Як не повторити помилки?
Доброго дня! Пару тижнів тому питала у вас поради на тему «як зберегти шлюб», за цей час чоловік все ж пішов, як я думала це остаточне його рішення (бо зазвичай він не схильний змінювати думку), але через кілька днів захотів спробувати відновити і налагодити наші стосунки. Я, звичайно, рада, але боюся повторення ситуації. Ми домовились проговорити всі моменти які не влаштовують кожного з нас, подумати як це виправити. Маємо потяг один до одного, зараз обоє хочемо налагодити все (а не тільки я одна). Але як уникнути і не повторити знов ті самі помилки, зважаючи на те, що умови (маленькі діти, багато роботи у чоловіка, дефіцит вільного часу) не змінилися?
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Парна терапія. Проблеми в парі (якщо обидва налаштовані на їх вирішення) вирішуються лише парою, і краще за все, з неупередженим посередником у вигляді психотерапевта.
Не звалюйте на себе всю відповідальність за стосунки. До мене часто звертаються клієнти, які хочуть налагодити стосунки (частіше за все, це жінки), які відчувають, що вся відповідальність за партнерство або шлюб - на них, і вони просто недостатньо стараються. Проте, такі пари, частіше за все, розпадаються, бо неможливо жити щасливо, весь час відіграючи роль рятівниці. І якщо чоловік вже один раз пішов - це його особиста динаміка, яка потребує терапії, як і Ваше бажання рятувати шлюб.
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня, jul!
цитата:
Але як уникнути і не повторити знов ті самі помилки, зважаючи на те, що умови (маленькі діти, багато роботи у чоловіка, дефіцит вільного часу) не змінилися?
Спробуйте, звернувшись до себе, промовити: "маленькі діти, багато роботи в чоловіка, дефіцит вільного часу - то зовнішні обставини, а головне - це те, як ми одне одного сприймаємо, наскільки здатні бути чутливими і уважними до бажань і потреб кожного."
цитата:
Але як уникнути і не повторити знов ті самі помилки
В подібних випадках люди саме цього і побоюються. І тим самим роблять помилку, адже мотивація негативна - аби знову не впасти.
Допомагає інший підхід - як навчитись робити стосунки здоровими(!) Такими, де будуть взаємні повага, турбота, вдячність, відкритість, щирість...
Раджу розглянути можливість співпраці з сімейним психологом. Він допоможе розкрити сценарій подружнього життя, яке ледь не розпалося. Ваші звичні погляди і моделі бути в стосунках. Доможе налагодити діалог, як той чудотворний засіб близькості та умову вирішення складнощів і непорозумінь.
Відео ніби для Вас
ЗДОРОВЫЕ ОТНОШЕНИЯ. КАК ПОСТРОИТЬ?https://upsihologa.com.ua/audio-video-558
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня! Чудово, що у вас з’явилась нова змога вибудувати стосунки!
Ви боїтесь і це очевидно, тому треба працювати зі своїми страхами. Випишіть їх, подивіться, що стоїть за вашими страхами, там є якість потреби та захисні механізми. Опирайтесь на бажання і намагайтесь реалізовувати їх. Робота з психологом допоможе зняти ту навантаженість щоб у ваших стосунках з чоловіком було більше ваших вільних проявів, а не страхів та скованності.
Щось треба завершити в минулому, не сильно паритись про майбутнє, а жити тут і зараз. Зараз ви разом, зараз є те, що є! Помилки завжди будуть, треба вірити, що ви сильніші за них і зумієте впасти і піти далі.
В мене є припущення, що зараз ви проектуєте свою власну цінність у чоловіка, але вона належить вам, тому йому теж є що втрачати якщо що.
психолог онлайн
Доброго дня!
В вашем случае, лучше всего найти семейного психолога.
Так как скорее всего, у вас много недосказанности в отношении один одному уже скопилось.
( обиды, притенении и т д)
Нужно понять - что вас и вашего мужа не устраивает в отношениях
( нет понимания, или угасли чувства... или просто привычка уже и усталость)
Все это только на личной консультации с психологом - можно выяснить более детально.
психолог онлайн
Доброго дня!
Прекрасно, що і Ви і чоловік хочете свідомо зберегти свої стосунки.
Але, Ви правильно відчуваєте, що не все так просто і прозоро, адже, було щось, що змусило його піти...
І найбільша проблема, нерідко, полягає в тому, що далеко не завжди, ми самі розуміємо справжні причини своїх вчинків. Адже, є рівень підсвідомості, який і керує нашим життям на 80-85%.
Це той рівень, який формується в тих сім'ях, в яких ми народилися, і росли, середовище, в якому розвивалися, цінності, які стали нашими провідними і т.д.
Саме тому прекрасне бажання "Ми домовились проговорити всі моменти які не влаштовують кожного з нас, подумати як це виправити" не завжди спрацьовує, або спрацьовує з точністю навпаки - за наявності першої ж стресової непередбачуваної ситуації, ми можемо почати себе поводити так само, як і до домовленостей... А це ще гірше, бо ніби то ж вже пообіцяли один одному змінитися... і не дотрималися обіцянок...
Але ж і не могли їх дотриматися, бо реагуємо рефлексивно, коли не має можливості подумати... Саме так нам наше життя влаштовує "екзамени" в миті, коли ми їх не очікуємо...
Чоловік та дружина живуть в єдиному психо-енергетичному просторі. Це схоже на взаємопов'язані ємності. Тому, так, робота ж психологом в парі - найкраще. Але, навіть, якщо хтось один починає працювати над своїми внутрішніми установками та поведінковими моделями, переписуючи їх на більш гармонічні, відбуваються, відповідно, внутрішні глибинні зміни і в іншому з пари, а отже, в самих стосунках.
В любому випадку, як на мене, хоча б комусь одному, бажано пропрацювати саму ситуацію з психологом.
До речі, а як склалися стосунки між Вашими батьками та батьками Вашого чоловіка? Бо ми зачасти, не розуміючи цього, повторюємо родові сценарії...
Відредаговано автором 28-01-2024 13:31:50
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Прежде всего, каждому из вас необходимо проработать в индивидуальном формате все то, что привело вас к конфликтам и расставанию.
У вас это точно будет обида и страхи (как минимум, страх повторения ситуации).
И у вашего мужа также будут обиды.
После того, как ваши чувства и эмоции войдут в более спокойное русло, тогда вы уже и сможете
цитата:
домовились проговорити всі моменти які не влаштовують кожного з нас, подумати як це виправити
И это желательно будет сделать с помощью психолога, как медиатора в переговорах, чтобы вы смогли прийти к компромиссу.
С этим всем вы можете обращаться ко мне. Я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.