Чи можна стати роботом?)
Вже досить тривалий час, років 8, я живу з повною відсутністю щирого інтересу і бажання щось робити, я звичайно все роблю, в мене є дитина, чоловік, побутові справи і дитина повністю на мені, також працюю на роботі 2/2 по 12 годин, але моє найщиріше бажання, щоб ніч не закінчувалася і я могла просто спати😅 Я вже втратила будь яку надію на те, що в мене може, щось змінитися в житті, та і власне, не має життєвих сил, щось робити з цим. На скільки утопічні думки, що я зможу так протягнути все життя і просто механічно виконувати свої функції дружини, мами, працівника? Це взагалі можливо?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Володимир Анатолійович Тарасенко
Аня, вітаю вас! У вас подавлені чи заморожені почуття, а це ознака травми чи депресії. Треба розбиратись детальніше при зустрічі з спеціалістом. Змінитись може щось якщо щось робити з цим! Що ви робили? До кого звертались за допомогою?
Ви вже механічно виконуєте, але чи є життя в цих механізмах? Я не знаю наскільки і як вистачить у вас ресурсу. Я знаю лише, що в таких випадках потрібна довготривала на постійній основі психотерапія. Щиро раджу знайти спеціаліста і відродити свою чутливість та силу!
психолог онлайн
Доброго часу доби!
Судячі з Вашої оповіді, Ви уже функціонуєте в режимі робота, на автоматі, проте це Вас не задовольняє. Імовірно, Вам треба більше часу на самовідновлення і на приємні дрібниці, які додають задоволення у життя, адже навіть роботам треба підзаряджати свій аккумулятор. І на роботу з психологом, який допоможе знайти ресурс жити життя всередині себе.
психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку, Аню!
цитата:
ЧИ МОЖНА СТАТИ РОБОТОМ?)
Та, звісно, можна. Жити в постійному ритуалі, без емоцій і почуттів. Тягнути лямку до повного виснаження. І ще виправдовувати такий стан речей, ніби ВСІ так живуть(!) А от це вже категорично не правда. Не ВСІ. Це точно(!)
Щось мені відчувається, буцімто десь на самому дні Вашої душі визріває бажання змінити гнітючий перебіг подій. Прокинутись. Ожити. Розвернутись обличчям до Сонця. Вдихнути свіже повітря на повні груди. Я правий?
цитата:
Вже досить тривалий час, років 8, я живу з повною відсутністю щирого інтересу і бажання щось робити
А до того було щире бажання? Якщо було, то завдяки чому або кому воно зникло?
З приводу наявного кілька питань. Згодні?
цитата:
в мене є дитина, чоловік, побутові справи і дитина повністю на мені, також працюю на роботі 2/2 по 12 годин
Дитину любите?
До чоловіка які почуття?
А до роботи яке ставлення?
І, головне, себе любите?
цитата:
На скільки утопічні думки, що я зможу так протягнути все життя і просто механічно виконувати свої функції дружини, мами, працівника?
Що тут можна зазначити? Функції і тому подібне - це про рОбота. А мова життя - це про бажання, почуття і потреби, про контакт з власним внутрішнім світом, я би навіть сказав, внутрішнім Всесвітом.
З огляду на зміст Вашого допису, я вважаю доцільним, аби Ви пройшли медичне обстеження, здали відповідні аналізи. І якщо там все в порядку - звернулись особисто до психолога. Вам цілком реально допомогти!
психолог онлайн
Здравствуйте, Аня!
цитата:
років 8, я живу з повною відсутністю щирого інтересу і бажання щось робити
Вы раньше обращались за помощью?
Консультировались с врачами?
Кто из близких может поддержать вас?