Не знаю що робити з відносинами
Я студентка медичного університету зараз тільки навчаюсь, відповідно живу за рахунок моїх батьків. У стосунках з хлопцем 3 роки. Ну як, за цей час ми два рази розходились, по моїй ініціативі і втретє починаємо зустрічатись. Сама я вважаю що об'єктивна причина розходження була спочатку. Він грав комп'ютерні ігри, уваги було 0, я могла приїхати до нього зимою ввечері і вночі йти самій бо він ^почав катку^ і тепер йому не вийти. Це були мої перші стосунки, тому довгий час я не могла сказати все що мені неподобається, інрді думаючи що це елементарні речі, тим більше бюджет був орієнтовно 50/50, в нього була непостійна робота тому були випадки що він позичав у мене гроші і тд. Як результат я закінчила ці стосунки але лише на два тижні. Він активно продовжував спроби спілкування, писав у всі соцмережі (так я його не заблокувала, мені було важко різко закінчити наші відносини і думала що зроблю це поетапно, але так вишло що я не втрималась, віддалась емоціям і ми знову зійшлися). Моїми умовами були постійна робота, переїзд його від батьків (не маю нічого проти коли людина в плані тимчасової економії, коли на щось копить вирішує пожити у батьків, або це студент, або тд, але коли добре жити дома бо можна нічого не робити, мама стірає, бабця готує, тато грошей підкине). І це все він стримав, спочатку була кімната у гуртожитку, зараз невеличка квартира на краю міста. Тобто відповідно видно ріст, як людини незнаю що мені може не подобатись але іноді відчуття такі є. Що другий раз що тепер я не можу конкретно сказати що мені не подобається у відносинах, але постійне відчуття що мені чогось не вистачає. Можливо грає роль наш спосіб відпочинку: для нього посиліти, полежати, подивитись фільм, а для мене більш важливе щось в емоційному плані, щоб залишились спогади. Тому можливо я думаю що в нас немає спільних інтересів, я творча людина, йому це важко і нецікаво, коли він працює то це з 8 до 20 вечора, відповідно коли в нього починається робота (він будівельник зиму не працює) то часу разом майже 0. Навіть і раніше ми встигали ще вечором пройтись, прогулятись, десь посидіти, а останні місяці наше спілкування на 0. Я багато раз думала щоб завершити це все, але щоб не було як попередні ті всі рази думаю краще звернутися про допомогу, як це все правильно зробити
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Доброго дня!
Тут доречно було б звернутися по допомогу до психолога індивідуально (а за бажання хлопця - ще й парою) щоб розібратися з власними почуттями та вирішити, що далі робити з цими відносинами.
З Вашої розповіді можна зробити висновок, що хлопець багато в чому не відповідав Вашим очікуванням від партнера, якого хочете перед собою бачити. І що він навіть почав щось робити зі своїм життям, щоб до цих очікувань "дотягувати". Проте, в основі своїй ви різні люди з різними вподобаннями (що саме по собі нормально), й іноді це заважає відчувати, що цей хлопець - "ваша" людина. Хочеться спитати, що тоді у Вас з ним спільного, завдяки чому Ви обрали саме цього хлопця і вирішили залишитись з ним, не зважаючи на складну історію ваших стосунків? Які плюси в цих відносинах є, що вони дають Вам? І яким бачите майбутнє цих відносин, якщо вони залишаться такими, як є зараз?
психолог онлайн
Хм, який цікавий випадок. Побут налагоджений, конфліктів немає, а жити разом не хочеться. Я би не пішла з таких стосунків, але ж це я. Скажу, чого б не пішла. Навіть якщо зовні нічого не відбувається, мені наодинці самій з собою ніколи не буває скучно. Я би могла бути в стосунках з будь-якою людиною, яка не розділяє моїх захоплень, і навіть не відчула цього. Але ж то я. Очевидно, у Вас це по-інакшому виглядає. Тому лише Вам вирішувати
психолог онлайн
здається мені, що це взаємо -залежні стосунки!
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
але так вишло що я не втрималась, віддалась емоціям і ми знову зійшлися
Яким саме ви віддалися емоціям?
цитата:
Я багато раз думала щоб завершити це все, але щоб не було як попередні ті всі рази думаю краще звернутися про допомогу, як це все правильно зробити
Звертайтеся в індивідуальну роботу, так як ви описуєте співзалежні відносини. Причини таких відносин - про негаразди в дитячо-батьківських стосунках, зазвичай
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Я студентка медичного університету зараз тільки навчаюсь, відповідно живу за рахунок моїх батьків. У стосунках з хлопцем 3 роки. Ну як, за цей час ми два рази розходились, по моїй ініціативі і втретє починаємо зустрічатись.
Вы описываете созависимые отношения. Видите ли Вы в будущем развитие этих отношений? Что Вы от этих отношений получаете для себя? Какие у Вас отношения с родителями? Причиной этому могут быть какие-то дефицита в Вашем раннем детстве, что не позволяет Вам сейчас более трезво посмотреть на то, что происходит между Вами, хотя Вы это видите, но сложно принять решение. Вы не можете изменить другого человека, если он сам этого не хочет.