Що робити, якщо не цікаво вчитися
Я студент 3-го курсу і недавно зрозуміла, що мені зовсім не цікаво вчитися, але, при цьому, цікаво працювати. Я хочу далі йти за своєю спеціальністю але переймаюсь, раптом я щось втрачаю. Як зробити своє навчання цікавішим для себе?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
На кого вы учитесь?
Что именно вам не нравится в учебе? Какие-то предметы или в целом ничего не интересно?
Как выбирали в каком направлении пойдете учиться?
Нравится работать это про какую работу речь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362962 для Валентина Михайловна
Я вчуся на журналіста, обрала цей напрямок бо добре знаю історію, а професія дуже корисна для суспільства. В навчанні більшість предметів для мене просто не цікаві, навіть якщо вони цікаві самі по собі. В кінці минулого місяця почала працювати в редакції і робота мені подобається.
психолог онлайн
То есть профессию вы выбрали не из интереса к работе журналиста, а потому что это полезно кому-то и вы хорошо знаете историю.
Предметы скучно преподаются? Не совсем понимаю, что значит предметы не интересные, даже если интересные сами по себе?
А что вы сейчас делаете в редакции?
Что вам нравится там?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362966 для Валентина Михайловна
Не можу сказати, що я в цю професію пішла зовсім без цікавості, вважаю, що в ній кожен може знайти щось цікаве для себе, бо тем для роботи журналіста багато. Мені важко сказати, чому не цікаво вчитися. Часто буває таке, що знаєш, що предмет не нудний. Журналістське розслідування, наприклад, звучить цікаво, але слухати його на парах мені, чомусь, нудно, не знаю, чому. Зараз знайшла курс про цьому предмету, поки пройшла тільки один урок, але він був цікавим.
психолог онлайн
Вы ожидали что-то другое на учебе?
Какие мысли возникают, когда вы слушаете пары?
Вы не напили про
цитата:
А что вы сейчас делаете в редакции?
Что вам нравится там?
психолог онлайн
Добридень, Дар'я) у мене складається відчуття, що професія таки трохи "не ваша", обрана більше від розуму чим за покликом. Принаймні на цей момент. І тут понукати себе буде непродуктивно. Є ризик на тривалий час зовсім придушити в собі цікавість до навчання. Можливо непоганою ідеєю було б узяти академку та справді попрацювати. А тим часом - розібратися в собі краще. До чого є потяг? що справді подобається? чого хочеться?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Журналістське розслідування, наприклад, звучить цікаво, але слухати його на парах мені, чомусь, нудно, не знаю, чому. Зараз знайшла курс про цьому предмету, поки пройшла тільки один урок, але він був цікавим
Може справа у викладачах або манері викладання предмету?
Буває, не подобається або не цікава особистість того, хто викладає. Буває відштовхує саме манера викладання. Вона може здаватись нудною або примітивною.
Важливо для сприйняття, щоб викладач САМ "горів" своїм предметом і викладав його з натхненням.
А не "відбував строк" як у в'язниці.
психолог онлайн
Справа в тому, що наша система освіти дуууже недосконала.
Є багато предметів, які ніколи не знадобляться, є ті, які використовуються дуже вузькими спеціалістами.
До того ж, і викладачі не всі "від бога ".
Нажаль, так завжди було.
Можливо ваші очікування від навчання були дещо завищеними, тому відбулось певне розчарування.
Набагато важливіше, що Вам подобається сама робота.
А з навчанням-спробуйте знайти для себе, чому особисто Вас може навчити таке навчання, як ваше.
Можливо доведеться вчитись щось "робити лівою п'яткою ", про щось забути одразу після заліку, а щось розривати самостійно до тієї глибини, яка буде потрібна особисто Вам.