полярність? Ви вірите в те, що люди, які зовсім нічого не знають про вашу ситуацію, крім декількох речень, можуть зробити за вас такий життєвий вибір ?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір!
З Ваших описаних слів відбуваються якісь дуже полярні речі. В роздумах прийняття рішення, і в реакціях на ситуацію з обох сторін.
Можливо існує фоново напруження в Ваших відносинах зараз. Яке б добре було прояснити. Іноді якась ситуація стає лише приводом для шансу помітити і провести ревізію, що з нашими взагалі відносинами на зараз. І це проговорити. Взагалі, тільки близький та щирий діалог з партнером допомагає вирішити конфліктні ситуації. Але на інтенсивних емоціях це буває важко робити. Та відповідальність за відносини завжди несуть двоє.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
цитата:
З одного боку - я шукаю йому виправдання.
Самій шукати виправдання - марна, як на мене справа. З Вашого боку такі наміри можуть свідчити про бажання якось пом'якшити свою агресію (яка, до речі, цілком природня), а також про бажання все-таки примиритись.
цитата:
Образа на нього дуже сильна.
Якщо агресію вихлюпнули, то з образою має стати легше. Хоча слід все одно залишиться.
цитата:
Замість того, щоб якось пояснити/поговорити, у відповідь я кинулася з агресією. Сьогодні цілий день він дзвонив, я не наважилася підняти.
Скажіть, Ви вже жалкуєте через свою бурхливу реакцію?
Загалом-то варто поміркувати і на деякі важливі речі подивитись максимально об'єктивно.
Наприклад, чому і як давно
цитата:
Живемо зараз на відстані.
?
цитата:
Він десь в ноутбуці знайшов лист від колишнього, який я колись забула видалити.
Якщо живете нарізно, то яким чином чоловік мав змогу щось дивитись у Вашому ноутбуці?
цитата:
РОЗЛУЧИТИСЯ ЧИ ПРОБАЧИТИ
Це ж якісь крайнощі, погодьтесь. Можливо, треба дати собі час і охолонути почуттями. Вийти на стан спокійної і виваженої оцінки ситуації. І зрештою, поспілкуватись з чоловіком, послухати його. Сказати про своє сприйняття того, що сталося. Мені здається, що зможете знайти порозуміння.
А буде потреба - зверніться до сімейного психолога.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356271 для Владимир Анатольевич
На даний момент, мій ноутбук знаходиться у нього. Відстань тимчасова, він за кордоном, а я приїхала на свята додому, на Україну. Сьогодні пояснив, що проблеми були на роботі, що сильно скучає, що переживає, а побачив той лист і не знав, що думати. Хочеться почути якусь об'єктивну думку зі сторони.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ваші стосунки на відстані отримають цілу низку випробувань. Чоловік не витримує розлуки і нападає на вас з приводом чи без, але це відбувається. Ви не витримуєте його образ і хочете, щоб ми психологи сказали, чи розлучатись чи помиритись. Це ж має бути ваша відповідальність.
Я рекомендую вам сімейну консультацію, щоб ця сварка і образа була оброблена як для нього так і для вас.
психолог онлайн
Доброго дня! Бурхливі емоційні імпульсивні реакції вже стають нормою сьогодення. Всі ми знаходимося у постійному стресі. Що в Україні, що за кордоном. Вимушена розлука - непросте випробування для сімей. Так що , вважаю, потрібно добре обдумати ситуацію, перед тим, як приймати такі серйозні рішення. І поговорити один з одним, розказати про свої думки і почуття. А при необхідності - звернутися до психолога.
психолог онлайн
цитата:
Сьогодні пояснив, що проблеми були на роботі, що сильно скучає, що переживає, а побачив той лист і не знав, що думати.
Пояснити пояснив, а чи вибачився за образи і ганебні порівняння?
А Ви сказали йому, шо шкодуєте через свою надмірну агресію?
цитата:
Хочеться почути якусь об'єктивну думку зі сторони.
Думка, ні, думки зі сторони замість Вас точно нічого не вирішуватимуть і не оцінюватимуть. Можуть лише допомогти розібратись в ситуації цілісно, знайти відповіді, чому і навіщо створюєте разом з чоловіком такі катастрофічні моменти. А ви таки їх створюєте, бо кожен робить свій внесок, а не хтось один.
Також допоможуть визначити рівень вашої взаємної поваги і довіри, якісь межі, за які аж ніяк не можна виходити і таке інше.
І ось на підставі нового усвідомлення буде змога прийняти виважене рішення.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356304 для Владимир Анатольевич
Так, вибачився. Сказав, що накрутив себе, що те все ревнощі. Коли мої емоції трохи стихнуть, спробую поговорити. Бо зараз тільки підірву ті негативні емоції, які залишилися.