Що зі мною відбувается
Вже більше півтора роки почуваю себе погано ,ходжу до лікарях, все почалося з нестачі повітря, хитки ходи онімінням кінцівок, потім почалися панічні атаки, була у багатьох лікарів багато аналізів здала, мрт, УЗ, близько року мене турбує постійна хитка в ході,оніміння ніг і біль у м'язах ніг при ходьбі, але ставлять мені діагноз тривожний розлад , чи може це бути пов'язано з тривожним розладом?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Аліна, у Вас, дійсно, всі ознаки тривожного розладу.
Але це не вирок. Ваш стан можна коригувати.
А що відбувається у Вашому житті?
Як давно виникла проблема ?
Відредаговано автором 24-12-2023 00:34:27
психолог онлайн
Доброго дня, Alina!
цитата:
але ставлять мені діагноз тривожний розлад
По-перше, приміть мої співчуття і слова підтримки.
По-друге, скажіть, який лікар ставить Вам цей діагноз?
По-третє, тривожний розлад, якщо це він, лікується вельми успішно у взаємодії двох спеціалістів: спочатку психіатра (медикаментозно), а згодом - після зменшення симтомів - психолога.
Останній допомогає розібратись з тим, як ставитесь до себе?
Після яких подій погіршилось здоров'я?
Як проживаєте власне життя?
Чи взмозі опиратись на себе?
Хто Вас зараз підтримує?
Які стосунки з рідними та близькими?
На ці питання можете дати відповідь.
Він же супроводжує Вас на шляху набуття впененості в собі, здатності справлятись з негативними переживаннями, виражати назовні емоції тощо.
Для пояснення повідомлю, що людина цілісна. Все, що відбувається на рівні психіки, відбивається на тілесному рівні також. І навпаки. Тому протиріччя між вказаною Вами симптоматикою і певними проблемами в психологічному плані немає.
Відредаговано автором 24-12-2023 12:22:38
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Цілком. Це він і є.
Головна психологічна причина, з якою обов'язково треба працювати в психотерапії: НЕДОВІРА оточуючому світу та незакрита потреба в БЕЗПЕЦІ.