Як не контролювати дружину?
Як перестати контролювати дружину?Як перестати бути співжалежним від неї?
Що робити?Розумію шо дістав її конкретно кожен день різними питаннями і неможу зупинитись,вона в свою чергу поставила паролі на телефон,як тільки хочу взяти її телефон вона за нього так тримається,кричить,погрожує якшо я буду брати телефон,хоча там такі поролі шо розгадати нереально.І піти від неї теж неможу,бо кохаю.
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Марія Радченко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня. Поки виникає більше питань, ніж відповідей стосовно Ваших слів.
В чому контролюєте? Чого хочете від неї? Що за питання? З яких мотивів? Що спонукає до цього? Чим викликана така потреба перевіряти і контролювати? Які взагалі Ваші стосунки?
Тут багато чого важливо прояснити, про Вас в першу чергу і про самі стосунки. Тому, краще це робити в терапії, оскільки в такому форматі обсяг всього гарантуватиме втрату якихось важливих елементів.
психолог онлайн
Юлія Шульга
Доброго дня!
цитата:
І піти від неї теж неможу,бо кохаю.
Піти від неї не можете, та чи ХОЧЕТЕ? Через що виникла думка піти?
Щодо кохання, то тут є деякі сумніви. Що це за кохання таке дивне, коли Ви намагаєтесь контролювати, думаєте, аби піти, говорите про співзалежність?
Чарівний якийсь букет складових хворобливого почуття, ніяк не схожого на кохання.
цитата:
Як перестати контролювати дружину?
Спочатку розібратись в собі. Яка потреба спонукає контролювати? Можливо, НЕДОВІРА. Тоді як давно виникла? На підставі чого?
Відповісти собі, невже контроль рятує Ваші страхи і побоювання?
цитата:
Як перестати бути співжалежним від неї?
Відновити почуття самоцінності, щоби стати людиною в доброму розумінні слова самодостатньою.
цитата:
Що робити?
Для початку спробуйте поставити себе на місце дружини і відчути те, що відчуває вона, коли партнер
цитата:
дістав її конкретно кожен день різними питаннями і не може зупинитись
Розкажіть, що між вами відбувається? Наведіть, якщо зможете, образ вашої сім'ї, на що вона схожа?
психолог онлайн
У мене теж виникло чимало питань. Наприклад, навіщо брати телефон дружини? Що Ви там очікуєте побачити?
психолог онлайн
Доброго дня! Спробуйте зрозуміти, навіщо Вам контролювати дружину? Ви в чомусь їй не довіряєте? Чогось боїтеся?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
І піти від неї теж неможу,бо кохаю
Если вы любите жену, зачем же тогда надо уходить от нее?
Только из-за того, что у вас сейчас активизировались ваши страхи?
Эта проблема может быть решена с помощью индивидуальных консультаций.
Вы проработаете страхи, появится уверенность в себе, вы перестанете контролировать жену и ваши отношения, соответственно, наладятся.
цитата:
Як перестати бути співжалежним від неї?
А зависимости, как таковой, у вас вероятнее всего и нет.
Есть повышенная тревожность, которая и заставляет вас чувствовать себя зависимым.
Если вы захотите изменить свою жизнь, можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и смогу вам помочь.