Як побороти рпп?
Я ненавиджу своє тіло. Я заздрю дівчатам з гарною фігурою(майже усім). Я то переїдаю то голодую. Мій зріст 162 см, а вага 47 кг. Може для мого зросту нормально, але я хочу скинути 10 кг-15
Я дуже стомилася, я почуваю провину за те що їм. Все доходить до селфхарму, я починаю різатися, бо зриваюся.
Допоможіть..
Питання від: ; Вік: 12

психолог онлайн
Насправді, все набагато глибше і важливо розібратися у всьому цьому, щоб краще себе зрозуміти.
Я ненавиджу не тільки своє тіло - я ненавиджу себе. Я незадоволена багато чим у собі, але наразі виражаю все це незадоволення через незадоволення "зайвою" вагою.
І за всю свою "недосконалість" я відчуваю сильну провину, а якщо я "провинилась" - я "заслуговую" покарання і так далі. Тобто все дуже складно
психолог онлайн
А найбільш за все я дуже хочу щоб мене любили. Але для цього мені дуже треба постаратися, бо таку як я є мене ніхто любити не буде ... Принаймні, я так думаю ...
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Абсолютно нормальна вага для вашого віку та росту! І проблема зовсім не в тілі! Вона дійсно в тому, що ненавидите Ви не тіло, а себе. І це дуже сумно( Бо любові та поваги заслуговує кожна, абсолютно кожна людина. На жаль, ми це не завжди розуміємо.
Вам конче треба вчитися бути до себе об'єктивнішою і позбутися відчуття нав'язаної провини. Спробуйте знайти фахівця, що допоможе з цим впоратися. Може в школі є психолог? Бо, коли доходить вже до таких важки форм само агресії, це потребує лікування. Як апендицит, як ангіна, як виразка шлунку... Психіка такий саме орган, що може хворіти і потребує піклування)
психолог онлайн
Доброго дня. Здається, що з такою ненавистю до свого тіла і до себе складно справлятись.. Але впоратись повністю із цим самостійно теж. Чи хотіли б Ви і чи готові Ви, поговорити з кимось із близьких дорослих і отримати допомогу терапевта? Бо як Ви пишете в заголовку, у Вас розлад харчової поведінки, але з ним можна впоратись, виглядати так щоб любити і подобатись собі, і при цьому не ранити себе, не нанавидіти.
психолог онлайн
Вага для Вашого росту нормальна.
Давайте подумаємо. Якщо Ви схуднете на 10 кг, то важитимете 37 кг, а це вже небезпечно для життя.
Але проблема полягає навіть не в цьому. Потрібно шукати причину ненависті до себе.
Які у Вас взаємини з батьками?
Яка атмосфера у Вашій родині?
Погане ставлення до себе – це не вирок. Але потрібна допомога психолога.
Можливо, Вам здається, що Ви ненавидите своє тіло, хоча по правді вам потрібна увага, любов, тепло та визнання.
Відредаговано автором 28-03-2024 16:37:49