що мені робити?
доброї ночі. мій хлопець з яким ми вже доволі давно разом їде навчатись за кордон. мені ніколи ще не було настільки сумно. істерика вже 5 годину з рідкими , малими перервами. я не думала що буду коли небудь так плакати, відчуття ніби хтось помер. розумію що стосунків далі не буде, а поїхати вчитись з ним немає можливості. як це прийняти? що мені робити? дякую (
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброї ночі, Соня!
Так, це важко переживати - розлуку з коханим. І це дуже схоже на ВТРАТУ когось або чогось важливого - ніби хтось або щось в тобі помирає.
Але звідки Ви знаєте чи розумієте, що стосунків далі не буде? Майбутнє ж нікому не відоме.
Так, розлука - це серйозне випробовування і його витримують далеко не всі пари. Але чому Ви вважаєте, що саме ви обоє цього іспита не витримаєте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357693 для Павел Леонидович
Розлука буде надто довгою, і приходить розуміння, що навіть якщо ми витримаємо, коли я приїду, він буде зовсім іншою людиною (
психолог онлайн
Цікаво, звідки у Вас уява, що людина може так сильно змінитися, що перестане бути собою і стане кимось іншим?
Вам же всього лише 18 років! Навряд чи Ви маєте такий досвід кардинальних змін людей. Чи все ж таки маєте?
Але чомусь я вважаю, що це хтось Вам розповів про цю ідею перетворення однієї людини на іншу. Цікаво, хто це був?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357698 для Павел Леонидович
Восени я їхала навчатись, до Києва. Відстань давалась важко, я не розумію чому, але почала часто ображатись на якісь дрібниці, було багато суперечок. і коли я приїхала, він змінився, це терпимо ще, але не уявляю як він зміниться за 4 роки (
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
мій хлопець з яким ми вже доволі давно разом їде навчатись за кордон. мені ніколи ще не було настільки сумно. істерика вже 5 годину з рідкими , малими перервами. я не думала що буду коли небудь так плакати, відчуття ніби хтось помер. розумію що стосунків далі не буде, а поїхати вчитись з ним немає можливості. як це прийняти? що мені робити? дякую (
А Вы обсуждали это со своим молодым человеком? Что он Вам говорит по этому поводу? Сможете ли Вы к нему приехать со временем. Действительно, отношения на расстоянии могут претерпеть изменений и Вы должны быть к этому готовы. Ваша жизнь не должна зависеть от того, есть ли мужчина в Вашей жизни или нет? Даже, если бы Ваш парень никуда не уезжал, то гарантий никто Вам не даст, что Вы всегда будете с этим человеком, может сложиться по разному, поэтому очень важно наполнить свою жизнь тем, что Вам интересно, что Вас развивает и дает опоры в жизни.
психолог онлайн
Лоброго дня, Соня!
цитата:
як це прийняти? що мені робити?
Відповідь на друге питання міститься в першому - прийняти(!) Поставитись до змін, як до неминучого плину часу на протязі життя.
Колись Ви розлучились з друзями в садочку, потім з друзями зі школи. Ви продовжуєте йти своїм шляхом, обираючи при цьому його напрямок. Чи не так?
До того ж, в житті існують речі незворотні, є випадкові, а є те, що знаходиться виключно у Вашій владі. Тобто впливати Ви можете лише на останні, з часом розширюючи поле впливу і на другу категорію.
Відповідно, на що саме в теперішній ситуації Ви реально маєте вплив?
Отже, потрібно намагатись на драматизувати події і власну реакцію на них. Буде як буде. Ви можете робити і діяти так, як вважаєте прийнятним для себе - підтримувати зв'язок, ділитись почуттями і бути налаштованою прийняти будь-який розвиток подій. Бажано, щоби приємний.
Обов'язково дбайте про себе - про свої бажання і потреби - ті, що не пов'язані зі стосунками з МЧ.
Коли розлучаються близькі люди, звісно, приходить сум, а не радість. Водночас розлука дає змогу перевірити почуття, проявити силу і стійкість власної особистості.
За потреби можете звернутись індивідуально до психолога.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357706 для Ольга Владимировна
Я говорила з ним. Так, напевно би змогла потім переїхати. принаймні можна було б спробувати, але дуже багато часу мине до того, і здається мені що я буду лише тягарем для нього, він нічого такого не казав, просто боюсь цього. Я дуже сильно прив'язалась. Він єдиний був поряд у надскладних ситуаціях , і я вже просто не уявляю життя без нього(
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357708 для Владимир Анатольевич
дякую Вам за відповідь. Я вивчала тему стоїцизму, та відточувала навичку приймати те , що не залежить від мене. Просто все одно боляче, я намагаюсь прийняти, але поки не дуже виходить (
психолог онлайн
цитата:
Я вивчала тему стоїцизму, та відточувала навичку приймати те , що не залежить від мене. Просто все одно боляче, я намагаюсь прийняти, але поки не дуже виходить (
Так, боляче. Біль дошкуляє, але не вбиває. Як не дивно, в болю є ресурс. Дивна думка, чи не так?! Проте завдяки болю ми можемо знайти місця своєї вразливості(!)
У Вашому випадку вони (місця) десь тут
цитата:
Я дуже сильно прив'язалась.
Надмірна прив'язаність не одне і теж саме, що здорова зв'язаність між люблячими. Як вийти з одного стану і долучитись до другого? Може, в цьому знайдете для себе новий сенс?
Відредаговано автором 02-01-2024 13:47:02
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357712 для Владимир Анатольевич
я спробую (
психолог онлайн
Пропоную замість
цитата:
я спробую (
- Я спробую!)
психолог онлайн
цитата:
Вocени я їxaлa нaвчaтиcь, дo Києвa. Відcтaнь дaвaлacь вaжкo, я не poзумію чoму, aле пoчaлa чacтo oбpaжaтиcь нa якіcь дpібниці, булo бaгaтo cупеpечoк. і кoли я пpиїxaлa, він змінивcя, це теpпимo ще, aле не уявляю як він змінитьcя зa 4 poки
Давайте скажемо точніш: НЕ ВІН змінився, а його СТАВЛЕННЯ до Вас змінилося. Таке буває. Але ж для всього є причини. Наприклад, якщо Ви часто на нього ображалися, вчиняли істерики, сперечалися з ним і конфліктували - то зміна ставлення до Вас ЗАКОНОМІРНА. Але ж тоді проблема не в ньому, а в Вас - в тому НЕГАТИВІ, що Ви тримаєте в собі й через який й відбувається подібне. А ЧОМУ і НАВІЩО? А також проблема може бути у відносинах між вами - може ви ОБОЄ неправильно їх побудували. Ну тоді треба й працювати над СОБОЮ і над СТОСУНКАМИ. А не марно переживати та страждати про якісь міфічні зміни. Якщо стосунків НЕ БУДЕ, то їх не буде не через зміни людини, а через проблеми у стосунках, які ВИ ОБОЄ чомусь не вирішували і яких накопичилося досить багато.