Проблеми у стосунках
Доброго дня. Я одружений з дружиною три роки. Мені 26 їй 23. Я військовий. Ми часто сваримося через мене, бо я залежний від ігрових автоматів, часто програвав значні суми. Коли ми з нею ходимо десь гуляти, до друзів чи ще кудись ми обидва не знаємо міри в алкоголі. Я її сильно ревную до інших чоловіків. Особливо коли вона випʼє, стає більш розкутою. Після таких гулянок я піднімав на неї не один раз руку. Ми часто говорили один одному що нам треба розвестися. В нас є дитина. Але вона не від мене. Коли я зустрів дружину дитині було 2 роки і я схотів піклуватися про них. Часто я їй брешу, гуляю до ранку з хлопцями, не ночую вдома і це вже їй все набридло. І ось вона якось пішла до подруги в гості а я був вдома з дитиною, вона мала прийти в 23:00 годіні але прийшла пʼяна о 7:00 ранку, а у вечері коли я повернувся з роботи вона мені розказала що вона з подругою, моїм співслуживцем і зе з одним хлопцем їздили в баню. Її подруга, це дружина мого співслуживця. І от вона мені розповіла що в бані вона цілувалася з тим хлопце, не один раз, і це бачила дружина мого співслуживця. Я не знаю як мені бути далі, адже я її люблю. Ми пообіцяли один одному змінитися і більше не перебувати в таких компаніях.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
цитата:
Ми часто сваримося через мене, бо я залежний від ігрових автоматів, часто програвав значні суми. Коли ми з нею ходимо десь гуляти, до друзів чи ще кудись ми обидва не знаємо міри в алкоголі. Я її сильно ревную до інших чоловіків. Особливо коли вона випʼє, стає більш розкутою. Після таких гулянок я піднімав на неї не один раз руку.
Зізнаюся, сприйняв Вашу історію як доволі сумну, адже стосунки нездорові. Ви обидва залежні і водночас співзалежні. Від того все йде шкереберть.
цитата:
Я не знаю як мені бути далі, адже я її люблю.
Хоча питання не сформульоване, однак воно вгадується і без знаку запитання. Вам погано. Переживаєте певні емоції (ревність, обурення, гнів тощо) і при цьому розгублені. В голові, напевно, рояться різні думки, але жодна з них не виглядає конструктивною. Приблизно так?
цитата:
Ми пообіцяли один одному змінитися і більше не перебувати в таких компаніях.
Цікаво, яким чином Ви особисто збираєтесь змінюватись? Як цей процес має виглядати в реальності - у Вас є уявлення?
Я би радив Вам звернутись до психолога, аби розібратись з почуттями і діями. Аби зрештою позбавитись залежності від лудоманії та пияцтва, бо на даний час Ви людина не вільна. А, отже, схильна до викривленого прийняття реальності і деструктивних дій.
Перший крок, що надто важливо, вже зробили - визнали наявність проблем і зайшли на форум. Поспілкувавшись тут, зробіть настіпний крок - оберіть психолога, до якого буде довіра і повага, і починайте з ним вирішувати нагальні проблеми.
Все можливо, якщо є бажання вкладатись в нову якість себе і нову якість власного життя(!)
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
У вас з дружиною купа складних проблем на кшталт залежностей, рукоприкладства і інших. Повірте, поряд з цим невинний поцілунок дружини з іншим чоловіком виглядає як легкий порив вітерцю на тлі гігантських сімейних бурь. Вам би краще подумати про те, як долати більш серйозні проблеми, які є у вашій сім"ї
психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Доброго дня!
Обіцянки один одному НІЧОГО не дадуть. Це така форма самообману та обману.
В Вашому зверненні бачу 2 важливих моменти.
Перший: кардинальне порушення функціонування сімейної системи. Без коррекції ВСІЄЇ системи нічого не змінити.
Другий: глибокі особистісні проблеми у вас ОБОХ. Є припущення, з Вашого опису поведінки своєї та дружини, що присутній Межовий Розлад Особистості в обох або принаймні в одного з вас.
А тому, БЕЗ вирішення другого моменту - особистістного, перший (сімейні стосунки) не налагодити. Бо спочатку умовно треба поремонтувати частини механізму, а потім вже можна буде відрегулювати весь механізм (сім'ю).
І навіть, якщо розлучення відбудеться ВСЕ ОДНО треба буде працювати над собою - бо особистісні проблеми самі по собі не зникають. І будуть продовжувати отруювати вам обом життя і далі.
психолог онлайн
цитата:
21-01-2024
Доброго дня.
В вас залежність і співзалежність.
Інакше йде це до саморозвалу !