Ревнощі до дитини, роздратованість до бабусі
Добрий день! Маю дитину 8 міс. Батьки та бабуся вмовили йти на інтернатуру, аби не переривати навчання. З нами через це живе моя бабуся. Мене постійно дратує її присутність, те що вона більше бавиться з моєю дитиною, ніж я. Я навіть помітила, що дитина їй більше посміхається ніж мені.
Через це я дратуюсь, зриваюсь на неї. Я не розумію, як боротися з цими ревнощами, стримувати себе. Мені хочеться бути постійно з дитиною. Хочеться щоб про досягнення я дізнавалась не від бабусі а сама бачила.
Батьки та бабуся цього не розуміють, кажуть,що я егоїстка, не думаю про розвиток дитини.
Допоможіть, будь ласка, підкажіть як бути, можливо якусь літературу почитати
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
цитата:
Батьки та бабуся вмовили йти на інтернатуру, аби не переривати навчання.
Що значить вмовили? Спеціально хотіли для вас чогось поганого?
цитата:
Мене постійно дратує її присутність, те що вона більше бавиться з моєю дитиною, ніж я.
Ви завидуєте, чи ревнуєте!
цитата:
Мені хочеться бути постійно з дитиною.
Будьте стільки, скільки получається
А для дитини дуже важливо, щоб вона не була замкнута лише в вашій присутності.
Ви ж не ворог своїй дитині!
психолог онлайн
Если хочется быть с ребенком, то будьте. Учиться потом будете.
Вам 26 лет, вы уже взрослый человек. Зачем вам слушать родителей, которые считают, что надо учиться? Вы ж хотите другого?
Вы с мужем живете или с родителями и мужа нет?
Кто вас содержит?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
цитата:
Давайте дивитись в корінь проблеми. Згодні?
На вмовляння батьків та бабусі Ви погодились, так чи ні? Очевидно, що погодились, але наслідків не уявляли. Зате маєте їх тепер наочно.
цитата:
Так Ви ж погодились. Тобто розуміли, що бабуся буде допомагати і підміняти Вас за Вашої відсутності. Так чи ні?
цитата:
Я навіть помітила, що дитина їй більше посміхається ніж мені.
Ну а як дитина буде більше посміхатись Вам, якщо Ви роздратовані???Тим більше
цитата:
зриваюсь на неї
цитата:
Я не розумію, як боротися з цими ревнощами, стримувати себе.
Прийняти ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за власне рішення і не звинувачувати інших(!)
цитата:
Мені хочеться бути постійно з дитиною. Хочеться щоб про досягнення я дізнавалась не від бабусі а сама бачила.
А як же навчання в аспірантурі?
Чи є у Вас бажання і сили прийняти інше рішення - перервати навчання і бути поруч з дитиною?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
З нами через це живе моя бабуся. Мене постійно дратує її присутність, те що вона більше бавиться з моєю дитиною, ніж я. Я навіть помітила, що дитина їй більше посміхається ніж мені.
Через це я дратуюсь, зриваюсь на неї. Я не розумію, як боротися з цими ревнощами, стримувати себе. Мені хочеться бути постійно з дитиною.
Катя, доброго вечора. Ви маєте природнє бажання проводити з дитиною більше часу, ніж бабуся. Але не можете його реалізувати, так як погодились на інтернатуру. Що відбудеться, якщо Ви відмовитесь від інтернатури на пару років, повернетесь до неї, коли будете насправді готові?
психолог онлайн
Доброго вечора, Катя!
А може це злість на саму себе за те, що погодились на вмовляння?
То може є сенс взяти відповідальність за це рішення на себе?
І потім вже подумати про подальші дії: продовжувати навчання, але свідомо приймаючи його наслідки у вигляді віддалення дитини від Вас або перервати навчання щоб бути поряд з дитиною і стати для неї найближчою і люблячою людиною - для її психологічного здоров'я і для власного спокою, щоб потім не відчувати провину за відсутність у її житті, не кажучи вже про зриви.