Маю дві проблеми стосовно стосунків
Напевно варто сказати, що це перші мої стосунки, я протягом усіх наших відносин, а це майже 2 роки, називала його пестливими словом і тут я недавно дізнаюся, що так його називали практично всі його колишні, а це скорочення його імʼя придумала його перше, щире кохання. Він хоче, щоб я продовжувала його так називати і каже, що йому це просто подобається, а мені здається, що це як якогось роду привʼязаність до першого кохання.
Друге питання полягає в тому, що я найшла у нього в телефоні купу прихованих фото оголених дівчат і під час стосунків він теж зберігав їхні фото, як про це почати мову і що взагалі робити в цій ситуації?
Дякую
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго ранку!
цитата:
МАЮ ДВІ ПРОБЛЕМИ СТОСОВНО СТОСУНКІВ
Вам здається, що дві, а, насправді, одна - брак досвіду побудови стосунків. Вони ж, за Вашим зізнанням, перші. Але це справа тимчасова. Поступово з'явиться те, чого зараз бракує.
А чого бракує з розуміння Вами наведених прикладів і обставин.
Перше - довіри до хлопця(!) От запитайте себе - на підставі чого Ви полізли в його особистий простір, тобто в його телефон? Що Ви там шукали?
Можливо, підтвердження його зради? Наявності інших дівчат, яких він приховує від Вас?
Можливо, підтвердження усталеного переконання, що чоловікам довіряти не варто? Звідки такі погляди?
Друге - невже Вам здається, що на цьому грунті можна збудувати щось по-справжньому цінне і щире?
Отже, на часі ставити більше питань до себе і про себе. Знайшовши відповіді на них, стане зрозумілим, як намагатись реалізувати сценарій здорових взаємин.
Відредаговано автором 30-01-2024 10:24:26
психолог онлайн
Доброго дня! У вашого хлопця є скелети в шкафу і як я розумію він має більше досвіду в стосунках. Саме це породжує невпевненість та ревнощі?
А щоб ви хотіли зробити? Як вам самій вся ця історія?
Ви хочете щоб психологи вирішили за вас, але ж ви набувається досвіду і це ваші, а не наші стосунки. Ви перерахували події і зовсім не поділились почуттями…
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Здається це:
цитата:
я найшла у нього в телефоні
і це:
цитата:
а мені здається, що це як якогось роду привʼязаність до першого кохання
про ревнощі та недовіру до хлопця, так? Бо БЕЗ ревнощів про таке не думають та в чужий телефон не лізуть.
Друге питання: звідкіля ці ревнощі та недовіра пішли? Вони про ВАС, про Вашу невпевненість або власництво? Чи вони грунтуються на якихось ситуаціях і відчуттях?
цитата:
називала його пестливими словом і тут я недавно дізнаюся, що так його називали практично всі його колишні, а це скорочення його імʼя придумала його перше, щире кохання. Він хоче, щоб я продовжувала його так називати і каже, що йому це просто подобається
Схоже на дещо нарцисичне, мабуть він від цього отримує задоволення - може так мама називала, яка робила з нього кумира або ідеал. Це тільки моє припущення, яке треба перевірити.
цитата:
в телефоні купу прихованих фото оголених дівчат і під час стосунків він теж зберігав їхні фото
А це схоже на колекціонування трофеїв, любовних перемог. Щось теж нарцисичне, якась самозакоханість.
цитата:
як про це почати мову і що взагалі робити в цій ситуації?
Для початку треба ж буде зізнатися, що лазили в його телефоні. Готові?
А далі, можна буде прямо так і запитати: "навіщо зберігаєш ці фото? з якою метою? що тобі це дає?"
А опісля сказати про свої почуття, наскільки Вам це неприємно і чому.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359496 для Алла Володимирівна
Доброго дня, дякую за відповідь, стосовно першої проблеми, був шок, тому що весь час я думала, що одна його так називаю, думала, що особлива для нього, хоча як виявилося це не так.
Щодо другої напевно на хвилину відчула будь та смуток, тому що те що я очікувала, те й і побачила, напевно навіть і не здивувалася, здається навіть на секунду мені здається, що я й сама хотіла, щоб там щось було
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359494 для Володимир Анатолійович
Доброго дня, дякую за відповідь.
Напевно більш підходящий варіант наявність інших дівчат, мені було цікаво хто вони такі, як вони виглядають, а саме цікавіше як він себе з ними поводив, нічого з перечисленого не знайшла тіки пізніше колекцію оголених фото. Коли я лізла в пошук фото, я очікувала там знайти, щось подібне, на хвилину мені здається я навіть і хотіла, щоб там щось було.
Думаю не довіра до чоловіків пішла з дитинства, бачила що на них важко покладатися,а іноді і не можливо.
Відповідаючи на друге питання, дуже б хотілося б збудувати, щось щире, та цінне для нас обох.
Думаю я все таки ревную його до колишніх, так як для мене це все в новинку, а він це проживав вже не раз, як з цим можна боротися ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359525 для Павел Леонидович
Доброго дня, дякую за відповідь.
Ви маєте рацію, щодо не довіри і ревнощів. Звідки пішла не довіра мені важко пояснити, не розумію в який момент виникла ця не довіра.Прочто можливо я відчуваю не довіру з його сторони і через це почала породжуватися моя? Він закритий іноді здається, що між нами як невидима стіна, або зачинені двері,в які я стукаю, а мені ніхто не відкриває і складається таке відчуття, що вони закриті лише для мене.А що стосується ревнощів, думаю все почалось коли я почала помічати, що він задивлюється на інших дівчат, а потім ці історії з колишніми, прям точних подробиць я не знаю, але старалася взнавати те що цікавило, мені було боляче і не приємно, але хотілося взнавати ще більше, а більш цікаво було і те що ніяк недізнаюся як він до них відносився. Стосовно нарциса я думаю, щось і вправду таки таке є.
Краще сказати правду прям в лоб, що я лазила в телефоні чи якась завуальовано типу, взяти телефон, лазити в ньому і випадково знайти ?
Але думаю все таки перший варіант, напевно я б хотіла, щоб мені про це сказали так
Доповнення від автора
Чи можу я його просити, щоб він видалив фото і як це зробити більш мʼякіші формі, щоб це не звучало як приказ ?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Ваша недовіра має достовірні докази. Закритість вашого партнера і наявність таких фото може просто його характеризувати як особистість. А що ви очікуєте якщо озвучити йому, що залізли в його телефон? Ви чекаєте від нього покаяння, гарантій? Якщо він нарцисичний тип, то він буде атакувати і захищатись. Ваша потреба лежить в невротичній частині, де можна бути щирим, відкритим, чутливим. Чи є це у ваших стосунках? Як протікають ваші взаємовідносини?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359545 для Алла Володимирівна
Що ви маєте на увазі характеризувати як особистість?
Мабуть розуміння і повноцінного, щирого пояснення.Є але більше з моєї сторони.
Ми переїхали в іншу країну і відносини погіршилися, з часом стало більше конфліктів зараз ну точніше ще вчора мені здавалась, що все налагоджується, але напевно це не так.
Що можете порадити, стосовно його закритості, чи можна на це якось вплинути , він каже що просто така людина, а я думаю, що це проста відговорка і відкриватися він не хоче лише мені
психолог онлайн
Ну є чоловіки для яких порно це норма, якщо вони навіть в стосунках. Я не знаю до якого типу чоловіків відноситься ваш. Вам треба теж відкритись і озвучити це все, бо ви теж закриті і я так розумію, що ви його боїтесь втратити? Але якщо ви будете цінувати себе і свої цінності, то треба їх і вміти захищати якщо вони порушуються навіть вашим партнером. Ви засмучені та пригнічені і намагаєтесь підібрати форму щоб його не образити, вірно? Ваші стосунки виходять на конфлікт і саме ви його боїтесь, проте це важлива частина взаємовідносин, бо це зіштовх потреб та перегляд стосунків, щоб потреби обох були враховані і щоб почуття були почуті. Ви можете робити як важаєте за потрібне і вчитись опиратись на себе. Я помітила, що всі ваші питання більше про нього, а не про себе. Ви його цінуєте більше ніж себе і свої відчуття і це вже маркер залежності.
Рекомендую роботу з психологом!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359551 для Алла Володимирівна
Не можу уявити, що наші відносини закінчаться,мені боляче про це думати, Хочу поговорити спокійно без образ і сварок, напевно боюсь не те що його образити, а те що це переросте ще в більший конфлікт і не хотілося б ранити його почуття
психолог онлайн
Але зараз ви ранені тим, що є. Ви боїтесь і зажимаєте себе і свої почуття. Він для вас важливіший ніж ви самі собі? Ця вся історія і відображає ваше власне відношення до себе.
Конфлікт - це частина розвитку людини, тому і в стосунках це необхідність. Ви боїтесь як його гніву так і свого, але як тоді можна вживатись і будувати довіру?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359555 для Алла Володимирівна
Мабуть його пріоритети вищі ніж мої і здається я так сама зробила 🙃
Тобто я боюся ранити його почуття і не задумаюсь над тим що він неосознано ранив мої?
В цій ситуації мені хочеться бути максимально спокійною під час розмови і хотілося б цього від нього. Я завжди емоційно і агресивно реагую, а він більш спокійніше, він більше мовчить, напевно виходить так, що в мене активна агресія, а в нього більш пасивна. Але думаю ви праві стосовно цієї ситуації я боюся його реакції я думаю вона виведе його з себе, він буде злитися і йому буде не приємно
психолог онлайн
Тоді це ваш вибір, за який ви несете відповідальність!
Він інший і його реакції будуть інші ніж ваші, тим не менш є ваше особисте невдоволення ситуацією, яка привела вас сюди. Вам важко проявляти негативні емоції?
Ви описали ідеальний сценарій прояснень, який би вам хотілось, але він буде інший. Ви залізли в його телефон, а в його телефоні купа фотографій…
Жінка емоційна по своїй природі і ви скоріш самі зі своїми емоціями не справляєтесь і проектуєте, що і йому вони не зайдуть. Не зайдуть, бо це ваші емоції! І те саме з ранимістю, ви робите з ним те, що б хотіли щоб він робив з вами. Не ранив! Це називається профлексія. Захисний механізм.
Дуже багато страху та несвободи в ваших діях та питаннях. Вам треба пропрацювати це!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359559 для Алла Володимирівна
Ох, ви праві, а конфлікт буде як завжди, я стараюсь поговорити, він мовчить і я починаю агресувати. Стосовно емоцій мені здається не важко їх проявляти, в мене завжди проявляється тільки агресія, а можливо іноді і злоба, от контролювати мені важко
Якщо я промовчу за цю ситуації буде ж тільки гірше, так ?
психолог онлайн
цитата:
Якщо хочете, то скажіть. Однак я б радив спочатку в собі розібратись. Усвідомити, чого Ви насправді потребуєте і прагнете?
Дайте відповідь собі - з якою метою казати правду в лоб? От для чого? Не поспішайте, прислухайтесь краще до своїх почуттів перш, ніж наважитесь на розмову.
Відчуйте в собі - хто Ви для нього? І хто він для Вас?
цитата:
Ось це підгрунтя підозр і ревнощів, вважаю, потребує ретельного розбору і пропрацювання, адже, залишаючись в тому стані, як зараз, воно продовжуватиме і надалі спотворювати Ваш емоційний стан і поведінку. Про що б і з ким би в подальшому не говорили, відбиток упередженості матиме вплив.
Відредаговано автором 30-01-2024 17:15:03
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Я не знаю як воно буде, але бачу, що вам страшно. Я так розумію, що кожен раз зі своїм невдоволенням ви зіштовхуєтесь з відсторонененням, яке ще більше вас злить. І це переростає в безсилля… Співчуваю! Проте ідеалізувати стосунки і партнера можна, але рано чи пізно треба буде зустрітись з реальністю.
За вашою агресією є якась потреба і вона рано чи пізно має бути вдоволена.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359568 для Алла Володимирівна
Напевно мені страшно не тільки від його реакції, а від того, що він вибере не мене, а ці фотографії і цих дівчат.
А стосовно пестливого слова чи є це нормальним ?
психолог онлайн
Він вибирає поки і фотографії і вас, але не зрозуміло, що обираєте ви.
У кожного своя норма і якщо вам це неприємно, то можна це сказати і більше не називати його так.
Я рекомендую прожити свої страхи. Подумайте що буде якщо вони здійсняться, прям підіть фантазією в них і шукайте опори в собі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359575 для Алла Володимирівна
Він ж поки не знає, що я знаю, про фото, це вже буде ясно коли прийде з робити. Це не буде виглядати як маніпуляція, якщо я попрошу видалити фото він відмовиться і я запитаю тобі дорожчі фотографії ніж я?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
цитата:
дякую за відповідь
Будь ласка.
цитата:
Звідки пішла не довіра мені важко пояснити, не розумію в який момент виникла ця не довіра.Прочто можливо я відчуваю не довіру з його сторони і через це почала породжуватися моя? Він закритий іноді здається, що між нами як невидима стіна, або зачинені двері,в які я стукаю, а мені ніхто не відкриває і складається таке відчуття, що вони закриті лише для мене
Таке може бути, цілком. Подібні люди НЕ хочуть і навіть НЕ вміють відкриватися. Бо вважають це небезпечним для себе і нікому не довіряють - бо чекають, що їх після цього можуть використати, так, як це роблять вони. Бо міряють по собі. От як і Ви теж міряєте його по собі. А ви - РІЗНІ. І це розповсюджена помилка багатьох людей.
цитата:
А що стосується ревнощів, думаю все почалось коли я почала помічати, що він задивлюється на інших дівчат, а потім ці історії з колишніми, прям точних подробиць я не знаю, але старалася взнавати те що цікавило, мені було боляче і не приємно, але хотілося взнавати ще більше, а більш цікаво було і те що ніяк недізнаюся як він до них відносився.
То Ви самі себе загнали у кут цією цікавістю?! А те, що задивляється на інших, з іншого боку, не могло не викликати у Вас образу і ревнощі. Тим більше, що це, можливо, частина його гри?! Щоб спеціально набити собі ЦІНУ. Щоб Ви ще більше почали залежати від нього, цінувати його, такого виняткового красунчика тощо.
І що найгірше, Ви на це все ВЕДЕТЕСЯ! Ви на його гачку. Ви - його ЧЕРГОВА жертва. Від цього, я впевнений, Ви теж відчуваєте АГРЕСІЮ до нього - через ці маніпулювання. І ця агресія захистного типу, щоб захистити себе від маніпуляцій. Можливо це якраз про ту потребу, про яку говорила моя колега Алла Володимирівна
цитата:
За вашою агресією є якась потреба і вона рано чи пізно має бути вдоволена ?
?
А може це потреба в БЛИЗЬКОСТІ? Але її не задовольнити з нарцисом, на жаль. І від того - агресія...
цитата:
Ви б хотіли так, але як хотів би він? Вам треба зрозуміти, що ви - різні. Тим більше, якщо
цитата:
Стосовно нарциса я думаю, щось і вправду таки таке є.
, то не треба очікувати на чесну й правдиву реакцію, бо звичайна людина (невротик) відрізняється від людини нарцисичного типу дуже сильно. Це зовсім інший тип людей - людей-маніпуляторів, які НЕ ВМІЮТЬ і НЕ ХОЧУТЬ будувати відкриті стосунки, не вміють бути щирими, постійно грають в якісь психологічні ігри тощо.
цитата:
Я не знаю, якою інтонацією Ви взагалі говорите і якою конкретно з ним. Бажано, що б це запакувати у вигляді прохання, що Вам було б спокійніше і було б більше довіри до нього, якщо б він видалив ці фото тощо. Хоча ми ж не знаємо точно, нащо йому ці фото взагалі? Ви ж ще не запитали його:
цитата:
"навіщо зберігаєш ці фото? з якою метою? що тобі це дає?"
І якої реакції та відповіді на ці питання очікуєте?
Варіанти:
- мовчання чи ігнор?
- звинувачення у відповідь?
- посмішку і слова "мені просто так подобається"?
- інше?
І яка потім буде емоційна рекція у Вас?
Можливо така:
цитата:
конфлікт буде як завжди, я стараюсь поговорити, він мовчить і я починаю агресувати
Бо він має характерний прийом виводити Вас на емоції. Розумієте навіщо? Може щоб зробити Вас в результаті винною? А також насититися Вашою енергією. Бо мабуть після подібних конфліктів Ви відчуваєте себе спустошеною?
Відредаговано автором 30-01-2024 19:41:59
психолог онлайн
Це буде ваше прохання, але ми не знаємо чи він дасть згоду. Якщо для вас це неприпустимо, то ви можете ставити питання ребром і навіть якщо це для когось здається маніпуляцією.
Доповнення від автора
Дякую вам в допомозі мої питання, нам вдалося спокійно поговорити і вирішити конфлікт, думала, що мені стане як легше чи щось у цьому роді, але відчуваю якусь як пустоту, що можете по рекомендувати, як просуватися у відносинах ?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Рекомендую психотерапію!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Приєднуюсь до колеги - тільки психотерапія.
Пустота цілком очікувана. Про неї й говорили раніше. Бо стосунки НЕ Є відкритими й такими НЕ БУДУТЬ.
Будуть суцільні ігри та маніпуляції. З його боку, а можливо і з Вашого - якщо включаєтеся в гру та приймаєте її правила. Але це НЕ ПРО стосунки. Про ігри. Це різне. Взагалі.
Але ж Вам поки що подобається перебувати в ілюзії, що можна кудись просуватися... це Ваш вибір.
В мене - образ "глухого кута". А який образ цих стосунків у Вас?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359645 для Алла Володимирівна
Парну терапію чи окремо один від одного?
психолог онлайн
Марія Радченко
Ви шукаєте відповіді і розуміння, тому в першу чергу вам потрібна терапія! А для парної треба потреба та згода вашого хлопця, якщо це є, то можна і парну.
психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Навряд чи хлопець погодиться на парну.
Та й на індивідуальну теж не піде. Бо вважає, що в нього все гаразд. Так?
Тому на терапію йде той, хто так не вважає.