Зрада матері
Моя мама поїхала у 2016 р до Іспанії і познайомилася з іншим чоловіком він з України і скриває від нас всіх і були вони разом 7 років.
Чи можна розказувати татові ?
Багато болі мені наробила тяжко на душі.
Але моя бабуся каже що нетреба розказувати татові як поступити правильно ?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Доброго дня, Maria.
Ваша бабуся права:не слід втручатися во взаємовідносини батьків. Це їх ОСОБИСТА справа. Вони дорослі люди й самі повинні вирішувати свої проблеми.
Ви впевнені, що батько хоче про це дізнатись? Особливо від Вас? Або що він вже не знає?
Якщо він Вам нічого не говорить, це зовсім не означає, що він ні про що не здогадується.
"Багато болі мені наробила тяжко на душі."
Ось з цим Вам потрібно до психолога, бо на мою думку, це не тільки про" зраду" батькові, а й про "зраду" Вам, коли вона поїхала, та взагалі про відносини з мамою . І не тільки з мамою, а й з батьком теж. Бо, не вирішенні питання в батьківській родині впливають на все подальше життя: вибір партнера, будування відносини в своїй сім'ї, виховання дітей та ін.
психолог онлайн
Доброго дня!
Лучше конечно не влазить в отношения родителей... это их личное...
Но и вас понять тоже можно... вам тоже тяжело... для вас это как мусор... носите теперь этот мусор тайно... и вам от этого противно и больно...
Но каждый человек сам строит свою судьбу... и сам выбирает, что и как ему делать...
Тут лучше всего, максимально дистанцироваться от ситуации, и от родителей.
Пусть они сами решают - это их отношения.
А вам лучше заняться своей личной жизнью!
На себя внимание обратить! Свою жизнь выстраивать.
( а боль от матери - на проработку к психологу)
психолог онлайн
Марія, Ви доросла дівчина, Ви маєте це вирішити сама. Що саме Ви хочете розказати своєму татові? Про те, що в мами інший чоловік? А які тут бонуси для Вас? В чому Ви виграєте? Як Ви поліпшите цим ситуацію? Якщо у Вас є розуміння, що маму потрібно "викрити", то лише Ви знаєте, для чого це робити. Ви знаєте ситуацію з середини, ми - лише сторонні спостерігачі. Чим ми можемо Вам зарадити?
психолог онлайн
Батьки самі мають розрулювати свої стосунки.
Мама сама Вам сказала про те, що в неї є інший, чи це чиїсь здогадки?
Ви можете поговорити з мамою про те, що Вам не хочеться більше нести цей тягар на собі і що Ви хочете розповісти все татові.
Ви маєте право вчиняти так, як хочете.
Батьки-дорослі люди, вони самі розберуться.
Якщо мама дійсно має стосунки на стороні і Вас це торкається, оскільки викликає сильні почуття, то Ви можете розмовляти про це з батьками.
Можливо Ви з'ясуєте, що їх обох це влаштовує , і Вам стане легше, принаймні Ви не будете відчувати себе "спільницею злочину" .
Дорослі люди по-різному будують свої стосунки, проходять багато випробувань, певні з яких не витримують , з певними недоліками змиряються, на щось їм простіше закрити очі.
Ви в житті будете мати свій досвід.
Батьки мають свій, і він не завжди буде Вам подобатись.
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Это отношения Вашей мамы и только она сама ответственна за свою жизнь. Вы уже совершеннолетняя и Вам нужно заниматься Вашей жизнью. Ваши родители всегда останутся для Вас Вашими родителями. Если у Вас есть какие-то переживания, связанные с мамой, то Вы можете с ней поговорить об этом. Возможно, что реальность другая.
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата: