Я не знаю що робити
Ночами не сплю через постійні сльози,раніше вони виникали через певні причини.А зараз ніби на автоматі
Немає ні сил не бажання ні на що
Приходиться працювати на трьох роботах щоб виживати…Сил просто не має
Я просто втомилася,і мені соромно за це
За те що я слабка,я не маю на це ніякого права але не можу з цим нічого зробити
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Наталия Горская
Не маєте права на слабкість?!
Але мабуть маєте право вмерти від перенапруги?
А ХТО ЗАБРАВ у Вас перше право і ХТО ДАВ друге?
Відповідь "я сама" - 100% хибна. Шукайте серед рідних.
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку, Dasha!
цитата:
Немає ні сил не бажання ні на що
цитата:
Я НЕ ЗНАЮ ЩО РОБИТИ
Відповідь очевидна - поставитись до себе максимально прихильно(!)
Далі - шукати підтримку як зовні, так і всередині.
цитата:
раніше вони виникали через певні причини.
Мені здається, що якісь сильні емоції і почуття. пов'язані з ТИМИ подіями, ще не прожиті до кінця. Їх шлейф ще продовжує впливати на Ваш стан, висмоктуючи житєві сили. Тому спробуйте виписати всі ті почуття і думки на папері, це зменшить внутрішню напругу.
цитата:
Наскільки можливо взяти відпочинок і приділити увагу СОБІ?
цитата:
Я просто втомилася,і мені соромно за це
Дивна ідея - соромити себе за втому. Так Ви ж не робот, а звичайна людина, яка іноді може втомлюватись.
цитата:
Невже Ви звикли вважати себе зробленою з заліза, причому загартованого заліза?!
Щодо почуття сорому раджу переглянути відео на цю тему. Воно доможе сформувати об'єктивне бачення феномену і направить Ваші кроки на вихід з кризи.
За можливості зверніться індивідуально до психолога.
СТЫД И ВИНА. КАК СОВЛАДАТЬ С НИМИ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-480
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Даша, насправді те, що плачете, навіть добре в певній мірі, як би це дивно не звучало.
Адже через сльози відбувається вивільнення ваших важких емоцій.
А їх і має бути багато, адже нещадно працювати, не мати відпочинку, та ще й картати себе- дуже дуже важко.
В першу чергу важливо забрати те, що точно можна забрати.
Це ваше самозвинувачення.
Якщо внутрішньо присутнє почуття провини, то можна з цим працювати зі спеціалістом.
Або на перший час спробувати вчинити дещо ультимативно- просто прийняти рішення не слухати цей внутрішній голос.
Як почати приймати ліки, не вникаючи, довіряючи лікарю.
А в даному випадку довіряти треба тому факту, що кожна людина дійсно НЕ може зробити те, що не може.
Не в її силах це.
Якби було можливо-зробила б.
Хтось інший може.
А хтось ні.
І звинувачувати себе в цьому, це як звинувачувати себе в тому, що Ви -Людина.
Щодо реальних обставин життя- можна пошукати якісь виходи, можливо допомогу.
Але найважливіше- забрати "добивання" себе через самозвинувачення.