Стосунки між колишнім чоловіком та дружиною + новий чоловік
Ми з чоловіком розлучені, але 22 роки як знайомі і ми весь час майже завжди були разом. На початку у нас були ідеальні стосунки, а потім, звісно, особливо після народження дитини, не все стало гладко. Ми навіть розлучилися 9 років тому, але все одно мирилися. Одна з головних причин, чому я йшла на примирення - це наша спільна дитина, якій 14 років. В цьому році ми зустрілися після року розлуки, бо ми були з донькою за кордоном в Польщі. Після початку повномасштабного вторгнення ми виїхали туди, але навесні повернулися. З колишнім чоловіком все було добре літом, але в нього все замішано на сексі і він все полюбляє, що з цим пов'язане. І через це ми теж не дуже добре жили разом, бо він постійно хотів сексу (мінімум раз в день), а я рідше набагато. І чоловік через це злився та казав, що я його не люблю. Хоча це було не так. Він постійно мене змушував займатися сексом, бо тоді він ображався і мотав нерви. В цьому році ми як нудисти ходили на пляж нудистів все літо - він сказав мені, щоб я відпочила і не працювала. На пляжі колишній чоловік вмовив мене зайнятися сексом втрьох - з іншим чоловіком. Ми про це фантазували років 15, і я, нарешті, погодилася. І в нас виникли почуття з тим іншим чоловіком. Я незнаю яке це почуття з моєї сторони, але той чоловік каже, що кохає мене. І ми, з моїм колишнім чоловіком, дуже через це посварилися. Він влаштував не один скандал та бійку з тим другим чоловіком. Погрожував все розказати моїй родині та показати відео як ми це робимо, бо він все знімав на телефон. Була подана навіть заява в поліцію. Я через це впала в депресію. Мені шкода свого колишнього чоловіка - я не планувала його кидати, але виникли почуття до іншого плюс його агресія відштовхнули сильно від нього. Він каже, що мене кохає, але це мені схоже на якусь секс гру, а не кохання. Але я не хочу з ним бути ворогом, бо ця людина була мені завжди близька і рідна, а тепер ми ворогуємо. І він батько моєї дитини і вона його дуже любить. І через це в мене болить душа, я постійно плачу. Бо іншому чоловіку я теж морочу голову через свого колишнього чоловіка і ці стосунки. Я розумію, що я не можу відпустити минуле і постійно згадую хороші моменти. Хоча колишній чоловік довгий час ставився до мене не добре - в нас був постійно у кожного свій бюджет, він не давав мені після розлучення на мене особисто грошей. Купував лише те, що вважав сам необхідним. Не допомагав мені по дому, з дитиною теж майже не допомагав. Але купував завжди їжу та ми багато подорожували - це я дуже любила. Я не розумію як мені бути далі і що робити? Які почуття все ж таки у мого колишнього чоловіка до мене і як можна охарактеризувати мою і його поведінку? Що робити з чоловіком, з яким ми пробували почати нові стосунки, але які постійно псує колишній чоловік?
Питання від: ; Вік: 41
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
Тобто, я правильно Вас розумію: Ваш колишній чоловік вимагав від Вас сексу і ображався на те, що Ви йому відмовляли, потім Ви розлучилися і він вмовив Вас зайнятися сексом втрьох з ним та іншим чоловіком і після цього... побив іншого чоловіка за те, що між вами виникли почуття? І ще й погрожував злиттям особостої інформації про Вас в публічний простір. Вам не здається дивним, що колишній спочатку запрошує третю людину у ваш секс, а потім мститься Вам і цій людині за те, що між вами природньо щось виникло? Це схоже на маніпулятивну гру, з якої Ви, вочевидь, переможцем не вийдете, бо правила диктуються колишнім.
Що Ви відчуваєте до свого колишнього чоловіка і до нинішнього партнера? На якому етапі розгляду знаходиться заява, яку Ви подали в поліцію? Як у Вас з особистими кордонами, чи відчуваєте, що Вам складно буває відмовити колишньому чи іншим людям в чомусь, чого Ви насправді не хотіли б робити?
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго ранку!
цитата:
Я не розумію як мені бути далі і що робити?
Щоби зрозуміти, що Вам далі робити, потрібно спочатку зрозуміти - чого Ви насправді хочете? Чому досі Вам не вдається полагодити з собою, передусім? Чому так залежні від сценарію, який довгий час так чи інакше реалізуєте у стосунках з батьком своєї дитини?
Це все можливо у взаємодії з психологом на індивідуальній основі. І не в чаті, не на форумі, бо тут можливості суттєво обмежені.
цитата:
Які почуття все ж таки у мого колишнього чоловіка до мене і як можна охарактеризувати мою і його поведінку?
Зовні схоже насценарій співзалежних відносин, які деструктивні в своїй основі. Ані щастя, ані радості не було помітно з Вашого допису. Якась неволя миритись з обставинами, що, по суті, не є задовольняючим обох.
Уважно перечитайте оці рядки
цитата:
в нього все замішано на сексі і він все полюбляє, що з цим пов'язане. І через це ми теж не дуже добре жили разом, бо він постійно хотів сексу (мінімум раз в день), а я рідше набагато. І чоловік через це злився та казав, що я його не люблю. Хоча це було не так. Він постійно мене змушував займатися сексом, бо тоді він ображався і мотав нерви.
Там багато про примус до інтимної близькості, гру на почуттях, образи "підлітка" з одного боку, і потурання домаганням - з іншого.
Поставте собі питання - що на що Ви обмінювали в цих стосунках?
цитата:
Що робити з чоловіком, з яким ми пробували почати нові стосунки, але які постійно псує колишній чоловік?
Хіба це не відповідь
цитата:
Бо іншому чоловіку я теж морочу голову через свого колишнього чоловіка і ці стосунки.
- "морочу голову"?!
Відредаговано автором 16-01-2024 10:44:54
психолог онлайн
Марія Радченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Мена здалося, що ви всі троє плутаєте пристрасть з коханням. Бо пристрасть - це лише один з аспектів кохання. Це якщо про кохання.
Тепер про те, що Вам робити. Психологи не розказують людині, що їй робити. Знаєте чому? Тому що коли я Вам щось скажу, і Ви це зробите, і від цього Вам стане гірше - тоді я буду винна. Тому ніяких порад, де питання стосується життєвих виборів.
Ще Ви питаєте "Які почуття все ж таки у мого колишнього чоловіка до мене?". Психологи не гадалки, ми НЕ ЗНАЄМО, І ніколи не взнаємо, хіба що напряму запитаємо в нього. Але в мене інше питання до Вас - А НАЩО ВАМ ЗНАТИ, ЯКІ ПОЧУТТЯ ДО ВАС У ВАШОГО ЧОЛОВІКА? Це щось змінює? Щось вирішує? Це якось покращить якість ваших стосунків? Він перестане Вас вимушуати займатись неприємним сексом? Він стане уважнішим до дитини? Як ваші знання про його почуття покращать ваше життя? Це якось напряму пов"язано? Я особисто не бачу зв"язку.
Ще Ви питаєте "як можна охарактеризувати мою поведінку?" - Ну, тут вже я навіть не знаю, як реагувати. ВИ - АВТОР СВОЄЇ ПОВЕДІНКИ, тому ВАМ НАЙКРАЩЕ ВИДНО І ЗРОЗУМІЛО, ЩО З ВАШОЮ ПОВЕДІНКОЮ. Я Вас навіть коли не бачила, а Ви сама в себе є кожен день. І хто ж Вас краще знає, ніж Ви сама???
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
цитата:
як можна охарактеризувати мою і його поведінку?
Як деструктивну и неадекватну. У обох.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358614 для Марія Радченко
Так, Ви все вірно зрозуміли.
Про свого колишнього чоловіка я можу сказати, що почуття як до дуже рідної людини. Колись ми були справжніми друзями, ми разом займалися бізнесами. І навіть побудували разом дуже успішний проект, але після народження дитини наші доріжки почали розходитися. І я займалася домом та дитиною, а чоловік лише роботою і я його рідко бачила вдома. В основному він працював, хоч я його не просила так сильно працювати, але жага грошей і збагачення закружила йому голову. А я завжди просила допомогти мені з малечею, посидіти з нею, побавитися, вкласти спати хоч раз за багато років. Але мене людина не чула. Коли я казала, що заморилася, то він казав, що відпочинеш, коли дитина піде в садочок.
До свого партнера, з яким я зараз зустрічаюся, я відчуваю тепло, радість, спокій від стосунків. Він добрий, турботливий, терплячий, пробує допомогти мені розібратися в собі і саме він порадив звернутися до психолога. Але після Нового року, коли колишній чоловік влаштував скандал, я якось з опасінням стала ставитися до нових стосунків. Я завдала болю людині, коли пішла зі святкування, бо колишній чоловік хотів спалити наші альбоми в моїй квартирі, розбити ікони, погрожував про секс втрьох розповісти всій моїй родині і дитині теж, а перед цим прийшов додому до моєї мами і майже все там розказав. І асоціація стала така - що після радості, відразу біль і кривда. Подібне відбувалося 4 місяці. Весь цей час я пробувала з колишнім чоловіком налагодити просто дружні стосунки, щоб ми не ворогували, а спілкувалися, могли разом з дитиною кудись сходити. Але не вийшло.....
Зaявa в noліцію подав мій новий партнер, але начебто особливого просування немає. Колишній чоловік начебто видалив відеозапис, а сам сказав, що його й не було. І що він погрожував просто словами, щоб налякати. Але наче він зрозумів, що погрози- це погано і за таке можна і в тюрму потрапити. З оcoбиcтими коpдoнaми не добре. Я відчувaю, щo мені cклaднo бувaє відмoвити кoлишньoму чи іншим людям в чoмуcь, чoгo я б нacnpaвді не xoтіла рoбити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358618 для Владимир Анатольевич
Думаю я обмінювала те, щоб була родина. Тато, мама, донька. І все в родині добре. Це була моя мрія так жити, бо мої батьки розлучилися і через це мені й досі сумно. Я завжди хотіла, щоб вони були разом. І в своїй родині я теж так хотіла - щасливе гарне сімейне життя. Я дуже старалася, щоб так було, щоб не було сварок, щоб було все смачно приготовано, постірано, прибрано, і на роботу я теж ходила. І можливо тут і вийшла пастка - я багато в чому йшла на поступки. Колишній чоловік просто сів на голову і вимагав робити все, що він хоче, а я робила.... Новому партнеру я написала морочу голову, так як я не була готова до нових стосунків, я їх не шукала. І так вийшло, що ми через секс познайомилися і мені сподобався цей чоловік відразу, але знов таки я це спочатку сприйняла як розвагу, і не збиралася розлучатися з колишнім чоловіком. І також не збиралася заводити нові стосунки. І воно все само так трапилося. І виходить колишні стосунки я не завершила, а нові почала. Як на мене це не чесно, але тут такі обставини трохи як не у всіх людей. І на підгрунті цього мій колишній чоловік ще признався, що поки ми з донькою були в Польщі він зраджував мене мінімум з двома жінками. Типу я ж його зрадила, коли в нас був секс втрьох, ну а він мене зраджував раніше. Типу ми однакові. Хоча як на мене секс втрьох, про який просив колишній чоловік 15 років - це не зрада, бо він про це сам просив постійно. А потім звинуватив мене в зраді......
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358620 для Тетяна Артеменко
Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358629 для Павел Леонидович
Я це розумію, тому й написала на цей сайт, щоб розібратися в ситуації, в поведінці та діях своїх та його. Де саме помилка і що було зроблено не вірно, і як це можна виправити. До речі, потроху я починаю розуміти ситуацію, але ще мало розуміння.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Думаю я обмінювала те, щоб була родина.
Я Вас розумію - гарне прагнення мати міцну родину, але не за БУДЬ-ЯКУ ціну(!)
цитата:
Це була моя мрія так жити, бо мої батьки розлучилися і через це мені й досі сумно.
З відчуттям суму зприводу розлучення батьків варто розібратись, адже це почуття не кращим чином позначається на Ваших діях, тим більше впродовж стількох років потому.
цитата:
Я дуже старалася, щоб так було, щоб не було сварок, щоб було все смачно приготовано, постірано, прибрано, і на роботу я теж ходила. І можливо тут і вийшла пастка - я багато в чому йшла на поступки.
Так! Саме так, щоправда, з деякими уточненнями: не "вийшла пастка" - це Ви її створили своїм бажанням згладжувати гострі кути у відносинах, йти на неприпустимі поступки... заради мрії про щасливу сім'ю. Питання відповідальності вкрай важливе. Не ВИНИ, а саме усвідомленої відповідальності, бо вона створює грунт для змін(!) Навпаки, вина заганяє людину у прірву самозвинувачення, з якої іноді просто неможливо вибратись на поверхню.
цитата:
Типу я ж його зрадила, коли в нас був секс втрьох, ну а він мене зраджував раніше. Типу ми однакові. Хоча як на мене секс втрьох, про який просив колишній чоловік 15 років - це не зрада, бо він про це сам просив постійно. А потім звинуватив мене в зраді......
Що тут можна сказати: колишній Ваш - такий чоловік. І Ви це бачили. визнавали, догоджали, на жаль.
Раджу звернутись до своїх бажань. Чого Ви хочете? Який розвиток подій був би для Вас принаймні прийнятним? І що Вам для цього потрібно зробити?
психолог онлайн
цитата:
розібратися в ситуації, в поведінці та діях своїх та його. Де саме помилка і що було зроблено не вірно, і як це можна виправити
Що ж добре. Ось, будь ласка, слухайте:
цитата:
На початку у нас були ідеальні стосунки, а потім, звісно, особливо після народження дитини, не все стало гладко. Ми навіть розлучилися 9 років тому, але все одно мирилися.
Ось такі відносини зазвичай бувають саме з НАРЦИСАМИ, на початку вони дуже "гарні", щоб прив'язати до себе людину, але пізніше, коли все пройшло гладенько і жінка на гачку - починають проявляти свій СПРАВЖНІЙ егоїстичний та маніпулятивний характер.
На своє питання:
цитата:
Які почуття все ж таки у мого колишнього чоловіка до мене
Ви ж самі трохи вище й дали відверту відповідь:
цитата:
в нього все замішано на сексі і він все полюбляє, що з цим пов'язане. І через це ми теж не дуже добре жили разом, бо він постійно хотів сексу (мінімум раз в день), а я рідше набагато. І чоловік через це злився та казав, що я його не люблю. Хоча це було не так. Він постійно мене змушував займатися сексом, бо тоді він ображався і мотав нерви
Тобто почуттів там НЕ МАЄ, є тільки ЙОГО ЕГОЇСТИЧНА ПОТРЕБА у сексі, яку від і задовольняв, ВИКОРИСТОВУЮЧИ Вас як РІЧ або іграшку з сексшопу. І Ви про це ЗНАЄТЕ, тільки честно зізнатися собі в цьому - не вистачає сил. Хоча й тут Ви пишете про те ж саме:
цитата:
Він каже, що мене кохає, але це мені схоже на якусь секс гру, а не кохання
Так і є. До речі, подібне ставлення до людей, не повноцінні стосунки, а тільки ВИКОРИСТАННЯ їх задля задоволення власних потреб притаманне саме нарцисам (ну ще психопатам, але це точно не Ваш випадок).
цитата:
Але після Нового року, коли колишній чоловік влаштував скандал, я якось з опасінням стала ставитися до нових стосунків. Я завдала болю людині, коли пішла зі святкування
І асоціація стала така - що після радості, відразу біль і кривда. Подібне відбувалося 4 місяці.
Тобто, виходить так, що колишній (хочеться додати "мерзотник") таки домігся СВОГО: своїм скандалом та шантажом почав РУЙНУВАТИ ваші щасливі відносини. І хто ж він після цього? Якщо знову скажете "рідна людина", то Ви, вибачте, просто дурна жінка, яка ВЛАСНИМИ руками руйнує своє щастя та життя. Рідна людина такого НІКОЛИ НЕ зробить.
цитата:
До свого партнера, з яким я зараз зустрічаюся, я відчуваю тепло, радість, спокій від стосунків. Він добрий, турботливий, терплячий, пробує допомогти мені розібратися в собі і саме він порадив звернутися до психолога.
А ось він по-справжньому для Вас рідна людина. Бо дійсно піклується про Вас, на відміну від колишього, якій піклується тільки про СЕБЕ, про свої інтереси (хоча мабуть втирає, що про Вас, бо брехун і маніпулятор).
цитата:
колишній чоловік хотів спалити наші альбоми в моїй квартирі, розбити ікони, погрожував про секс втрьох розповісти всій моїй родині і дитині теж, а перед цим прийшов додому до моєї мами і майже все там розказав.
цитата:
Колишній чоловік начебто видалив відеозапис, а сам сказав, що його й не було. І що він погрожував просто словами, щоб налякати. Але наче він зрозумів, що погрози- це погано і за таке можна і в тюрму потрапити.
Виявляеться шантажист і маніпулятор Ваш колишній? Тут НЕМА з ким підтримувати відносини. Людського нема. Є одні ЗБОЧЕННЯ та суцільний БРУД в середнині. Ви це розумієте? Але, замість того, щоб повністю ВИКРЕСЛИТИ його з свого життя, Ви:
цитата:
Весь цей час я пробувала з колишнім чоловіком налагодити просто дружні стосунки, щоб ми не ворогували, а спілкувалися, могли разом з дитиною кудись сходити. Але не вийшло.....
Бо є одна зав'язка:
цитата:
Одна з головних причин, чому я йшла на примирення - це наша спільна дитина, якій 14 років...І він батько моєї дитини і вона його дуже любить. І через це в мене болить душа, я постійно плачу.
Впевнений, що він це використовував для маніпуляцій - розмови про дитину. Але ж дитина - наївне створіння, яке любить обох батьків, не зважаючи на те, які вони. І не треба Вам йти НА ПОВОДУ в дитини, бо стаєте такою ж нерозумною та наївною. Тим більше, що своєю поступливою поведінкою Ви привчаєте дівчинку до того ж самого - ПОСТУПАТИСЯ своїм і ПІДДАВАТИСЯ маніпуляціям. А це піде їй на користь?
цитата:
Я розумію, що я не можу відпустити минуле і постійно згадую хороші моменти.
Це просто схильність до САМОобману. Шлях в пастку.
цитата:
З оcoбиcтими коpдoнaми не добре. Я відчувaю, щo мені cклaднo бувaє відмoвити кoлишньoму чи іншим людям в чoмуcь, чoгo я б нacnpaвді не xoтіла рoбити.
Хочете бути "хорошою" та "слухняною" дівчинкою. Це дитяча психотравма - коріння в дитинстві. І потребує глибокої психотерапії з психологом. Через цю травму Ви й потрапили в ці токсичні, руйнівні відносини з нарцисом. Існує велика вірогідність, що хтось з Ваших батьків теж є нарцисом і саме через нього Ви й отримали цю психотравму.