думки,що заважають повноцінно жити
не можу контролювати думки з приводу колишнього.Розійшлись майже 4 місяці тому,це були непрості стосунки,на початку все було добре,відносився як до королеви,відразу ж зіхались,але потім людина загрузла в компютерних іграх,і на всі мої прохання припинити грати цілими днями-чула слова якщо щось не подобається йди від мене,не буде як ти хочеш,я так відпочиваю,мені набридне рано чи пізно.Я для нього робила все,що могла підтримувала,адже він завжди мені говорив ,що морально виснажений роботою,я допомогла змінити на більш прибутковішу,він говорив ,що такого ставлення як від мене не було від додної з дівчат,що всі робили йому боляче і т д,а я от така класна і добра,але на мої сльози він не реагував,а просто грав,робив тільки винною,що це у мене проблеми з психікою,перед місячними і т д.,хоча до нього я не плакала майже,і вкінці кінців,коли я збирала ресі він навіть не рухнув з компютера,аби мене спинити(1 раз я повернулась,і речі свої назад тягнула,просивши його про додомогу в цьому,були відмовки типу ти сама створила цю проблему,я не буду тратити 2 години перед роботою,я і так працюю без вихідних ,але коли я повернулась він обіцяв ,що ніколи більш не відпустить). Але 2 раз,я просто з речами ночувала у підізді,сама в чужій країні,без грошей і знайомих,а він спокійно грав у квартирі.
і ось пройшов час,і він заявляє мені,що має дівчину і вже живе з нею,і я тепер постійно думаю,що він з нею зміниться перестане грати і буде робити все те що робив для мене,ці думки заважають мені жити,я не розумію чому він щасливий,він не змінив житло,не змінив роботу має стосунки,а я почуваюсь жалюгідно,нікчемною,одинокою,навіть доходить до того,що я у соц мережах знайшла нову дівчину і порівнюю іі з собою,шо я не достатньо худа як вона недостатньо молода і т д.,вона виставила в історію подарунок від нього,про який я неоднократно говорила йому що хочу такий,і мені страшно що я сходжу з розуму і не можу нормально функціонувати а він щасливий в нових стосунках.
Мені було погано з ним.навпаки я маю радіти що не повязала життя з таким,а я мучаюсь думками як він з іншю,я дуже хочу позбутись цих думок мені страшно,що на цьому моє щастя скінчилось(згадую лише початок стосунків,де все було класно).

Відповіді психологів
Доброго дня, Іро!
цитата:
Пам'ятаю Вашу тему в недалекому минулому. Співчуваю Вашому стану і болю, що завдають нав'язливі думки.
Але минув час. Розкажіть, з якими з тих порад, що отримали від психологів, Ви скористались?
Нав'язливі думки - не така проста проблема, аби можна було з нею впоратись на форумі. РЕАЛЬНО потрібна індивідуальна співпраця з психологом. Ви готові? Ви налаштовані?