Відносини
Привіт!
Ситуація така , у мене є сусід , брат найкращої подруги , ми всі можна так сказати виросли разом , разом всі гуляємо в компанії і дружимо , у мене є чоловік , він за кордоном , ну от ми всі зібралися на день народженні , він напився почав говорити мені дурості всякі не пристойні , хоча всі знають що він як випʼє то робиться не адекватним , ну ми можемо пожартувати , о сусід мій , сусідка , там смішкі смішками , ну я б не сказала що це ми фліртуємо , але отак шось пожартувати можемо , раніше міг теж мені дурості всякі говорити , але я звикла що він як випʼє то отаке робить всяке , чоловікові не казала , бо мені це звично було , а на день народженні він взяв і вдарив мене по нозі , по ляшці , я кажу Ігор ти що ? Взагалі вже ? Кажу не роби так , він далі мене по ляжці, кажу подрузі Оля глянь що твій брат робить , я встаю і він бере мене щіпає за дупу, я кажу Ігор , успокойся , він почав вибачатися , казати що він пʼяний і тд , і потім знов все те саме , я втікла від нього , пересіла , щоб не чіпав мене , я розказала чоловікові, він злий , це правильно що я сказала чоловікові? Але я не хочу зараз оцих розборок , сварок , я знаю що він протрезвіє і пойме що начудив,
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора, Ірино!
А чому Ви сумніваєтесь, чи правильно вчинили, розказавши чоловікові? Брат подруги грубо порушив Ваші особисті кордони, тож чому б і не розповісти про це?
Що страшного може трапитися, якщо почнуться розбірки і сварки?
У брата подруги явні проблеми з алкоголем, і йому потрібна допомога психіатра-нарколога та групова терапія для алкозалежних, бо сам Він не впорається. До того ж, його схильність до сексуальних домагань це щось таке на рівні культури та виховання, вже як риса особистості, яка буде під впливом випивки вилазити назовні кожного разу. Тому має сенс дистанціюватись від нього, принаймні під час святкувань, і якщо зрозуміє що був неправий - порадити звернутись до фахівців.
Відредаговано автором 10-03-2024 17:15:54
психолог онлайн
Добрий день, ви сумніваєтесь в своєму рішенні сказати чоловіку, чому? Яку реакцію від нього ви очікували? Злість на кого у нього, на вас чи на брата?
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
це правильно що я сказала чоловікові?
В чому ваші сумніви -не зовсім зрозуміло. Чоловік злий на кого?
Скільки вашому чоловіку років?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірино, добридень) Чи правильно ви зробили зрозуміти по опису важко. Ви точно мали право захищати себе у тій ситуації. І не завжди у голову в потрібний момент приходить найвірніше рішення. Не коріть себе за це. Але питання в тому, чого саме ви тепер боїтеся? Що чоловік вас ревнуватиме, не довірятиме тепер? Або що стосунки у компанії зіпсуються? Може ще щось? Що саме викликає тривогу?
Із братом подруги було б добре поговорити про це на тверезу голову. Це теж не однозначно, що саме викликає таку непристойну поведінку стосовно вас. Може ви йому подобаєтеся, може хоче досадити чимось вашому чоловіку, або й посварити вас із подругою... Хоча останнє, мабуть-таки вже не його рівень інтриги;)
Я про те, що на ваше запитання немає простої відповіді) треба розбиратися
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго ранку, Ірино!
цитата:
Але я не хочу зараз оцих розборок , сварок , я знаю що він протрезвіє і пойме що начудив,
Відчувається, що Ви розгублені, сумніваєтесь, чи правильно вчинили.
Водночас варто прояснити ще декілька важливих аспектів цієї ситуації і Вашого її сприйняття.
Наприклад, "оцих розборок" не хочете. А що для Вас було б бажано?
Далі. Ви ніби знаєте, що брат подруги протрезвіє і зрозуміє, що накоїв. От спитайте себе, яким чином Ваше розуміння допоможе вирішити проблему, коли Вас ображають, коли до Вас чіпляються?
Чи достатньо одного лише розуміння?
Якщо цього замало, то які ще потрібні дії, аби убезпечити себе?
психолог онлайн
Доброго дня!
"о сусід мій , сусідка , там смішкі смішками , ну я б не сказала що це ми фліртуємо , але отак шось пожартувати можемо "
То что, вы называете просто шутками - как раз таки, уже и есть флирт, или на грани флирта.
( там всегда черта тонкая - особенно если люди выпивают алкоголь )
"раніше міг теж мені дурості всякі говорити , але я звикла що він як випʼє то отаке робить всяке , чоловікові не казала , бо мені це звично було"
Зачем вы это допускали и привыкали к такому?
Почему не оборвали с ним вообще общение? ( он же просто сосед)
" я знаю що він протрезвіє і пойме що начудив," - откуда такая уверенность, что он все поймет и осознает?
И почему вы просто пересели, а не ушли домой?
Разве вы не понимаете - что вы его провоцируете - тем что все это терпите?
Удивляет - что вы, вообще общаетесь с такими людьми, и даже не пытаетесь все разорвать, и больше не общаться с такими соседями.
Ходите по краю... видимо вам не хватает острых ощущений. Вот и компенсируете их так.