Наміри чоловіка
Доброго дня. 5 місяців я перебуваю у стосунках з чоловіком. Загалом все добре, він уважний до мене, але жодного разу поки що не говорив, що кохає мене. Казав, що я важлива для нього, що особлива і т.д.
Насторожує те, що він не знайомить мене зі своїми знайомими і не хоче зробити спільне фото, я колись запропонувала його зробити просто для себе, не для соцмереж. Також я проводжу кожні вихідні в його домі і завжди ношу всі свої речі з собою. Він жодного разу не запропонував залишити піжаму чи капці.
На початку стосунків я спитала його про його наміри і очікування від них, це
його досить напружено. Тому тепер
стараюсь не тиснути на нього і чекаю якихось кроків саме від нього, але конкретики поки не бачу. Дуже хочу з ним про це поговорити, але боюсь створити напружену ситуацію. Але просто чекати в невідомості теж не хочеться. Чи може, 5 місяців - це ще занадто малий термін для якоїсь конкретики?
Чи можуть бути у цього чоловіка серйозні наміри щодо мене? Чи варто мені ще чекати, чи все ж треба вже починати розмову?
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Тетяна Миколаївна Фаворова
Наталия Горская
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Олено!
цитата:
Дуже серйозні питання ставите. І, зрозуміло, що вони спричинені важливими обставинами, думками, припущеннями. Проте, відповідь на ці питання маєте знайти особисто Ви. Відповідно до власних поглядів і переконань.
Наприклад, Ваша думка щодо терміну зближення чоловіка і жінки. Який час для визначення вважаєте прийнятним?
Також варто звернути увагу на свої почуття. Саме на почуття, а не очікування.
Узяти ось цей епізод
цитата:
Насторожує те, що він не знайомить мене зі своїми знайомими і не хоче зробити спільне фото
Як Ви його трактуєте? Які емоції виникають?
цитата:
Також я проводжу кожні вихідні в його домі і завжди ношу всі свої речі з собою. Він жодного разу не запропонував залишити піжаму чи капці.
А така поведінка чоловіка що означає для Вас?
Я особисто стою на позиції, згідно якої ставлення однієї людини до іншої визначається через вчинки. Навіть зустрічав серед колег думку, ніби не існує кохання, а Є ДОКАЗИ кохання(!)
цитата:
Дуже хочу з ним про це поговорити, але боюсь створити напружену ситуацію.
Можливо, й чоловік напружиться. Так і що з того? Ви ж маєте природнє право визначити для себе, що між вами відбувається. Тому навіщо позбавляти себе цього права через якісь побоювання. До речі, в стосунках передбачається відповідальність ОБОХ.
А чекання до другого пришестя Христа - така собі невдячна ідея. Чи не так?
Відредаговано автором 19-03-2024 10:32:58
психолог онлайн
Тетяна Миколаївна Фаворова
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Горская
Доброго дня, Олена.
Важко здогадуватись про думки іншої людини, а можливо і не потрібно. Поки він сам не висловить їх діями або словами. Але справа зараз не в чоловікові а в Вас. Чи влаштовує Вас подібне відношення, чи розумієте ви людину, яка поруч з Вами? І чи поруч вона?
З іншого боку, такі "зручні" відносини можуть тягнутися роками. І зручні вони не для Вас...
Насправді, варіантів зовсім небагато - спитати відверто, та дізнатися відповідь. Або виставити свої умови (кордони) як з Вами можна поводитись, а як ні. І залежно від реакції/належних дій партнера робити реальні висновки та дії. Саме головне в цьому питанні - то бути готовою до відповіді, яка може Вас невлаштувати. І від того вирішувати далі. Чи хочете Ви чути відповідь? Чи готові ви до різних варіантів?
Ось коли Ви відповісте собі на ці питання, тоді можливо з'ясовувати щось далі.
Бережіть себе!
Приходьте на терапію.
Та вибудовуйте свої кордони.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня. Дізнатись чи є у нього серйозні наміри чи ні Ви можете тільки від нього. Звісно добре, що Ви зважаєте на його стан та не тиснете надмірно, але тоді виникають питання чому розмова такого плану викликає у нього стільки напруження.
Інше питання, навіть більш важливе, а чому не маючи від нього чіткої відповіді про майбутнє Ви не моете спокійно бути в стосунках? Якої гарантії Ви чекаєте? Чому того як воно є, для Вас недостатньо зараз?
Крім того, може бути так, що для партнера такий період стосунків не достатній для планування спільного майбутнього, іце має місце бути. Просто якщо Ви, плануючи і перебуваючи у стосунках наділяєте їх очікуваннями гарантованого весілля, наприклад, чи чогось подібного. то це варто одразу доносити до партнера. щоб ні Ви, ні він не обманювались викривленими очікуваннями.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Скажите, а насколько на вас давит возраст и вы торопитесь в серьезные отношения?
Насколько вы сами узнали в достаточной мере мужчину, чтобы понимать, что он реально тот, с кем хотите состариться и растить детей? Любите ли вы?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Ирина Константиновна Зубиашвили
Володимир Анатолійович Тарасенко
Олено, чоловік має саме такі наміри, які демонструє- він не хоче знайомити Вас з друзями, не хоче робити спільні фото та не хоче мати ваші речі в своєму помешканні.
Ви питаєте про наміри на майбутнє, але ж його теперішні "наміри " Вас явно не влаштовують.
В стосунках важливі двоє.
Наразі Вас в цих стосунках менше, ніж Вам би хотілося.
І що Ви з цим робите?
Питаєте , чи не треба зробити так, щоб Вас було ще менше?
Щоби що?
Щоби цьому чоловікові ще більше "не заважати "?
Ви вже не отримуєте в цих стосунках те, що хочете.
Можна припустити, що Ви готові "терпіти незручності", заради "його намірів " в майбутньому.
Але як же Ви і ваші бажання, наміри?
Чи подобається Вам цей чоловік?
Чи подобаються стосунки з ним?
Чи відчуваєте себе щасливою?
Якого майбутнього хотіли б для себе?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю! Питання яке ви ставите про наміри - і справді непросте. Але можливо краще подивитись на цю ситуацію трохи під іншим кутом? В вашому пості звучать такі слова "боюсь турбувати", "боюсь створити напруження", "не тиснути на нього"... Чи вам комфортно те, як ви зараз себе відчуваєте поряд з ним? Що саме в його поведінці змушує вас відчувати тривожність, носити свої речі, не запитувати? Ви боїтесь, що якщо створите якийсь дискомфорт то він буде злий? Або посвариться з вами? Якщо після вашого запитання щодо намірів - щось зміниться в негативну сторону - то чи ваша це буде провина? Якщо б ви були на його місці - ви б поставились погано до запитання від партнерки про ваше з нею спільне майбутнє?
Чому саме ви боїтеся його потурбувати? І ще - у вас були якісь серьозні відносини? Якщо так - ви відчували щось подібне раніше?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Олено, Вас можна зрозуміти, Ви знаходитесь у підвішеному стані.
А Ваш чоловік уникає відповідальності, йому так зручно. Для більшості чоловіків невизначеність ніколи не є проблемою, для них все просто. Якщо у нього є секс із конкретною жінкою, то його все влаштовує.
Чоловік не змінюватиме систему, якщо вона працює.
Позбавляйтеся від залежності і просто з цікавістю спостерігайте за його поведінкою. Як тільки залежність зникає, чоловік відчуває, що втратив контроль над Вами і намагається вас знову прив'язати.
Можете поставити чоловікові цілком конкретне питання.
Якщо він уникне відповіді, скажіть йому "ок" і замовкніть. Він отримає по голові "ефектом гумки", йому буде дуже цікаво, що Ви там задумали.
Зробіть вибір: або вічна невизначеність, або невеликий стрес, а потім свобода.
Повірте, друге рішення набагато краще. Якщо у Вас є страх самотності, то його треба опрацювати і все.
Ви повинні розуміти, що на рівному місці питання не вирішиться, потрібно створити інцидент, конфлікт. Якщо Ви самі боїтеся з'ясовувати стосунки, то він цього робити не буде
Відредаговано автором 21-03-2024 06:36:13