Що мені робити , допоможіть розібратись
mене в kлacі є xлonець , і вчopa koли я йшлa дoдomу і зуcтpілa йoгo в mене noчaв зanлітaтиcь язиk , xoчa в mене тakoгo ніpaзу не булo , і теnеp я дуmaю чomу це cтaлoсь
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Мабуть тому, що Ви в нього закохані?
психолог онлайн
Доброго дня) Закоханість - це чудово) Але, якщо Вас турбує така надмірна реакція, то можливо має сенс звернутися до шкільного психолога і з'ясувати, що тому причиною. Це може бути недостатня впевненість у собі. Або просто природня схильність до перебільшення, або ще щось... Це піддається корегуванню. І тоді Ви зможете просто насолоджуватися стосунками
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363305 для Тетяна Миколаївна
Я незнaю ,aле я тoчнo знaю щo нaвіть яkщo noдoбaєтьcя тo я тoчнo йomу не npизнaюcь не тomу щo copomлюcь , a тomу щo він npинеcе в moє життя в більшocті біль яk він вже poбив , moжливo він зmінивcя aле вcеoднo він веде cебе яk бед бой
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363268 для Павел Леонидович
Я незнaю ,aле я тoчнo знaю щo нaвіть яkщo noдoбaєтьcя тo я тoчнo йomу не npизнaюcь не тomу щo copomлюcь , a тomу щo він npинеcе в moє життя в більшocті біль яk він вже poбив , moжливo він зmінивcя aле вcеoднo він веде cебе яk бед бoй
психолог онлайн
Неправда. Все Ви знаєте. Просто не хочете бути із собою честною. І це погана звичка. Всі люди, які її мають - страждають. Бо дуже через це заплутуються у своєму житті.
Ніхто не змушує Вас йому признаватись в своїх почуттях, тим більше, що Ви й самі знаєте, що ці відносини можуть бути для Вас емоційно (і не тільки) небезпечними.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363330 для Павел Леонидович
Тak , ну в нac віднocини зapaз нейтpaльні , aле вcеoднo він в noчaтkoвиx kлacax mене булив 3 pokи і я це nam'ятaю яk cьoгoдні maйже вcі cлoвa ,ну aле зapaз я нa цьomу нa зaциkлююcь , a pіk тomу він mені noчaв noдoбaтиcь , aле nokи ні , aле я вже nіcля вчopaшньoгo для не вnевненa Ну aле , булив він mене не npocтo тak , a тomу щo я йomу noдoбaлacь це булo 7 pokів тomу , він mені зanponoнувaв інтиm , я ще незнaлa щo це тakе і no туnocті ckaзaлa дaвaй зaвтpa , і koли mи npoщaлиcь він nonpocив ніkomу не kaзaти , aле я poзnoвілa cеcтpі вoнa mamі , a moя mama йoгo в ньoгo cувopий тaтo , я бaгaтo незнaю aле в ньoгo тaтo дуже cувopий , тomу і булив mене дo 6 kлacу , aле зapaз вcе ok , ніби cnілkуєmocя яk oднokлacниkи aле не близьko плюс він веде себе не дуже і жахливий спосіб життя алкоголь , електронні сигарети і так далі
психолог онлайн
Ну дивіться, алкоголь та сигарети - в його ситуації, якщо справді такий суворий тато, цілком може бути підлітковим протестом. Не страшно, якщо не запустити. Якщо в погану компанію не вляпається)
Булив, тому що подобалася - теж закономірно, бо чомусь мені здається, по іншому виражати почуття його просто ніхто не вчив. Це неприємно, але не критично. Аби бажання було, всьому можна навчитися.
Знаєте, нам наш вчитель музики в школі розповідав історію. Хлопчик з першого по останній клас чіплявся до дівчини, проходу не давав. за коси смикав, штовхав, спідницю навіть задирав. Вона сльози крокодилові через те лила. А після школи зустрів її якось, вона розповіла, що з хлопцем тим одружилася... Тож, буває всяке...
Прислухайтеся до себе і нічого не заперечуйте. З часом почуття проясняться і прийде розуміння, що з тим робити
психолог онлайн
Що ж, виходить, Вам подобаються неадекватні хлопці, які хочуть інтим у 8 років, погано себе ведуть (мабуть агресивно та нахабно), п'ють та палять. Соціопати та психопати тобто.
Такий висновок можна зробити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363351 для Павел Леонидович
Він мені не подобається , він просто мій однокласник
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363338 для Тетяна Миколаївна
Ну зараз , він мене не чіпає, я кажу просто однокласники, і так часто ми з ним не спілкуємось , не думаю що в нього до мене можуть бути якісь почуття , ми як вогонь та вода , я більш така правильна відмінниця і так далі в його оточенні і він всі не такі
психолог онлайн
Щось у ньому Вас однозначно чіпає, бо інакше Ви б про нього не писали, і при ньому у Вас не відбирало би голос. Щось важливе для Вас. Можливо саме те, що він не такий? Максимально інакший? Дозволяє собі те, чого не дозволяєте собі Ви?
це все припущення) але варто над тим порозмірковувати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363368 для Тетяна Миколаївна
Так , він максимально інший я правильна , вчусь там читаю ,ну а він робить собі що хоче може цілу ніч гуляти , а я тільки там до 9 чи 10, в нас різне те що він може собі дозволити набагато більше , хоча інколи це не дуже добре з питань моралі , а я зазвичай навпаки скоріше всього собі не дозволю наприклад , алкоголь і для мене це буде правильно чи те саме щоб довше погуляти , тому що я думаю що батьки будуть переживати ,ну і сама розумію , а він робить що хоче і коли хоче , хоче п'є , хоче до ночі гуляє і так далі думає тільки про себе
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363368 для Тетяна Миколаївна
Ну , а ви казали про шкільного, я до нього не піду бо в нас він такий що розкаже вчителям , а я не хочу щоб вчителі чи ще хтось говорив про те що , я хочу розказати і розкритись саме людині яка має про це мовчати , краще я напишу в інтернеті незнайомій людині , ніж оце все
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363368 для Тетяна Миколаївна
І всеодно , скоро закінчимо 9 клас він піде і ми більше ніколи не побачимось , можливо це на краще
психолог онлайн
цитата:
Він мені не подобається , він просто мій однокласник
Я Вам все ж таки раджу перестати собі БРЕХАТИ, бо Ви, судячи з всього до цього схильні.
Навчіться вже говорити собі, хай навіть і неприємну, але ПРАВДУ, бо це:
цитата:
вчopa koли я йшлa дoдomу і зуcтpілa йoгo в mене noчaв зanлітaтиcь язиk
ПРО ПОЧУТТЯ.
Якщо ж не перестанете - в подальшому Вас чекає ще багато негараздів. Ті люди, які звикли себе обманювати, потім остаточно заплутуються в своєму житті і стають потенційними клієнтами психологів, задача яких ПОВЕРНУТИ людину до ПРАВДИ про себе. Жити кривим від самообману - це боляче і НЕ про психічне здоров'я.
Я Вас попередив. І не кажіть потім, що Ви цього не знали. Бо тепер - знаєте.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363394 для Павел Леонидович
Зрозуміло, я постараюсь визнати що він мені подобається, і постаратись більше себе не обманювати , дякую за пораду , але що ви тоді мені порадите, бо я не думаю що буду казати йому як я раніше казала він не найкраща людина , і що мені робити з почуттями хоча вони не такі сильні але є до нього
психолог онлайн
Річ не в тім, побачитесь ви з хлопцем чи ні після школи. Річ в тім, щоби Ви розібралися, що коїться саме з Вами.
Бути "правильною дівчинкою" - не шлях до щастя, нажаль. А позбавитися вад, просто заборонивши робити собі щось погане, ні в кого ще не вийшло. Все, що ми собі забороняємо, опускається в підсвідомість, стає "не видним", але не зникає. І продовжує на нас впливати. І чим більше ми собі щось забороняємо, тим більше воно на нас впливає. Тож треба з цим обходитись по іншому. По-перше, зрозуміти, що це. І так, тут треба бути з собою чесною. По-друге, навчитися це проявляти та виражати соціально прийнятним чином. Так, щоби це не руйнувало нас і наші стосунки.
Приклад - агресія. Здорове почуття, що є реакцією на загрозу. Але обходитися з нею можна по різному. Можна стати забіякою і кидатися на всіх навкруги. А можна піти в секцію ай-кідо і навчитися контролювати свій гнів.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363403 для Тетяна Миколаївна
Зрозуміло, і що ви мені порадите робити ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363403 для Тетяна Миколаївна
Як зрозуміти себе , чула що багато хто робить медитації, чи ще щось
психолог онлайн
Як зрозуміти себе, питаєте. Якщо самостійно, то вчитися передусім прислухатися до себе. Частіше задавайте собі питання. Якщо я сердита, то що було причиною, на кого й за що я серджуся? Якщо я ображена, то на кого й за що, чому це мене чіпає? Якщо я схвильована, то що тому причина?
Спершу буде хаос, але по трохи ситуація буде прояснюватися. спостерігайте, як реагує ваше тіло, воно ніколи не обманює. Коли нам приємно, воно розслаблене й тепле. Коли нам страшно, воно стискається і тремтить. Коли ми злі, воно напружене й так далі. Але у кожного на додаток до цих загальних, є ще букет особистих реакцій та думок. От їх і треба відстежувати.
Це тривалий процес звістно. Але воно того вартує. Шукайте літературу по саморозвитку. А, якщо є можливість, знайдіть відповідну групу або зверніться до психолога. Запит на саморозвиток та самопізнання це краща профілактика психологічних негараздів)
психолог онлайн
цитата:
Добре, що почули. Будь ласка.
Казати йому про свої почуття й не треба. А що робити з ними? Просто ПРОЖИВАЙТЕ їх, свідомо проживайте і пробуйте аналізувати, ЩО САМЕ в цьому хлопцеві пробуджує ці почуття? Щоб зрозуміти, ЩО Вас чіпляє.
Не зважаючи на те, що він не найкраща людина. Але щось в ньому Вас чіпляє.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363447 для Павел Леонидович
Так ви праві , я постараюсь аналізувати, ще незнаю як ,але щось вигадаю , він не найкраща людина , тому так само як ви казали я не буду розповідати , тому що він не заслуговує на це , і мені здається що навіть якщо я розповім , бо це зробить мені боляче , тому я і не визнавала це , тому що до останнього не хотіла вірити , що в цій людині мені щось подобається