Чи можна подружитись з людиною, яка знаходиться на вищій посаді, ніж ти?
Нещодавно влаштувалась на роботу в нашу місцеву редакцію, але там працюють переважно дорослі люди. З молодих лише я і ще один хлопець. З ним у нас різниця лише два роки, але він редактор, а я просто журналіст. Чи можна взагалі створити дружні стосунки з людиною, яка є вища за посадою? Якщо так, то як це можна зробити? Просто мені не дуже подобається той, факт, що я на роботі наймолодша, думаю, нікому не подобається бути /самою маленькою/.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Доброго дня, Дар'я!
Певне, подружитися можна. Але потрібно знати, для чого це Вам потрібно робити саме на роботі? Тим паче, що дружба між чоловіком та жінкою має певну специфіку, яка базується, знову ж таки на гендерній симпатії.
Які у Вас стосунки з батьками, з батьком? І чи є у Вас друзі поза роботою? Ці питання допоможуть зрозуміти суть Вашого бажання, а отже, дадуть можливість і дати кращі поради.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Дарія, бути "наймолодшим" і відчувати себе "маленькою"- різні речі.
Ви прирівнюєте свою "наймолодшість" до слабих сторін, оскільки у вашому віці відчуваєте потребу "бути дорослою ", можливо, щоб довести щось батькам або іншим людям.
В іншому віці, наприклад після 40, "наймолодшість" вже може відчуватись як певна перевага))
Ваша проблема не у віці.
Ви поки що не маєте досвіду і переживаєте, що це якимось чином "знижує" сприйняття Вас іншими.
Це нормально не мати досвіду в 19 років.
Це нормально робити якісь помилки, чи не знати чогось у 19 років.
Можливо, всередині Вас існує якась загалом невпевненість в собі, просто зараз вона вийшла назовні через оце "я наймолодша в колективі ".
Якщо відчуваєте невпевненість, з цим краще попрацювати з психологом.
А загалом важливо віднайти в собі сильні сторони та переваги, і в оцінці себе спиратись саме на них.
Наприклад, мені тільки 19, а я вже працюю журналістом.
Щодо дружби.
Дружити можна будь з ким, незалежно від віку і посади.
За умови, що обидва однаково цього хочуть і схожі в розумінні того, що між ними відбувається.
Ваше питання не про дружбу.
А про використання поняття "дружба" з метою покращення свого самовідчуття в колективі.
А це вже не щиро.
Тому і не про дружбу.
Звісно, якщо Ви в процесі спілкування з цим хлопцем відчуєте, що складаються дружні стосунки- то це вже буде природній процес формування дружби.
Звісно, якщо хлопцю це також буде цікаво.
Ще такий момент.
Ви ніби питаєте поради (дозволу?) на те, як будувати стосунки в колективі можна, а як ні.
Але у Вас має бути власне відчуття того, як "я це бачу ".
Ви можете взагалі ні з ким не будувати дружніх стосунків, якщо Вам нецікаві ті люди.
Або можете спілкуватись зі всіма, якщо всі вони Вам подобаються.
Хіба існують взагалі в цьому питанні якісь "чи можна:?
Хто, крім Вас має це вирішити?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, Дар’я!
Подружитись можна якщо є спільні інтереси, цінності та бажання. У вас потреба не в дружбі, а в підвищенні відчуття своєї значущості в колективі.
Доречі, якщо ви не подружитись, і будете самою молодою в колективі, то як будете це переживати? Тут і є відповідь. Вам хочеться бути на рівні, бо всередині є низка почуттів. Поділіться як вам працюється? На скільки років ви себе відчуваєте психологічно поруч з усіма дорослими? Що має відбутись щоб ви відчули себе вільно та комфортно серед робітників? Можливо тоді дружба необхідна як ініціація в прийняття вас в коло своїх?
Ви зараз дуже вразливі і замість того щоб прожити власні переживання, які є абсолютно нормальними, шукаєте відповіді та хочете дій. Проте вам потрібен час та внутрішній спокій щоб ця адаптація та новий досвід вляглися всередині вас!
психолог онлайн
Для чего вам дружить на работе с начальством?
Какая в этом потребность?
Переводить отношения в другую плоскость на работе всегда чревато сложностями, если вдруг отношения дружеские/любовные пойдут не так.
Нужно ли вам это?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Алла Володимирівна Романенко
А чому Ви думаєте, що не можна? Вам колись казали, що Ви гірша за інших через свій статус або вік?
психолог онлайн
Марія Радченко
Дар'я, а навіщо Вам здружуватись з хлопцем? Щоби ЩО?
Заради якихось переваг?
Заради емоційної безпеки та більш легкої адаптації в колективі?
Чи кар'єрного зростання?
Природньо. коли люди створюють дружні стосунки, бо Є СХОЖИМИ між собою за характерами, інтересами, поглядами, цілями тощо. Коли є симпатія один до одного як до людини. Між вами є щось подібне до цього?
психолог онлайн
Добрий день. Якщо в вашій компанії немає обмежень на спілкування, якщо він вам подобається як людина, то чому б і ні? Але якщо ви зможете при цьому дружити поза межами роботи, а на роботі дотримуватися правил та ієрархії.