То чому хлопець приваблює на роботі,а вдома-ні?
Доброго дня. Ми зустрічаємось з хлопцем трішки більше 5 років,живем вже рік разом. Ми працюємо разом на одній роботі,але в різних кабінетах. Мене хвилює питання в інтимному плані. Я хочу його на роботі,а додому як приходжу,то вже нічого не хочеться. Поки ми прийшли додому,поки поїли,прийняли душ і от залишається мало часу до сну. І я хочу чи то почитати книгу в телефоні,чи то полистати соціальні мережі.
Я дуже втомлююсь інколи,що навіть ні їсти,ні приймати душ не хочеться,нічого не хочеться зовсім.
У нас різний режим ,я лягаю в 23:00-23:30 ,а хлопець може в 01:00-01:30 і тому я вже хочу спати і готуюсь до сну,а в нього перед сном ще купа часу є.
У нас стало мало інтиму,мене це хвилює інколи,а хлопець наче і заморюється ,але може сказати ,що це лінь в мені. Що ми будемо працювати і далі постійно і потім зовсім інтиму не буде. Я просто розумію,що мені треба підготуватися по жіночому до інтиму і кожен день на готові не можу бути.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Женя, доброго часу доби!
Питання яки Ви підняли не таке вже і просте. Треа розібратися в природі того, що з Вами особисто відбувається..
цитата:
Ми працюємо разом на одній роботі,але в різних кабінетах. Мене хвилює питання в інтимному плані. Я хочу його на роботі,а додому як приходжу,то вже нічого не хочеться.
У вас однакові посади, ви на одному рівні на роботі?
А в плані заробітку - ви на рівних чи хтось заробляє більше?
цитата:
У нас стало мало інтиму,мене це хвилює інколи
Що значить, хвилює? Вам не вистачає інтимних стосунків чи вистачає і просто турбує, що вони не часто відбуваються?
цитата:
Я просто розумію,що мені треба підготуватися по жіночому до інтиму
А хлопеуць це розуміє? Як він готує Вас до інтиму? А як Ви його?
психолог онлайн
Вітаю! Ви пишете що у вас після роботи немає взагалі сил ні на що. І втома, зазвичай, не надихає на еротичні пригоди. Але - чи було у вас інакше у якийсь період стосунків? Наскільки він сам прагне близькості? Ви справді підняли таке багатошарове питання, на яке може бути декілька відповідей. Можливо, ваша манера поводитись себе на роботі істотно відрізніється від тої манери, яку ви обрали для дому? Коли у вас вихідні і відпустки - щось змінюється на краще?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356366 для Наталия Павловна
У нього вище посада від моєї і відповідно заробітна плата вище також.
Проблеми з інтимом мене хвилюють тоді,коли хлопець починає говорити про це. Що мало займаємось інтимом,чи то йому б хотілось щоб я частіше робила приємне йому. А мене навіть інколи бісить,що він просить це «приємне». Я навіть не можу пояснити чому. Ну наче мене змушують це робити.
Або я думаю про проблеми в інтимі коли сама хочу його,починаю натякати хлопцеві ,а він каже ,що стомився чи не хоче. Ця відмова якось засмучує мене,хоча я розумію його.
Мені здається ,що нам потрібно різна кількість інтима. І буває ,що коли я хочу,то він не хоче і навпаки.
Частіше ми розумієм,що буде інтим коли починаємо цілуватись. Мене ображає інколи,що коли я роблю йому приємне,то я цілую його тіло,я роблю масаж ,тобто хочу його розслабити повністю. А він інколи може не повністю розслабити мене чи то перед приємним чимось чи то перед інтимом.
Я йому про це говорила ,наче він і розуміє ,але все одно далі так само. Мені потрібен час до самого сексу ,а йому і поцілункам достатньо чи торкатися його інтимних зон.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356368 для Нора Маркман
На початку стосунків ми займались інтимом дуже часто,ми хотіли один одного кожного дня. Але з часом якось стихав весь запал пристрастей.
Просто вдома ми рівні і він допомагає мені багато в домашніх справах,ми розподілили всі обовʼязки. А на роботі він вище мене і якось це збуджує навіть інколи.
Один раз на тиждень ми створюємо собі відпочинок ввечері після роботи,замовляємо щось смачне,робимо коктейлі і тоді ми насолоджуємось повністю один одним. В цей день ми розуміємо до чого веде вечір і готуємось завчасно зрозуміло ж.
У нас лише один вихідних і ми їздимо за продуктами,прибираємо вдома,готуємо ,що часу і сил майже немає на інтим. А під час відпусти ми відпочиваємо і насолоджуємось ,що можем лише день виділи ввечері на інтим і романтичну атмосферу.
психолог онлайн
Здравствуйте!
То что в начале отношений много интима, а потом при совместном проживании становится меньше, это нормально!
Опять же учтите сколько времени Вы проводите на виду друг у друга, временную активность каждого, Вы энергичны днем и на работе, он вечером, когда Вы уже хотите отдыхать!
Однако что Вас больше в этом задевает, что он для Вас так не старается как Вы? С одной стороны Вы описываете, что его позиция главного(на работе) Вас возбуждает, и это для Вас как что? С другой, когда Вы на равных дома, тогда он всегда может отказать когда ему не надо, а Вы значит не можете, Вы в этот момент для него ленивая? Т.е. игра продолжается, его пожелания учитываются, а Ваши можно игнорировать?
психолог онлайн
цитата:
це може бути причиною, чому він Вас збуджує на роботі, а вдома - ні. Успіх в принципі збуджує, на роботі він кращий, це може стимулювати бажання.
А дома він виглядає сильним, господарем, Чоловіком, чи все спрощено?
цитата:
буває ,що коли я хочу,то він не хоче і навпаки
схоже ви не співпадаєте по ритму. Самим простим способом це вирішити - витримати довготривалу паузу в сексі, коли обидва будуть на пікі бажання. Є вирогідність, що надалі ви будете співпадати. Але це якщо причина саме в цьому. З того, що Ви описали, виглядає, що в вашій парі немає тандему в цьому питання, ніби кожен очікує щось особливе від партнера не як повноправний учасник сексу, а як той, кому його створюють. Розумієте про що я? Тому відверта розмова про те, що відбувається та як кожен з вас бачить шляхи рішення проблеми - це може допомогти.
Ви сама в чому бачите прблему? А як її вирішити - є думки?
цитата:
Мені потрібен час до самого сексу ,а йому і поцілункам достатньо
Це так, бо фізіологія у чоловіків та жінок принципова різна, тому і час на прелюдію, секс, оргазм та засокоєння у нас суттєво різний. Якщо це не враховувати завжди будуть проблеми. І в першу чергу це потрібно враховувати чоловіку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356373 для Наталия Павловна
Вдома у нас все просто,ми на рівних. Він може приготувати,чи то прибрати вдома,чи то помити туалет,робити всі ті ж обовʼязки як і як. Можливо мене більше приваблює саме статус його на роботі,що він вище мене. То що мені робити? Якби ми могли зайнятись інтимом на роботі,то я впевнена,що це було б через день. Але нажаль немає такої можливості.
Коли ми почали задумуватись про те,що у нас є проблеми в інтимі,ще десь пів року тому,то ми почали розмовляти про це. Звичайно,що кожен почав казати ,що йому не так ,що кому не вистачає,але мені здається я не все тоді сказала,що хотіла. Можливо боялась якось образити ,або принизити хлопця,що він робить щось не так. Та і бачила свої помилки,бо раніше він був постійним ініціатором інтима.А потім сказав,що уже набридло постійно просити щось. І от після розмови сказав,що не хоче давити на мене і щоб я як захотіла,то взяла ініціативу в свої руки. А ось сьогодні він сказав,що коли він перший приставав до мене ,то і секса більше було,а тепер не так часто.
І от я не знаю що мені робити з собою. Якось примушувати себе не хочу і хочу близькості з хлопцем і щоб він задоволений був.
У нас немає проблем в якості сексу. Є іграшки,ми намагаємось його зробити не одноманітним ,але ж дійсно це більше від хлопця ініціатива йде. Я хочу щось ,але чомусь не можу сказати ,бо боюсь ,що не з держу своє слово і хлопець буде надіятись на щось цікаве ввечері ,а я просто прийду втомлена і без бажання ніякого. Це відбувалось вже.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Я предположу, что у вас не сколько разная потребность в интиме, сколько много установок, как оно должно быть и страхи, что если нет секса, например, неделю или две, то все, катастрофа в отношениях. Вы как будто не даете себе возможность расслабиться и идти за желаниями.
Возможно, дело еще в том, что вы устаете сильно? На работе сил больше, желание и появляется. А дома банальная усталость перебивает все остальное. Может есть смысл тогда пересмотреть свой быт, как минимум, либо раньше хоть в какие-то дни ложится спать, например, в 22? Плюс выходные тратить больше на вас саму (отдых, расслабление, занятия для удовольствия) плюс совместные занятия как пары. Только я не про поход в магазин и совместную уборку, а про прогулки, может повалятся фильм посмотреть, в обнимку, может массаж друг другу сделать или сходить вместе в спа. В общем, что-то для отдыха и души.
Потому что если все время это работа и бытовуха, то реально ничего уже не хочешь
психолог онлайн
а чим саме він вас збуджує і цікавить там на роботі? тим, що там є інші люди і це таке "порівняльне" з іншими людьми збудження?)) Ви пишете, доречі, що ви "на рівних" коли залишаєтесь вдвох дома. А там? Ні? Чи можливо сам факт дистанції між вами, що там робоча і непідходяща атмосфера? Можливо десь в цьому напрямку треба шукати відповідь, окрім того щоб відпочивати? Спробуйте порівняти в думках що таке є там чего немає вдома.
Відредаговано автором 12-12-2023 20:44:40
психолог онлайн
цитата:
То що мені робити? Якби ми могли зайнятись інтимом на роботі,то я впевнена,що це було б через день. Але нажаль немає такої можливості.
може має сенс розібратися в собі?
Чому Ви з цим хлопцем?
цитата:
І от я не знаю що мені робити з собою.
Для початку спробувати не напружуватися.. бо чимбільше Ви стараєтеся - тим більше помилок будете робити.
Перше, щоб я радила зробити - це розібратися в собі: Вам потрібен саме ЦЕЙ хлопець, чи Ви закохалися в успіх цього хлопця?
Друге, розібратися ось в цьому:
цитата:
Я хочу щось ,але чомусь не можу сказати ,бо боюсь ,що не з держу своє слово і хлопець буде надіятись на щось цікаве ввечері ,а я просто прийду втомлена
чи я правильно зрозуміла - Ви домовляєтесь про секс вранці?..
Тобто секс у вас не за бажанням а за планом?
Третє - зрозуміти і почути себе - свої бажання, щоб не було ось цього:
цитата:
Якось примушувати себе не хочу