Моя мама маніпулює мною та моїми братами
Моя мама маніпулює нами через гроші, вона працює на роботі у неї є свій дохід більш ніж достатній, але вона постійно плаче що їй не вистачає грошей, хоча це не так. Коли ми їй даємо відсіч і пояснюємо чому ми не можемо щомісяця їй скидати гроші на все що вона захоче, то вона влаштовує сцени типу їй погано, вона падає, непритомніє, або ж недавно був випадок що вона з роботи не прийшла додому, з нею живе мій менший брат, і він їй почав дзвонити, а вона вимкнула телефон, час від часу вона його вмикала(напевно щоб побачити хто дзвонив) але все одному не брала слухавку та не відписувала нікому, і далі вимикала, а ввечері написала що вона нібито цілий день була у церкві, хоча це абсурдне пояснення бо вона не ходить в церкву і вона нерелігійна) і ввечері вона усім нам почала вже телефонувати з притензіями чому ми робимо проблему, вона ж не на два дні пропала, і що нарешті її діти про неї згадали, і це ще з насиішками говорила, що вона зробила цю виставу спеціально щоб глянути що ми будемо робити. І таких ситуацій схожих дуже багато, як тільки ми відмовляємося робити все те шо вона хоче, вона дзвонить ламає істерику що в неї дуже погані діти, що ми її лишили, що вона сама одна, хоча це не так, ми їй допомагаємо, робили усі її захцянки але це вже переросло усі межі. І от вона ламає істерику, робить вигляд що чуть не помирає, бо ми не зробили те що вона хоче. Вона швидше маніпулювала татом, він помер 2роки тому, він пив, і вона поряд з ними робила із себе жертву, бо він пив і міг її вдарити, але фніціатором сварки була вона, вона навіть ніколи нас не пускала гуляти в підлітковому віці, теж робили вигляд що їй погано, не лишайте мене саму. Я не знаю як на це реагувати, я стараюсь не звертати увагу і не піддаватися манупуляціям, але це не завжди працює(
Питання від: ; Вік: 22
Доповнення від автора
До цього вона маніпулювала батьком, і постійно усі сварки та її маніпуляції зводились до грошей, не дивно чого він пив, але я його не оправдовую, бо він теж не правильно вчиняв, але тепер коли він помер, і вона свою ціль перевела на нас, я розумію що вина була не тільки у ньому, як вона намагалась до нас донести.

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Добрий вечір
Ваша мати дійсно маніпуляторка, скоріш за все, може моти якийсь розлад, наприклад, нарцисичний.
Проте ви завжди маєте вибір - іти на цю маніпуляцію чи ні. Як тільки ви обере для себе - ні, розставите межі перед нею "мама, зі мною так не можна, це не подіє", а не будете вестись і доказувати, що "ні мам, ми в тебе є і ми тебе любимо", її поведінка якщо не зміниться, то точно стане менше впливати на ваш стан.
Якщо хочете детально це проговорити, виговорити цю проблему та почати відчувати свої межі - завпрошує до себе на онлайн консультацію.
психолог онлайн
Дотримання день.
цитата:
МОЯ МАМА МАНІПУЛЮЄ МНОЮ
Ви це усвідомлюєте, вчиться тримати свої кордони. Хоча це не завжди можливо, іноді треба просто піти.(Це, в цілому,а не конкретно по вашій історії. Вашу історію слід дослідити)
На яку допомогу очікуєте від психологів сайту?
психолог онлайн
Доброго ранку, Іро!
цитата:
Я не знаю як на це реагувати, я стараюсь не звертати увагу і не піддаватися манупуляціям, але це не завжди працює(
Не звертати уваги і... - варіант не те що не дієвий, він шкідливий для Вас. Бо Ви тим самим уникаєте свого справжнього реагування, вираження емоцій на ситуацію, яка вас ранить.
Робити вигляд, що мене це не торкається, значить, обманювати саму себе. Затискання емоцій вглибину буде травмувати Вас, а не когось іншого.
На мою думку, варто звернутись до психолога і розібратись із Вашим ставленням до мами, з почуттями до неї, з накопиченими образами тощо. І так само ставленням до себе.
Зрештою, Ваше реагування може бути конструктивним і виваженим. З повагою і турботою про себе. Навіть ненасильницьким у спробі збудувати з мамою хоча б прийнятні для Вас взаємини. Листування на форумі з об'єктивних причин такої змоги не дає.
психолог онлайн
Іра, Ваша мама - нарцис звичайний.
А Ви з братом - люди, травмовані цим нарцисом з самого дитинства.
Тому НЕ реагувати на подібні маніпуляції просто НЕ можете. Бо отримали від мами нарцисичну травму.
Зцілитися від неї можливо. Але тільки в психотерапії зі спеціалістом, який добре знається в нарцисичній травмі та цій проблематиці в цілому, краще навіть якщо сам це пережив.
Звичайна психотерапія або просто консультування не допоможуть. Не той рівень.