Дитині 11 років розлад поведінки
У дитини емоційний розлад поведінки ,чи знімається цей діагноз.зараз дитині 11 р. Ми ожливл це гормони так діють.чи все погано і на все життя вже клеймо?
Питання від: ; Вік: 45

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня. Вживаючи такі конструкції, чи не ставите Ви самі клеймо на власній дитині?
Більшість оосбистісних і емоційних розладів добре супроводжуються та купірюються. У який лікарів Ви були?
Варто пройти повний комплекс лікарів, і туди звісно входить ендокринолог, невропатолог, дитячий психолог та психіатр. І кожен з них дасть Вам рекомендації та прогнози.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго ранку!
цитата:
Поставлю зустрічне питання, бо інакше ніяк.
Що сказав лікар, який поставив діагноз "емоційний розлад поведінки", щодо можливості подолання цієї проблеми і впливу гормонів? Ви ж, напевно, з ним спілкувались.
Та й в цілому, яку грунтовну відповідь можуть дати психологи, які дитину в очі не бачили?
Отже, потрібно налагодити взаємодію з тим, кому дитину показували, хто її спостерігав і обстежував, хто, ймовірно, призначав лікування і здіснює супровід.
психолог онлайн
Щоб відповісти на Ваше питання:
цитата:
чи знімається цей діагноз.зараз дитині 11 р.
треба спочатку знати ЯК САМЕ проявляється у дитини
цитата:
емоційний розлад поведінки
?
Як вона себе веде? Приклади ситуацій, риси характеру тощо.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
емоційний розлад поведінки
Хто поставив діагноз,в чому проявляється?
Наскільки дитина відчуває себе щасливою , наскільки ви відчуваєте себе щасливою? Де і як ви живете?