Невроз навʼязливих станів та прояви в тілі
Добрий вечір, психіатри мені поставили невроз навʼязливих станів. Мене вже роки 3-4 турбують різні прояви в тілі, десь з 11 років почались навʼязливі думки, і всі вони зараз майже спрямовані на здоровʼя. Весь час у мене різні симптоми і я все перевіряю. Особливо турбує ШКТ, по гастроскопії легкий гастрит , і я вже як місяць на дієті і пила ліки а полегшення майже ніякого, я весь час думаю про свій шлунок , про свої органи, в мене навіть якась тривожність коли я відчуваю якусь печію, хочеться плакати, я не можу змінити свій фокус уваги. Зараз відчуваю печіння від горла до шлунку, і це вже навіть не залежить від того що я зʼїм, і не допомагають ліки, чи може це якось бути повʼязано з неврозом? Дякую
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Кристина, з Вашою ситуацію потрібно розбиратися.
І без паніки.
З вами треба поговорити. Що відбувається у Вашому житті? Яка у Вас ситуація у сім'ї?
Коли почалася проблема?
Печія - це не хвороба, а наслідок того, що у Вас підвищена кислотність і це лікар може усунути за допомогою ліків.
Як першу допомогу, можна випити лужну мінеральну воду, типу "Боржомі" або іншу лужну мінеральну воду.
Дослідили лікарі стан вашої печінки та жовчного міхура? Проблеми у цих органах часто викликають печію.
І не бійтеся слова "невроз". Це не щось страшне, а особливості Вашого характеру.
Відредаговано автором 26-03-2024 09:09:03
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363356 для Ирина Константиновна
Доброго дня! В мене застій жовчі і закид в шлунок, часто гіркота, зараз лікуюсь але поки результатів зовсім не багато. Я прокидаюсь зранку і відразу відчуваю тривожність за своє здоровʼя, і чекаю що як тільки я поїм в мене буде печія, і вона починається.
В сімʼї ситуація зараз не дуже , мама часто випиває, ми з нею сваримось, я не відчуваю від батьків підтримки і розуміння. Мама часто наче звинувачує мене в тому, що я почуваю себе погано і ділюсь з нею цим. Я розумію що я вже багато разів перевіряла своє здоровʼя, але кожен раз мені болить щось нове і в моїй голові це щось дуже страшне. Іноді я боюсь маму коли вона пьяна, у тата коли я була маленька теж були часті запої, я завжди боялась що він може щось зробити , ховала ножі, завжди переживала. Мама з татом зараз часто сваряться, я постійно чую від мами що вона ненавидить тата, що ми їй всі надоїли.
Моя проблема почалась десь з 11 років, були навʼязливі думки що можу когось вбити, також сексуального характеру, про орієнтацію, про хвороби. Але потім всі ці думки направились в здоровʼя в років 13, я ходила по лікарях з мамою і все було добре , але мені кожен раз щось нове боліло чи турбувало і ми знову шли до лікарів. В 16 років почались панічні атаки, тоді психіатр призначила мені еглоніл і я пила його 8 місяців, бо боялась що якщо перестану то панічні атаки повернуться. Зараз я у відносинах, і у мене часто навʼязливі думки що я не люблю свого хлопця, а він для мене єдина підтримка, від цього мені теж погано. Я дуже часто відчуваю перед всіма провину, за те що я така, за мої думки.
Нещодавно психіатр призначила мені антидепресанти, але я їх побоялась пити, вірніше я спробувала і відчула що мені погано і тривожно, і я подумала що я зможу справитись застосовуючи психотерапію і зараз в пошуках психотерапевта кпт.
Кожен симптом в тілі я сприймаю як щось страшне і концентруюсь на ньому постійно, тобто цілий день моя увага на цьому симптомі.
Я була у психологів, але я не відчула що мені це допомогло, я просто багато читала книг і всього всього по психології, різні техніки і психологи кажуть мені одне й те й саме і воно мені не допомагає. Тому в мене вже навіть був момент що я і в цьому зневірилась
психолог онлайн
Кристина, причиною ваших хвороб є емоційна напруга. І панічні атаки є також проявом цієї напруги. Дуже часто їх можна подолати без антидепресантів,
До речі, стреси можуть спричиняти застій жовчі. Потрібно, щоб психолог навчив Вас прийомам розслаблення.
Психологи бувають різні, Ви просто не знайшли свого психолога.
А Ваш страх захворіти - матеріалізація тривоги і називається іпохондрія. За іпохондрією завжди стоїть гіпертривожна особистість, яка зіткнулася з проблемами і не може їх вирішити.
А похід по лікарях - це спосіб відволіктися, щоб не бачити, що відбувається навколо (це відбувається на підсвідомому рівні).
Вам потрібен психолог, який буде працювати с Вашою тривожністю.