Школа освіта навчання
Всім доброго я ходив в 3 клас і мені батько купив смартфон ну тоді більше нікого не було і я перестав добре навчатись начав скачувати на ньому ігри дивитись фільми і ще батько купив ноутбука в якому я просто сидів грав і я ще неміг вивчити табличку множення
І я зараз на даний час незнаю що і ще тоді з батьками полетіли в сша там я пішов в 4 клас і там давали завдання з математики з таблицею множення і я неї незнав
І так я неї не міг вивчити 3 роки ще в сша давали ноутбуки і тоді почалось давай грати ігри не вчитись не знаю що мені його робити далі і я себе почуваю себе не вдахою що я на нічого не спроможний далі щось робити навчати я тепер геть отупів І всі тепере з мене сміються ніхто не хоче зімною більше спілкуватись я просто думав про одні ігри я нічого ніяких уроків не робив нічого не вчив а просто грав в одні ігри думав що якби бистріше прийти додом і просто сидіти грати в ті ігри і більше нічого ще в школі коли нічого я не робив умудрявся ще якось в школі пограти в ті ігри ще крав і батьків гроші на донат я просто незнаю що зімною робиться в мене якісь схильношчі чи що ЧОМУ ВОНО В МЕНЕ ТАК І Я ТІЛЬКИ ЗАРАЗ В 11 КЛАСІ ВЧУСЯ НА ОДНІ 4,5 ПОНЯТЯ НЕ МАЮ ЩО МЕНІ ДАЛІ РОБИТИ ЗІ СВОЙМИ ЖИТТЯ МЕНЕ ПИТАЮТЬ ЩО ТИ БУДЕЖ ДАЛІ РОБИТИ МЕНІ ДУЖЕ КРЕПКО СТИДНО В МЕНЕ ДУЖЕ ДОБРИЙ КЛАС ВСІ ДРУЖНІ І ШТАТАХ І ТУТ ЗАРАЗ КОЛИ НАЗАД ПОВЕРНУЛИСЬ МЕНІ ДУЖЕ КРЕПКО СТИДНО ЗА СЕБЕ Я НЕЗНАЮ ЩО МЕНІ ДАЛІ РОБИТИ ЗІМНОЮ БІЛЬШ НІХТО НЕ ХОЧЕ СПІЛКУВАТИСЯ Я НАВІТЬ ЗНАЮ ЧОМУ І НЕЗНАЮ ЩО МЕНІ ДАЛІ РОБИТИ МЕНЕ І КІДАЛИ НА ГРОШІ І Я В депресій просто щось твориться не понятно що мені хочеться просто не дожити до закінчення цієй школи і покінчити життям я проміняв школу навчання на ігри на фільми нічого просто не вчив ніколи нічого і все Поможіть будь ласка мені якоюсь порадую мені дуже стидно
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Наймайте репетитора. Все можна наздогнати. Нічого страшного. Ви наздоженете свої пропуски, все залежить тільки від Вас
психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Співчуваю вашому становищу, але радію, що ви усвідомлюєте проблему і просити про допомогу. Значить ви хочете змінитись! В якийсь період життя комп’ютер став заміною батька, друзів та соціального життя. Ви через нього отримували емоції, захоплення та відпочинок. Проте це зіграло злий жарт, бо ви цілком занурились і виробили залежність. Вам потрібно попросити батьків про допомогу. Зізнатись в тому, що у вас депресія і труднощі в соціалізації і попросити про сеанси до психолога. Зізнатись, що відстаєте в шкільній програмі. Тобто визнати ту реальність, в якій ви зараз, щоб далі рухатись до бажаних результатів. Не бійтесь щось не вміти, бійтесь нічого не робити з цим! Ви потребуєте керівництва та допомоги, а також мотивації та власних зусиль. Пишіть розпорядок дня, намагайтесь повернути собі контроль над своїм життям. Виконуйте хоч щось з написаного, поступово вам буде подобатись це більше і більше. Пишіть коротко плани, наприклад: поприбирати кімнату, позайматися спортом, вивчити вірш, зробити листівку тощо. Поверніть собі відчуття своєї працьовитості і дотримуйтесь її. Я бажаю вам сил пройти цей непростий період життя, але хочеться вас максимально підтримати! Просити про допомогу це теж нормально!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357061 для Алла Володимирівна
З батьками я говорив толку немає мені треба вирішуватись самому