Я не знающо робити
Мені 14 років і мене тривожить думки о моєї орієнтацій почалося з 11-12 років і кожен день мене ці думки тривожять
Я сам розумію що я натурал і точка але сумніви мене тривожять в 12 років ми с друзями дві дівчинки и два хлопця в том числі і я забралися в запрошений будинок і гуляли в бутилку на роздягання це була тупа ідея ну ми всі тоді розумом не блестіли ну і випала бутилку на мого друга і мені це залишилося в розумі і мені запомяталися його попа я не знаю чого і потім в мене сталося така ситуація я в басейні побачив попу хлопця слувайно і мені це сподобалося но мені інший психолог сказав що це інстинкт спрацював що це нормально але цюж історію про бутилку я написав другому психологу і вона сказала що і бісексуал і що мені треба прийняти ту частину яку я не буду реалізовувати на практиці але я не знаю як її прийняти ту частину яку я і не буду реалізовувати чесно кажучи я до лгбт ставлюсь дуже погано і мені страшно стати таким же я повторюсь я себе почуваю натуралом але ці думки вони мене вже задовбали допоможіть
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Марта Калина
цитата:
вона сказала що і бісексуал і що мені треба прийняти ту частину яку я не буду реалізовувати на практиці
Вам сказали що з вами все нормально.
цитата:
але я не знаю як її прийняти ту частину яку я і не буду реалізовувати
А так прийняти, як ви приймаєте схід чи захід сонця.
Воно САМО приймається.
Не заморочуйтеся.
Ви ж самі пишите що...
цитата:
чесно кажучи я до лгбт ставлюсь дуже погано і мені страшно стати таким же
і ще....
цитата:
я повторюсь я себе почуваю натуралом
але водночас з тим , ваша настороженість, яскрава уява, та страх призводять до....
цитата:
ці думки вони мене вже задовбали допоможіть
Тут нема що допомагати.
Вірте сам собі в кращого в Собі.
І все в вас вийде так як годиться. Ви цілком нормальна особистість
От тільки фантазія ваша краще згодиться вам для написання фантастичних історій, а не до надуманих страхів!
Доповнення від автора
Значить це просто я себе накрутив і все і мені не треба даже нашот цього замарачуватися?
психолог онлайн
Максиме, Ви ж щойно писали вже на цьому сайті, ми з Вами довго розмовляли з цього приводу. І нібито ми досягли згоди. І от знову ваша тривога. Що у Вас залишилось незрозумілим і не завершеним? Я ж Вам пояснила, що зараз ще дуже рано тривожитись, що Вам треба спостерігати за цими вашими проявами. І лише тоді, коли вам це почне ЗАВАЖАТИ НОРМАЛЬНО ЖИТИ І БУДУВАТИ СТОСУНКИ, тоді вже треба бити на сполох. Але ж з Вами зараз НІЧОГО СТРАШНОГО НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ, Ви ж самі це підтвердили. Очевидно, Ви хочете, щоб ми Вас відправили до лікарів, і тоді Ви заспокоїтесь. Що ж, Вам уже 14 років, Ви маєте право самостійно піти до лікаря. А так як ваша тривога не спадає, то рекомендую Вам піти до психолога, сексолога і зразу вже й до психіатра, щоб вони Вас заспокоїли. Ви готові вживу піти до цих лікарів? Бо тут ми Вам більше нічим не допоможемо. Скільки разів би ми не повторювали, що з Вами все нормально. Ви все одно не вірите. Тож, йдіть далі, до інших спеціалістів, йдіть вживу, і ходіть скільки, скільки Вам треба.
Відредаговано автором 22-01-2024 13:56:50
психолог онлайн
Доброго дня, Максиме!
Я та сама психологиня, яка сказала, що Ви бісексуал. )
Поясню, що я мала на увазі під прийняттям. Те, яка у Вас сексуальна орієнтація і те, які у Вас цінності та політичні погляди - це дві різні речі. Так, одні бісексуали борються за права ЛГБТ і виходять на паради (в чому я не вбачаю чогось поганого), інші - сидять вдома і не афішують те, яка стать їм подобається (і це теж по-своєму добре, кожному своє). Моя думка була про те, що Ви не зобов'язані любити щось, чого не любите, але Вам треба прийняти, в першу чергу, СЕБЕ, щоб могти створювати здорові стосунки з іншими (зокрема, дівчиною, яку Ви хочете знайти).
До мене часто зверталися саме чоловіки-бісексуали (бо жіночу бісексуальність наше суспільство в середньому сприймає більш лояльно через стереотип що це "гарно естетично" і все таке), з сумнівами на кшталт:
- "Чи можу я знайти собі жінку, якщо мене тягне до чоловіків?"
Звісно, зможете. Ви ж БІ сексуал, а значить, жінки Вам теж подобаються, а значить, проблем з ерекцією і з лібідо не буде (якщо Ви, звісно, не перенервуєте і не зробите собі невроз через неприйняття себе).
- "Чи зобов'язаний я спати з чоловіками тепер?"
Ні. Хочете - спіть, не хочете - не спіть. Все просто.
- "Але ж у мене буде потяг до чоловіків не зважаючи на те, що у мене є дівчина?"
Так, буде. Проте, лише Вам вирішувати, що з цим потягом робити. Хочете - реалізуйте на практиці, не хочете - сублімуйте у творчість, гумор (гачі меми наприклад) та інші сфери, які не потребують займатись сексом.
Орієнтацію не змінити, але спосіб життя обирайте який хочете, ніхто Вас не засудить з притомних людей.
Доповнення від автора
Напали со всих сторін ::lolol::
Доповнення від автора
Все я зробив висновки і заспокоївся можу удаляти сайт дякую )
психолог онлайн
Удаляти сайт - це як? )
Доповнення від автора
Ну він у мене установлений
психолог онлайн
Добрый день!
Вопросы ориентации часто волнуют молодых людей в вашем возрасте и это нормально.
Важно сказать, что наша сексуальность формируется начиная с нашего рождения, а не в подростковом возрасте.
Есть действительно люди, которые родились и генетически они гомосексуальность, однако в реальности это всего лишь 1%, все остальные это либо те, у кого есть сексуализированная детская травма, либо те, у кого случились какие-то акцентуации в определённых моментах жизни и этот опыт сексуализировался и потом они не смогли разобраться в своей ориентации.
Поэтому чтобы вам реально разобраться со своей ориентацией стоит сходить к сексологу или психологу :)
Доповнення від автора
Та я уже разобралса все норм і меня нечего не тревожит
Доповнення від автора
Спасибо вам всем я понял самое главное што ето все неважно ета орентация нужно чтоб было хорошо штоб ты ету жизнь запомнил и чтоб было нестыдно вспомнить нужно просто радоваться спасибо!)