відчуваю відповідальність за батьків
ситуація: я живу в іншому місті, мати віднедавна працює в я Києві, тато вдома. відколи мати пішла на нову роботу у тата ніби поїхав дах, він мені такі дивні речі телефоном розповідав, і про підозру мами у зраді і багато інших речей, які мабуть не призначені для вух дитини, навіть дорослої. кожного разу він до мене телефонував то тільки розказував як він думає про маму, як він переживає. розумієте, у нас був монолог, коли я хотіла змінити тему мене перебивали і продовжували говорити. на свята всі приїхали додому. приїхала мати і вони з татом поводилися так дивно, дуже часто були разом, не звертали уваги ні на кого тільки одне на одного. раніше вони ніколи так не поводилися і це було…. дивно, навіть трошки огидно. я порівнювала те що тато мені казав і те як він знов ставився до мами. таке відчуття ніби мене пошили в дурні. коли мати поїхала тато знову звернув увагу на мене, знов те саме, що він переживає і все таке. якщо раніше я могла відкласти телефон і все, то тут мені ходять по пʼятах і одне і те саме. я неодноразово казала що я не психолог вам, розберіться якось самі, зверніться по допомогу, а ні. тато ніколи раніше не користувався соц мережами, а тепер скрізь зареєструвався, аби стежити за мамою. він дивні речі там постить, я соромлюся сказати про це. може це егоїстично, але мій друг каже мені твого тата висвітлило, а я не знаю як реагувати. бо там дуже дивні речі у нього.
дивно звучить, але мої батьки ніби діти, я ніби їх мати. вони настільки якісь незрілі. мені дуже важко писати це про батьків, але я просто не можу нічого зробити з цими думками. кожен раз коли я кажу, що я не маю того чути, а мені кажуть мусиш бо ми сімʼя. при тому ніхто не цікавиться що там у мене, ніхто навіть не вислухає. кажуть, я мала, які у мене проблеми.
у мене не було досвіду романтичних стосунків, але навʼязлива думка, шо вони будуть такі, як і батьків відбиває все бажання коли-небуть їх мати.
так якось тяжко, сумно, соромно.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ирина, доброе утро!
цитата:
так якось тяжко, сумно, соромно
Вы правы, что отношения между родителями должны быть между ними и Вас не должны втягивать в эти отношения. Папе стоит этот вопрос обсудить с Вашей мамой, а не с Вами. Для Вас Ваши родители остаются родителями.
Вы можете построить отношения такие, какие Вы хотите, конечно, сценарий родительский взаимоотношений влияет на то, какого партнера мы выбираем, но, Вы всегда можете обратиться к специалисту за помощью, который поможет Вам справиться в трудной ситуации
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ірина Миколенко
Дуже жаль, що у Вас такі незрілі психологічно батьки, а батько ще й патологічний ревнивець.
Але ж Ви - не їхня копія і зовсім не зобов'язані повторювати їх життя. У Вас буде СВІЙ, ОСОБИСТИЙ шлях.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
відколи мати пішла на нову роботу у тата ніби поїхав дах, він мені такі дивні речі телефоном розповідав, і про підозру мами у зраді і багато інших речей, які мабуть не призначені для вух дитини, навіть дорослої.
Ірино, доброго дня. Так і є, батьки не повинні розказувати своїй дитині, навіть дорослій, про проблеми, які мають у своїх стосунках.
цитата:
кожного разу він до мене телефонував то тільки розказував як він думає про маму, як він переживає. розумієте, у нас був монолог, коли я хотіла змінити тему мене перебивали і продовжували говорити.
Вам варто навчитись говорити "Стоп" так, щоб Вас почули. Що б відбулось, якби Ви не тільки змінювали тему, а я сказали, що не хочете нічого чути про їх з мамою відносини, що Вам це неприємно?
цитата:
дивно звучить, але мої батьки ніби діти, я ніби їх мати. вони настільки якісь незрілі. мені дуже важко писати це про батьків, але я просто не можу нічого зробити з цими думками.
На жаль, в деяких сім'ях діти стають батьками для своїх батьків. Вам краще звернутись до психолога, щоб розібратись, що з Вами зараз відбувається, отримати підтримку та навчитись по-іншому вибудовувати відносини з батьками.
цитата:
так якось тяжко, сумно, соромно.
Звичайно, той досвід, який Ви отримали в батьківській сім'ї, так чи інакше вплине на Ваші майбутні стосунки з чоловіками. Але від Вас також багато чого залежить. Наразі Ви боїтесь мати стосунки, таким чином батьки вже впливають на Ваш вибір. Маю на увазі рішення не бути в стосунках, аби не отримати в них те, що бачите у відносинах батьків. Ви можете таким чином вирішувати проблему, а можете отримувати свій досвід особистих відносин і свідомо поводити себе в них не так, як мама чи тато.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечера!
По тому что вы описали - у вас токсичные родители - эгоисты ( не зрелые личности) - которые будут жить всегда только своей жизнью.
От таких родителей лучше всего - дистанцироваться.
Вы им нечего не докажите - да и нет в этом смысла...
"кожен раз коли я кажу, що я не маю того чути, а мені кажуть мусиш бо ми сімʼя. при тому ніхто не цікавиться що там у мене, ніхто навіть не вислухає. кажуть, я мала, які у мене проблеми."
Вы никому нечего не должны! Кроме себя! Вы себе должны - быть Счастливой! И прожить свою жизнь!
( а не жизнь родственников - и их причуд. Это их выбор так жить.)
А вас уже морально насилуют! Заставляют слушать - то что, вам противно и не приятно.
Пресекайте - такие попытки отца и манипуляции его.
Пусть он сам разбирается со своей женой, и своей ревностью - сам.
(Не берите чужие проблемы на себя!) И жить станет гораздо легче!
Доповнення від автора
дякую дуже за відповіді! думаю звернутися до спеціаліста тепер