Родичі коханого , їх занадто багато в нашому житті
Доброго дня! Заручена з іноземцем , наразі знаходжусь в його країні проживання . Живемо від родичів окремо , але майже кожного дня йому треба до батьків , сестри. Причини різні . Допомогти салати , вибачте, накришити , забрати те , віднести це. Я вже втомилась до них майже кожен день ходити і цього не витримую морально , так як не розумію мову і це також ускладнює ситуацію . Але з іншого боку розумію, що для нього це важливо і він за ними сумує , так як ми працюємо далеко від них по 6 місяців дома не буваєм . Що робити ? Терпіти ? Звикати ? Миритись ?
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго дня!
А які ще маєте варіанти?
Бо назвали чомусь тільки один...
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго вечора, Inna!
цитата:
РОДИЧІ КОХАНОГО , ЇХ ЗАНАДТО БАГАТО В НАШОМУ ЖИТТІ
цитата:
Я вже втомилась до них майже кожен день ходити і цього не витримую морально
Ось дивіться - поки ви з нареченим ходите до них. А могли б вони кожного дня і по кілька разів на день відвідувати Вас. Або ви б жили разом з його родичами. Уявіть, як би Ви тоді себе відчували?!
цитата:
Що робити ?
Прийняти реальність і поважати свій вибір -
цитата:
Заручена з іноземцем , наразі знаходжусь в його країні проживання
(!) Це перше.
Друге, що спадає на думку, це - поговорити з МЧ і висловити свої емоції щодо частих походів до родичів. Розповісти, що на ДАНИЙ момент для Вас це створює певний дискомфорт. Особливо, через
цитата:
не розумію мову
Чи поділяєте Ви думку, згідно якої, людина не має виснажувати себе морально, робити те, що їй не подобається або не готова... і не тримати це все в собі?
Отже, третій крок - вивільнити час задля опанування мови тієї країни. Тому походів туди-сюди буде, ймовірно, в рази менше.
психолог онлайн
Зависит от того, кто мужчина по национальности, как в его культуре принято.
Кроме того, важно принимать человека изначально таким, какой он есть. Потому что строить отношения с тем, с кем не совпадают взгляды по важным вещам, это часто дорога к постоянным конфликтам, спорам и недовольству друг другом.
По поводу языка. А как вы общаетесь с мужчиной?
Как давно вы в отношениях вообще?
психолог онлайн
цитата:
Заручена з іноземцем , наразі знаходжусь в його країні проживання . Живемо від родичів окремо , але майже кожного дня йому треба до батьків , сестри.
Доброго вечора. У чоловіка є бажання кожного дня відвідувати батьків та сестру. Вас же часті візити втомлюють. Тобто у вас з чоловіком зовсім різне відношення до відвідування його родичів, і це недивно. Що відбудеться, якщо Ви будете ходити з чоловіком до його батьків чи сестри через раз чи один раз з 10, наприклад?