Як витягнути з депресії сина
Сину 16. Ми переїхали до Польші за його бажанням. Спочатку в нас все було добре. Ми легко знайшли школу, роботодавець надала нам житло, я працювала, син навчався,ходив на курси англійської і підробляв в вільний час. При такому шільному графіку він був веселий і щасливий.
Але згодом шефиня різко змінила своє ставлення до нас і ми змушені були переїхати на зйомне житло.
Я змінила роботу, тут кращі умови, спокійніше, сину ближче до школи проте він не задоволений і ниє, став нервовим депресивним каже що не хоче жити. Він звик розкидатись грошима, купувати все підряд, ходити в макдональдс, а тепер такої змоги немає.
Я приходжу з роботи виснажена і це його ниття мене ще більше вимотує.
Я заборонила йому скаржитись і нити погрожуючи що повернемось на Україну. Розумію що це не найкращий варіант бо син трохи притих але бачу знову починається те саме.
Друзів він немає, з родичами по телефону контактувати не хоче, від курсів відмовився, ніякий спорт його не цікавить, хобі немає.
Як його повернути до нормального стану якщо він нічого не хоче
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, Славо!
цитата:
Спочатку себе повернути в свідомий і впенений стан(!) І я зараз не жартую.
Що маю на увазі?
Розібратись, яким чином Ваші дії призвели до
цитата:
Він звик розкидатись грошима, купувати все підряд, ходити в макдональдс, а тепер такої змоги немає.
?
Це про трансляцію яких цінностей і чеснот йшлося в його вихованні?
До якого життя Ви його готували?
Які риси особистості намагались в нього сформувати і розвинути?
Звісно, питання про минуле. І ніби не варто туди заглядати, бо проблема ж турбує тепер. Вважаю, що варто і на часі.
Можливо, потрібно визнати свої помилки. І дати собі змогу спочатку відчути, а потім і в реалі напрацювати інший підхід. З любов'ю і повагою до сина, проте обов'язково з відповідальністю, щирістю, вимогливістю та вірою в нього.
До речі, а де зараз батько Вашого сина? Чи підтримують вони хоча б якийсь контакт?
Мні здається, для Вас було б бажано і корисно узяти кілька консультацій психолога, аби розібратись у своєму сприйнятті ситуації та подальших діях.
Відредаговано автором 25-03-2024 10:00:16
Доповнення від автора
Батько сина живе окремо. Вони щодня зізвонюються і зустрічаються раз в тиждень. Але все живе спілкування зводиться до того що син йде в гості до тата вони розмовляють, син отримує кишенькові і все. Ніяких спільних прогулянок, ігор, спорту інтересів немає в них
психолог онлайн
цитата:
З батьком зрозуміло. Вони зустрічаються, про щось спілкуються. Вам цікаво про що розмовляють?
На Вашу думку, вплив батька в чому полягає по суті? Що він умовно сину "дає", а що той від нього "бере"?
До речі, син, напевно, якось відгукується про їхні зустрічі, щось вам розповідає. Щось після їх побачень можна спостерігати і на обличчі сина. Так що Ви помічаєте?
До речі, Ви самі з батьком сина спілкуєтесь? Від Вас він знає, в якому стані перебуває його син?
Також помітив, що Ви з якихось причин уникаєте відповідей на мої питання.
цитата:
Розібратись, яким чином Ваші дії призвели до
цитата:
?
До якого життя Ви його готували?
Вважаю, що цих аспектів для вирішення проблеми не оминути.
Доповнення від автора
З батьком сина зізвонююсь рідко. Про що можна розмовляти з тим кого нічого не хвилює крім своєї дупи, тим більше він зловживає спиртним. Настрій сина після їх зустрічей різний син йому розказує про свої справи та проблеми той намагається його розрадити заспокоїти, якщо батько тверезий син задоволений, але буває що він спішить випровадити сина щоб бігти в магазин по чергове пиво чи пляшку.
На рахунок цінностей, трат ітд.
Я сама по факту шопоголік і як довго немаю змоги щось купувати обновки, прикраси, косметику незалежно собі, сину чи близьким то мені дуже важко.
Сина я луже часто залишала з бабцею а та вважає що гроші понад усе. Потім я поверталась з заробітків і намагалась сину купити все що він хоче щоб якось компенсувати йому мою відсутність
психолог онлайн
цитата:
Яку, на Вашу думку, дірку всередині затуляє купування речей?
Доповнення від автора
Важко відповісти. Незнаю багато чого складається не так якби хотілось, а коли я займаюсь шопінгом то щось ніби відключення від реальності і проблем. А може в такий спосіб я намагаюсь купити щось тому що в дитинстві того не могла собі дозволити
психолог онлайн
цитата:
Незнаю багато чого складається не так якби хотілось, а коли я займаюсь шопінгом то щось ніби відключення від реальності і проблем. А може в такий спосіб я намагаюсь купити щось тому що в дитинстві того не могла собі дозволити
Вважаю, що й перше, й друге має значення. За цими речами ховаються почуття, бажання і потреби. От з ними і варто розбиратись.
Коли Ви зможете усвідомити справжні мотиви власних дій і вчинків, побачите реальність цілісно і об'єктивно, тоді буде змога найкращим чином ставитись до позиції сина.
Тому співпраці з психологом не оминути. Для Вашої ж користі.