Я не люблю свою дитину
Я жахлива мати і не відчуваю що люблю свою дитину. Не можу нічого з собою зробити. Можливо просто нехочу. Мені легше просто утікти ніж щось поміняти, що і планую уже зробити.
Ще я жорстока, особливо коли мені боляче. Останнім часом дочка почала битися коли щось не отримує. Знаю що сама у цьому вина. Знаю як змінити і не міняю.
Що зі мною не так? Чого я не люблю свою дитину? Як можна не любити своє дитя, частину себе яку носила 9 місяців під серцем? Чому готова її кинути?
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
добрий вечір. як давно ви стали мамою? чи є поряд близькі люди які можуть вас підтримати
?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356970 для Оксана Игоревна
Дочі 3 роки. Хто знає мене добре не підтримує.
психолог онлайн
Вот, почитайте портреты разных типов мам:
https://upsihologa.com.ua/mamy_byvayut_raznye-pavelbasan.html
Может быть в одном из них узнаете себя...
психолог онлайн
Доброго вечора, співчуваю Вашій ситуації, схоже що у вас є бажання все змінити і почати любити свою дитину, помічаю, що робите для цього зусилля і схоже почуваєте багато провини, якщо це не вдається. Причини можуть бути доволі різні від перевтоми і відсутності підтримки до гормональних збоїв, депресії чи психологічних травм у Вашому дитинстві. Чи давно Ви робили обстеження Вашого стану здоров'я? Чи є у Вас проблеми зі сном, апетитом, відсутність сил, втрата мотивації, суїцидальні думки, що тривають 2 тижні чи довше?
психолог онлайн
Вітаю! Співчуваю вам і відчуваю ваше бажання це змінити. Можливо ваша донечка підіймає цілий пласт ваших стосунків зі своєю мамою. Доречі, які у вас стосунки? Вам треба навчитись любити свої жахливі прояви, де не було людського відношення, бо саме тут ми стаємо дикунами. Ваша внутрішня дитина теж потребує любові та турботи. Коли ви зробити цю внутрішню роботу, то і для своєї дитини буде тепло. Мамами не народжуються, ними вчаться бути. Це ваш об’єм роботи зараз. Рекомендую роботу з психологом! Також дивіться різні лекції про стосунки з дітьми, читайте книги. Знаходьте підтримку на форумах мам. Вам потрібні джерела натхнення та пояснення, бо ви лякаєтесь від безпорадності і від своїх емоцій. Те, що проживаєте проживають багато людей і я бажаю вам сил та мудрості справитись!