Будучи в отношениях, дискомфорт но уйти боюсь
Добрий день, у шлюбі 13 років. Часті сварки, пошук з моєї сторони знайомств. Не зраджувала і не хочу/ У мене постійно болить душа, хочеться плакати і все покинути та щезнути , просто , щоб про мене забули але щось ніби не пускає. Хочу розлучитись однак купа сумнівів і страхів чи зможу.
Питання від: ; Вік: 39

психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий день!
цитата:
у шлюбі 13 років. Часті сварки, пошук з моєї сторони знайомств. Не зраджувала і не хочу/
Щоб розібратися в стосунках з чоловіком потрібний ретельний аналіз: що, де і як? Інакше нічого не змінити й крок не зробити. Звісно, можна нескінченно затягувати вирішення питання через страхи, невпевненість та небажання подивитись правді в очі - але це все прояв застрягання в дитячій, незрілій позиції.
цитата:
У мене постійно болить душа, хочеться плакати і все покинути та щезнути , просто , щоб про мене забули але щось ніби не пускає.
Схоже на прояв психологічних травм з дитинства та внутрішнього психологічного конфлікту між тим, що тримає й дитячим бажанням від усіх втікти та сховатись.
цитата:
Хочу розлучитись однак купа сумнівів і страхів чи зможу.
Чи зможу ЩО?
Ваше питання в цілому - на повноцінну психотерапію з психологом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Лія, яке запитання до психологів? Почула від Вас, що Ви в пошуках новоих знайомств, бо хочете розлучитись. Чим ми можемо Вам допомогти?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Юлия Витальевна Якименко
Доброго вечора, Lea!
цитата:
У мене постійно болить душа
Співчуваю Вам - коли болить душа, хочеться вжити знеболююче -
цитата:
пошук з моєї сторони знайомств
Та чи лукуюють, насправді, пошуки нових знайомств?!
Натомість, з мого власного досвіду, не лікують. Лише частково полегшують стан.
А що лікує - так це контакт з самим собою(!)
цитата:
Хочу розлучитись однак купа сумнівів і страхів чи зможу.
Розкажіть, що саме викликає сумніви? З чим боїтесь не впоратись?
цитата:
хочеться плакати і все покинути та щезнути , просто , щоб про мене забули але щось ніби не пускає.
Мені здається, що таким чином про себе нагадує якийсь давнішній механізм дитинтства. В ньому геть нема сили і розуміння, що робити далі. Проявляється неспроможність впоратись зі складними почуттями, бо немає досвіду, як це робити.
Щезнути, ніби завершити страждання. Це зрозуміло. А що тримає і не пускає?
Відредаговано автором 07-01-2024 17:32:16
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
Что именно не позволяет Вам уйти из отношений, что держит, какой свой собственный порог" не пускает?
Вы сталкиваетесь с собственными чувствами и у Вас возникает внутренний конфликт, между хочу и надо(нельзя так делать), сложно сделать выбор без угрызения собственной совести, которая к тому же сталкивает с чувством вины, и тогда не выбор в пользу своих приоритетов, а удерживание себя в собственных рамках!