Хочу розлучитися хлопцем, але постійно страх мене з‛їдає і вівдкладую
Зустрічаюсь з хлопцем 3 роки із них два роки проживаємо разом. Вже понад рік мене не полишають думки, що наші шляхи різні, бо коли ми почали зустрічатися мені було 19 років і за цей час моє життя та погляди на життя змінилися. Інколи я думаю, що він не змінюється, стоїть на місці і не хоче покращувати життя. Я хочу подорожувати, розвиватися, покращувати своє карєру. Ми говорили кудись поїхати, але кроків від нього я не бачу. Я не бачу, щоб він якось намагався різнобарвити наше життя. Потсійно я це роблю, пропоную туди підти, кудись поїхати, щось придумати.
За цей місяць активно з'являються думки, що я хочу розлучитися. Я ніколи не жила одна, і мені хочется присвятити час собі на самопізнання. Хочу насолоджуватися життям, а не проживати його. Не хочу постійно очікувати від ньгого на кроки до покращення життя. Мені тяжко зробити крок на розлучченя, бо я до нього прив'язана, мені страшно зробити йому боляче, а ще з урахуванням, що він буде переїджати в інше місто (якщо ми розлучимося), то це буде дуже довго і напряжно. Я боюсь всього цього процесу і навіть зараз пишучи це я відчуваю тривогу. Мені страшно залишитися одною, дуже великий цей страх, але з іншої сторони я це потребую, я знаю, що я буде щасливіще без нього. Як перебороти страх і не очікувати момента?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Юлия Витальевна Якименко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня, Кристино.
Коли Ви вагаєтесь прийняти рішення, можна записати плюси і мінуси того чи іншого вибору, до прикладу:
- Що трапиться, якщо я розлучуся з хлопцем?
- Чого не трапиться, якщо я розлучуся з хлопцем?
- Що трапиться, якщо я залишуся в стосунках?
- Чого не трапиться, якщо я залишуся в стосунках?
В розділі "що трапиться" можна записувати всі хороші і погані (на Вашу думку) наслідки такого вибору, який Ви зробите. А в "чого не трапиться" - всі позитивні і негативні аспекти життя, яких Ви будете позбавлені, не будучи в стосунках або будучи в них.
Остаточний вибір тільки за Вами, бо Ваше життя - це тільки Ваша відповідальність.
психолог онлайн
Марія Радченко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Кристино, Ви зрозуміли, що Ваш хлопець — не герой Вашого роману.
Так буває. Почуття проходять, інтерес згасає, дороги розходяться, хтось іде вперед, а хтось залишається на місці. Але це зовсім не привід залишатися у стосунках, які вас не влаштовують.
Пам'ятайте - не можна зраджувати себе і бути з тим, з ким не хочеш бути. Це дуже важливо.
Ви боїтеся, що ніхто вас уже не полюбить? А що з Вами не так?
Знайдеться ще чоловік, який полюбить Вас. І зовсім не обов'язково, що наступні ваші стосунки закінчаться згасанням почуттів.
Ви боїтеся того, що може з вами не статися в майбутньому,
Люди разом до тих пір, поки їм добре разом. Коли стає погано, потрібно або усувати причину, або завершувати стосунки, тому що це вкрадений у себе час.
У вас попереду маса перспектив і можливостей, а Ви дивитеся на майбутнє так, ніби в ньому на Вас вже нічого не чекає.
Щоб приймати рішення, треба керуватися логічними доводами «за і проти», а не ірраціональними страхами, які не дозволяють тверезо думати.
Відредаговано автором 21-02-2024 18:16:42
психолог онлайн
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Володимир Анатолійович Тарасенко
Елена Владимировна Мороз
Здравствуйте!
Вы пишите "Я не бачу, щоб він якось намагався різнобарвити наше життя. Потсійно я це роблю, пропоную туди підти, кудись поїхати, щось придумати." скажите Вас только это не устраивает в отношениях? Вы с ним пытались пообщаться по поводу его инициативности?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Юлия Витальевна Якименко
Кристина, доброго часу доби!
цитата:
Мені страшно залишитися одною
Що саме лякая?
З чим не впораєтесь?
А що страшніше, далі бути з хлопцем якого не любите чи залишитися без нього?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Кристино!
цитата:
Як перебороти страх і не очікувати момента?
Страх долається в ході зустрічі з ним - лицем до лиця(!)
цитата:
Я боюсь всього цього процесу і навіть зараз пишучи це я відчуваю тривогу.
Не стільки процессу, вірогідно, скільки зустрічі з власними почуттями та емоціями(!) Боїтесь, що не витримаєте. Тобто боїтесь проявитись. Стати відкритою. Чесною. Сміливою.
цитата:
Мені тяжко зробити крок на розлучченя, бо я до нього прив'язана, мені страшно зробити йому боляче, а ще з урахуванням, що він буде переїджати в інше місто (якщо ми розлучимося), то це буде дуже довго і напряжно.
Скажіть собі відверто - я його сьогодні використовую(!)
Не кохаю, ВИКОРИСТОВУЮ...і водночас зраджую себе і свої бажання. Втрачаю час.
Поставте собі наступне питання. Якщо не зараз, то коли наважусь ЖИТИ так, як ХОЧУ Я?
Помітили, написав займенник Я з великої літери.
Отже, спробуйте і відчути себе саме з великої літери. Сподіваюсь, це допоможе Вам подолати страхи і сумніви:)
Відредаговано автором 22-02-2024 10:24:39
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий день, Кристина! По суті ви пишите про вибір. Кого вибрати: себе і свої інтереси, чи хлопця і відносини з ним? І це нормальний вибір, який час від часу постає перед кожним з нас. Страх зробити цей вибір у свою користь базується на почутті провини, яку ви боїтесь, що будете відчувати після того, як зруйнуєте відносини. Цей страх також нормальний і він ваш, бо ви не хочете зробити боляче хлопцю. Вихід у цій ситуації, на мій погляд, може бути у тому, щоб взяти відповідальність на себе за своє рішення і свій вибір.
Відповідальність - це здатність виконувати часом дуже важку внутрішню роботу, щоб вибрати себе і витримати будь-яку відповідь зачепленої вами людини. Відповідальність дає змогу подивитись на іншу людину, як на дорослу, дієздатну і незалежну від мене і моїх рішень. Я приймаю своє рішення і говорю про нього іншій людині. Інша людина також приймає своє рішення і говорить про нього мені. Якщо я виступаю ініціатором розлучення, то я готова до того, що хлопцю, можливо, буде деякий час боляче. Мені шкода, що так може бути, але все ж таки я вибираю себе.
З повагою, Олена Мороз.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня!
Ваша тривога породжує почуття провини, бо тоді ви будете винні перед хлопцем. Почуття провини - це маркер співзалежності, але вона вже вас душить, ви хочете розвитку. Проте є інша сторона - зростає ваша агресія і ви хочете розлучатись. Це такий внутрішній конфлікт, коли я вже щось хочу, але ще не наважуюсь. Коли ми щось обираємо, то ми не обираємо і відмовляємось від чогось іншого.
Ви народжуєте нове бачення та новий вибір. Він неможливий без болю та страждань. Це потрібно пережити. Рекомендую проживати та отримувати підтримку в супровіді разом з психологом!
Відредаговано автором 22-02-2024 13:50:43