як навчитися справлятися зі своїми проблемами
останній рік я себе дуже погано відчуваю весь час суїцидальні думки та дії всі думають що воно ні до чого не прикріплене і взагалі я маленька і у мене не може такого бути, тому я вже не знаю що мені робити, у мене немає інергії ні чого не хочеться робити і ніби у мене немає майбутнього взагалі не знаю чи модно це назвати дипресією але все ж таки почуваюся я погано. як мені цього позбутися? і як навчитися вирішувати свої проблеми?
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Маша, вітаю!
Розкажіть, що з вами трапилось за останній рік. Де були потрясіння, розчарування? Чи є у вас друзі і чи ділитись ви з ними своїми думками, переживаннями? Наявність соціального життя - важлива передумова психічного здоров’я.
Також важливо вчитись витримувати свої переживання. Чи вмієте ви проживати невдоволеність, сум, відчай та інші негативні емоції? Саме ці почуття штовхають в сторону аутоагресіі. Пропоную вам вести щоденник спостережень: що я думаю? Що я відчуваю? Що я роблю? Прослідкуйте які думки запускають почуття і намагайтесь побачити як самі себе заганяєте в негатив. Проте вам потрібна зовнішня допомога та супровід у ваших нелегких емоційних станах. Щиро співчуваю і вірю, що ви можете впоратись!
Попросіть все ж таки батьків звернутись до лікаря невропатолога, а краще психотерапевта. Чи можливо у школі є психолог?
Відредаговано автором 08-02-2024 23:59:38
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
взагалі не знаю чи модно це назвати дипресією але все ж таки почуваюся я погано
Маша, цілком можна назвати, це про справжній депресивний стан, з яким шуткувати не варто, тим більше, коли:
цитата:
весь час суїцидальні думки та дії
Які дії вже були зроблені? І які наслідки цих дій для Вас? Для Вашого здоров'я, психіки? І чи знають батьки про ці дії?
цитата:
ніби у мене немає майбутнього
Ключове слово "ніби", бо насправді воно завжди Є, тільки якщо людина сама не відмовляється від нього. Ви ж, Маша, не відмовляєтесь?
цитата:
як мені цього позбутися?
Звернутися в першу чергу по допомогу до лікаря-психіатра, а потім бажано і до психолога. Але це можливо зробити, попередивши батьків про свої наміри відвідати спеціалістів, щоб отримати їх згоду на це. Бо Ви ще неповнолітня.
цитата:
і як навчитися вирішувати свої проблеми?
На це питання складно відповісти кількома реченнями. По-перше, треба мати підтримку від батьків та друзів. Можна їх про це попросити. По-друге, бажано знати свої власні сили та здібності - на що Ви можете розраховувати при вирішенні проблем. Втретє, добре вміти аналізувати ситуації і бачити конструктивні можливості їх вирішення. Вчетверте, тренуватися проживати важкі емоції - суму, розчарування, злості, страху, розпачу та витримувати душевний біль. Бо все це властиво переживати всім людям, тож треба вчитися "тримати удар", як кажуть в боксі.
А в цілому, всьому цьому Ви навчитеся під час роботи з психологом.
психолог онлайн
Здравствуйте, Маша!
цитата:
чи модно це назвати дипресією але все ж таки почуваюся я погано
Поставить диагноз депрессия может только врач.
Поэтому если вы хотите разобраться в том, что с вами происходит, надо обратиться за помощью к родителям и сходить с ними в поликлинику.
И попросить, чтобы они нашли вам психолога для индивидуальной работы.
Вы можете это сделать?
Какие у вас отношения с родителями?
Они знают о вашем состоянии?