Щира допомога
Вітаю! Я виявила про себе одну дуже неприємну річ. Я завжди допомагала людям і вважала це своїм даром та місією. Але вчора я зрозуміла, що насправді я ненавиджу допомагати людям, але мені доставляє неабияке задоволення бути потрібною, тому я умисно роблю із людей навколо себе побутових або професійних "інвалідів". Це дуже неприємний, але надважливий висновок. Моя поведінка є деструктивною для мене та мого оточення. Чи могли б ви порадити якісь техніки для розпізнавання та викорінення такої поведінки? Тепер я не розумію коли моя допомога дійсно потрібна, а коли я пхаю свій "дар" та розвалюю все навколо себе
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Вы помогаете или по мотиву чтоб получить одобрение внимание от других людей?
Умеете ли вы помогать себе?
Любите ли вы себя?
Или вы помогаете для какойто своей вторичной выгоды?
Чтото получить от людей взамен?
( тоже помощь в чемто. Или подарки благодарность)
Важно понимать что помогать нужно только тем, кто вашу помощь ценит.
И кому она нужна.
Умеете ли вы слышать других людей?
Умеете ли видеть желания других людей?
Умеете ли видеть чужие границы и свои границы?
Умеете ли принимать отказ?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Скажите как Вы пришли к такому заключению?
Чи могли б ви порадити якісь техніки для розпізнавання та викорінення такої поведінки?" да, это психотерапия, выберите психолога и поработайте!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
цитата:
Чи могли б ви порадити якісь техніки для розпізнавання та викорінення такої поведінки?
Приміряйте на себе дві обставини. Перша - прохання іншої людини про домогу. І друга - Ваше ЩИРЕ бажання відгукнутись на звернення(!)
цитата:
Я завжди допомагала людям і вважала це своїм даром та місією.
Звідки походить ця схильність?
цитата:
Але вчора я зрозуміла, що насправді я ненавиджу допомагати людям
Розкажіть, завдяки чому або кому зрозуміли?
цитата:
але мені доставляє неабияке задоволення бути потрібною, тому я умисно роблю із людей навколо себе побутових або професійних "інвалідів".
Невже всі навколо Вас такі слабкі, щоби інвалідуватись під Вашим впливом? Може, вони навмисно підіграють Вам?
цитата:
Це дуже неприємний, але надважливий висновок.
Вітаю Вас. З визнання реальності МОЖУТЬ початись зміни.
цитата:
а коли я пхаю свій "дар" та розвалюю все навколо себе
Подивіться на розвалини. Вони ж помітні, чи не так?
Це схоже, як колись в СРСР - "в борьбе за мир мы не оставим камня на камне!"
Відредаговано автором 17-02-2024 14:52:46
психолог онлайн
Доброго дня. Часто синдромом рятівника страждають люди, які потребують допомоги самі, і неусвідомлено роблять іншим те, чого їм не вистачало самим. Як батьки, які віддають в музичну школу дитину, що цього не хоче, щоб з її допомогою самореалізуватися. Так і Ви самореалізуєтесь за рахунок чужої безпомічності.
Тож, варно звернутись в психотерапію і дослідити свою безпомічність як конструкт, і чому Ви саме так її компенсуєте.
психолог онлайн
Доброго дня MarthaNK!
А що саме допомогло Вам зрозуміти, "що насправді я ненавиджу допомагати людям, але мені доставляє неабияке задоволення бути потрібною, тому я умисно роблю із людей навколо себе побутових або професійних "інвалідів"?
Адже, якщо є така потреба, необхідно знайти її "коріння" та трансформувати у щось більш конструктивне для Вас.
Як давно у Вас з'явилася ця потреба всім завжди допомагати? Що саме Ви отримуєте, задовольнивши цю потребу? Яку, можливо пустоту, закриваєте нею, що всередині себе компенсуєте?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
для розпізнавання
Вы же сами уже все распознали про себя -
цитата:
Я завжди допомагала людям... я зрозуміла, що насправді я ненавиджу допомагати людям, але мені доставляє неабияке задоволення бути потрібною, тому я умисно роблю із людей навколо себе побутових або професійних "інвалідів"
Тогда какая помощь вас интересует?
цитата:
Тепер я не розумію коли моя допомога дійсно потрібна, а коли я пхаю свій "дар" та розвалюю все навколо себе
Все просто.
Если человек просит о помощи, следовательно -
цитата:
допомога дійсно потрібна
А если вы сами решили помочь, без обращения к вам за помощью этого человека, тогда это
цитата:
я пхаю свій "дар" та розвалюю все навколо себе
цитата:
якісь техніки для розпізнавання та викорінення такої поведінки
Вам надо определиться с тем, к чему вы хотите прийти.
Какой результат вас интересует?
И только после этого можно будет порекомендовать вам соответствующие техники.