Як позбутися болю, що мене променяли на іншого?
Мене кинула моя дівчина, і я ніяк не можу з цим змиритися. Я весь час згадую що в нас було. Мені боляче, що мене променяли на іншого. Допоможіть, як мені позбутися цього болю?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ваша дівчина пішла до іншого хлопця - так буває не лише з вами.
Усвідомте, що дівчина не ваша власність і має право вибору, як і ви.
Зніміть її з п'єдесталу. Ви вважаете, що вона найкраща дівчина у світі? Ви ніколи не зустрічали та не зустрінете іншої, як вона? Це, мабуть, не відповідає дійсності. Згадайте її вчинки, які вас дратували.
Не зациклюйтесь на думках - "якби", "але" і "чому". Це абсолютно марно,
Зробіть ваше життя активнішим, зателефонуйте друзям, займайтеся спортом, насолоджуйтесь своїм власним життям, і ви будете менше турбуватися про дівчину. Зрештою, найкраща помста – добре жити.
Стосунки іноді не закінчуються добре. Але майбутніх стосунків ще багато,
Відредаговано автором 28-12-2023 23:31:20
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ще не відомо, кому з вас пощастило.