Відчуття синдрому хікікаморі, проблеми з однокласниками, комплекси
1. Я не знаю чим мені в майбутньому займатися, я взагалі не бачу себе в майбутньому
2. Я не хочу часто виходити на вулицю, я боюсь контактувати з людьми
3. Батьки. Коли я получила табель за цей семестр мої батьки навіть не пораділи за мене, що я відмінниця. В них були претензії чому так багато 10
4. Однокласники. Вони зі мною крім на теми навчання не говорять. Вони вже мені надоїли зі своїми питаннями типу і т.д. Тільки за домашніми завданням то зразу до мене. Ні до своїх друзів ні до інших а до мене. Мені не хочеться туди йти
5. Комплекси. Я кожного дня до себе ставлю претензії щодо зовнішності. Мене раніше були в класі за це. Але зараз стихло. Але в мене є догадки бо я почала давати їм списувати і т.д.
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Віксі, багато чого Ви тут написали. Що ж, ваш вік передбачає такі глибинні пошуки сенсів, майбутнього та підтримуючих стосунків. Це нормально
психолог онлайн
Добрий день 🕊️
Розумію Вашу тривожність.
цитата:
Я не знаю чим мені в майбутньому займатися, я взагалі не бачу себе в майбутньому
Можливо, спробувати профорієнтаційні тести. Дуже гарний є на Дія.Освіта. Можливо, це трішки допоможе підсвітити сильні сторони.
цитата:
Батьки. Коли я получила табель за цей семестр мої батьки навіть не пораділи за мене, що я відмінниця. В них були претензії чому так багато 10
Бачу, що Ваші батьки поклали на вас високі очікування, можливо й сприймають 10, як "так і треба".
цитата:
Однокласники. Вони зі мною крім на теми навчання не говорять. Вони вже мені надоїли зі своїми питаннями типу і т.д. Тільки за домашніми завданням то зразу до мене. Ні до своїх друзів ні до інших а до мене. Мені не хочеться туди йти
Проблема криється в низькій самооцінці та невпевненості, адже сприймаєте спілкування й пов'язуєте щ користю.
цитата:
Комплекси. Я кожного дня до себе ставлю претензії щодо зовнішності. Мене раніше були в класі за це. Але зараз стихло. Але в мене є догадки бо я почала давати їм списувати і т.д.
Дуже боляче в цьому моменті...Булінг...бачу, що цю травму Ви не пережили.
Як самодопомога, рекомендую літературу по самооцінці та є багато безкоштовних психологічних груп підтримки.