Чому мій IP у чорному списку
Я прийшов на ваш сайт щоб опублікувати свою роботу КПТ тривога, та зробив це. Мені тут позаздрили та змінили вигляд сайту так що перестали відображатися аватари, - замість цього стандартна маленька іконка. Вважаю що ЯR Вас змінив, - поділився з вами. Натомість ви не вдячні. Мені потрібна допомога, - хоча б лайк:
Людина не повинна брати від природи
більше ніж їй потрібно для виживання
тільки так можна позбутися вічного закону карми
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Юлия Витальевна Якименко
Добрий вечір. Вам слід написати в технічну службу підтримки сайту. Я не думаю, що у психологів є права впливати на статті - роботи інших.
психолог онлайн
Доброго дня!
У меня вопрос - а сами вы благодарны людям и миру?
( чисто психологический вопрос)
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здравствуйте!
Вы не задумывались о том, что сайтом управляют не психологи, и если есть технические проблемы, то обратитесь в службу поддержки и выясните свои вопросы!
Мені тут позаздрили та змінили вигляд сайту так що перестали відображатися аватари" это больше об идее преследования.
Доповнення від автора
Дякую я знову з вами та прошу допомоги
Психіка моєї особистості вже 10 років тріщить від тиску психіки суспільства
двічі мою справу закривали ст.121.ч.2 ККУ
я бив три вікна та 2 комп'ютера в прокуратурі
ламав двері СБУ
звертався в усі можливі та неможливі канали, але у мене по гороскопу схильність до вигнання та прозріння від природи. Бог дав мені лебедів біля хати та 4 клумби багато різних квітів. Пасу гусей та дарую квіти.
***
3.09.14р на проспекті Кірова у Дніпропетровську, в співпраці з районним військомматом, активно набирав ватників виїздний військомат ДНР. А на кордоні з донецькою областю у дитячому таборі "Дружба", Коломойський, - голова ОДА розмістив правосєків, нелегально озброїв та рекламував націоналістично-фашистський переворот по 1+1.
27.04.15р Нацгвардія оточила ДОТ "Дружба" з вимогою підкорятися та увійти до її лав.
Андродніпровськ, - перейменували :)))
2017 рік, - Коломойський відкупився від Порошенка розграбованим брендом ПриватБанк, що мало не призвело до знецінення гривні.
Невизнаний герой України
29.08.2014р., вирушив своїм ходом зробити власну розвідку війни.
31.08.2014., У Києві малоросійський дух.
4.09.2014р., м.Дніпропетровськ, - взагалі російське місто. На проспекті Кірова виїздний військомат ДНР, у співпраці з районним військоматом набирає ватників на передову. Поговорив, попросився у Донецьк, але через чорну вишиванку був направлений ними у Правий Сектор.
7.09.2014р., воскрес у камері. Ранок, неділя, 10 батюшок у рясах читають літургію. На лівій долоні рана (стегмата). Терористичний табір Правий Сектор, р.Вовча Покровського р-ну Дніпропетровської обл. 300 чоловік ПС ще тоді навіть не Давінчі, сопляк якийсь VS Юрчок, - стріляють, б'ють, біснуються, нарешті вбили та прокололи ліву долоню ножем
11.09.2014р., втік та повернувся на Волинь, - отримав інвалідність.
27.04.2015р., доповів депутатам ВРУ Батьківщини про планування націоналістично-фашистського перевороту: Правий Сектор, Свобода, Радикали.
Базу ДОТ "Дружба" засекретили та оточили Національна Гвардія, - 22 десантна та 95 аеромобільна бригади.
31.08.2015р., Апогей політичних заворушень, через мінські домовленості Свобода кинула 2 гранати що призвело до 4 загиблих та 147 постраждалих. Нагадую націоналісти-фашисти були оточені та розформовані 4 місяці перед тим.
2017-й рік, тодішній голова ОДА Дніпропетровщини Коломойський відкупився від Порошенка розграбованим брендом ПриватБанк за спробу націоналістично-фашистського перевороту, що мало не призвело до фінансового колапсу.
Держава отримала бренд ПриватБанк, а церква ТОМОС (тепер окремо москва окремо союз).
***
10 років я провів над тим щоб написати цей лист, - прошу висловити свої думки та задати питання. Щойно прочитав що від внутрішнього потоку думок-діалогів можна позбутися емоційно висловившись, - але це так воно саме по собі відбувається, невміщається психіка в голові та виходить за межі. Особливо коли дають героя України тому хто тебе бив, дають мандат тому хто тебе ув'язнив, та ще й сьогодні взнав що їх іменем названо блядський батальйон чергових правосєків-сєпарів.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362822 для Ірина Миколенко
сенс життя у людях, а досконалість в любові до них (с)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362871 для Юлия Витальевна
на форумі працювала тоді дівчинка в навушниках з яскравим поцілунком за 300грн, мені подобався цей аватар, біля нього було цікаво дивитися на своє фото з кобзою в руках, але коли мене стало забагато то на форумі прибрали усі аватари натомість замінили їх іконками силуетів.
А ваша бджілка змінила свій аватар з поцілунку на посмішку, - напевно їй сподобалось моє ставлення до камасутри, бо хоч це було описано без матюків вона все ж видалила мою розшифровану позицію №1 "Виноградна лоза" разом може й більше ніж 5 постів які я не намагався довго пояснювати без матюкання
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362871 для Юлия Витальевна
ідея переслідування, - дійсно відчуваю за собою якусь егоцентричність, але до манії в цьому питанні не доходило
Доповнення від автора
я зібрав у 2014 році на блок посту Запоріжжя Донецьк усі гільзи, - їх там до осені назбиралося майже трилітрова банка, прочитав всю маркіровку та вийшло що стріляли там з усіх видів стрілецької зброї мінімум 50 стволів.
Особливо запам'ятав кевларову гільзу з маркуванням 666 та дві золотих з маркуванням зірка давида, які свідчать що у нашу війну в 14 році втручалася Англія та Ізраїль.
Доповнення від автора
На базі ДОТ "Дружба" є приміщення замасковане під піонерську кузню на 3 печі. Металевий великий підвал з засохшими минулорічними стрєкозами та присипаний минулорічним листям слюсарний інструмент свідчить про ревізію та спуск води з підвалу КРЕМАТОРІЯ, - людського праху там було десь 30-40кг. Те що правий сектор нічого про це тоді там на місці не знав свідчить що кремація відбувалася весною, на початку літа. А блок пост Запоріжжя - Донецьк це свого роду точка зборкі (військовий термін) для срілок так званої громадянської війни товариша Гіркого Стрілка.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362800 для Віталія Юріївна
Дякую що дали зворотню реакцію, - спочатку я звертався до сайту а не конкретно до психолога. І все, сайт сьогодні сам по собі мене впустив.
Я просто припустив невідоме таким чином, що на сайті обов'язково є модератор і він мене прочитав, та вирішив мою проблему.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362822 для Ірина Миколенко
чисто психологический вопрос, - почему вы не красите помадой свою родинку?
За что я вам должен быть благодарен
Это вы меня должны все благодарить за то что я отсрочил полномасштабную войну на целых 7 лет.
Доповнення від автора
Свою хату я спас, - пасу лебедей и уток, дарю цветы, живу в заповеднике, до войны 1500км.
А могло бы быть восток против запада согласно планам ФСБ ГРУ
Война продлится до 27 года, а дальше ещё 5 лет внутренней войны за Крым для татар.