Часто коли бачу якесь відео про дітей чи про якесь горе чи про маму ,то починають литись сльози .
Вітаю . Я військовий ,вже рік на війні.Скажіть це якась хвороба в мене ,бо цікаво дуже .
Коли бачу десь чи в тік тоці чи ще десь відео з дітьми хочеться плакати і сльози самі йдуть . Так само коли бачу відоси про маму . Про якісь обстріли коли гибнуть люди . Про горе якесь яке трапилось. Чи коли навіть хтось плаче мені хочеться підтримати ту людину ,але самі починають литись сльози. Просто не можу стриматись сльози самі льються.
Іноді аж хочеться просто плакати коли вже ті сльози почали литись.
Питання від: ; Вік: 29
Доповнення від автора
Дуже дякую якщо хтось скаже що зі мною . Це було і до війни . Не можу бачити коли з кимось якесь погане робиться щось

психолог онлайн
Доброго вечора!
Величезна вдячність Вам за те, що Ви нас захищаєте!
Справа в тому, що всі люди індивідуальні. Є люди більш чутливі, є - більш "товстошкірі". Як на мене, схоже, що Ви відноситеся до так званих людей-емпатів. Тих, хто дуже гостро відчуває біль інших живих істот, пропускаючи все через себе. А зважаючи, що перебувати в такому стані співпереживання постійно - дуже важко, сам організм включає механізм самозбереження. Тобто, намагається Вас захистити від перенапруги та повного психо-емоційного перегорання за допомогою сліз. Адже, не просто так кажуть, що сльози, то дорога життя. Тобто,сльози відіграють роль певного буферу, захищаючи у такий спосіб Вашу нервову систему і скидаючи зайве психічне навантаження. На мою думку, Вам дуже пощастило з цим. Адже, у багатьох чоловіків саме через невміння та внутрішню заборону (наше суспільство звично виховує хлопчиків словами, на кшталт: "Ти ж чоловік майбутній, а чоловіки не плачуть, багато не говорять і т.д.") висловлювати свої емоції та почуття, нерідко, і до війни бували серйозні проблеми із здоров'ям. Невиговорені почуття застрягли на рівні підсвідомості блоками і проявлялися у вигляді психо-соматичний захворювань.
На справді, з Вами не просто все нормально, а навіть, більш ніж нормально., зважаючи на ті обставини, в яких Ви зараз перебуваєте.
Я сподіваюся, що змогла коротко Вам пояснити свою точку зору.
Ви прекрасна, з глибоко розвинутим почуттям співпереживання та підтримки інших, людина.
Нехай Ангели та Архангели оберігають Вас на всіх Ваших шляхах і допоможуть повернутися додому
живим та неушкодженим після закінчення війни!
Відредаговано автором 07-04-2024 21:24:53
психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
Вітаю!
цитата:
Коли бачу десь чи в тік тоці чи ще десь відео з дітьми хочеться плакати і сльози самі йдуть . Так само коли бачу відоси про маму . Про якісь обстріли коли гибнуть люди . Про горе якесь яке трапилось. Чи коли навіть хтось плаче мені хочеться підтримати ту людину ,але самі починають литись сльози
Насправді це цілком людський прояв: співчуття та бажання підтримати-допомогти іншому. Просто це, на жаль, не дуже часто зустрічається в нашому жорстокому світі. А тим більше на війні, де навіть самі людяніші з часом стають черствими та байдужими. Радий, що з Вами такого не трапилось.
Ще момент. Іноді такі сльози, що самі ллються, говорять про пережитий сильний стрес або про набуті психологічні травми - що під час війни є закономірним.
Але добре, що додали про:
цитата:
Це було і до війни . Не можу бачити коли з кимось якесь погане робиться щось
Бо це про Ваші індивідуальні особливості як особистості, з чого можна припустити, що Ви - ЕМПАТ, людина дуже чутлива та сердешна, яка всі людські біди сприймає як свої власні. Таким зазвичай складно живеться, але БЕЗ них світ став би сірим, психопатично-нарцисичним.
Так що, добре, що Ви є. Бережіть себе!
психолог онлайн
Доброго дня.
З Вами все добре, і Ваша емоційність ніяк не пов*язана із хворобою. Є люди, у яких емоційна сфера особливо чутлива та схоплює багато різних подразників, добре переймає емоції інших людей і добре розуміє їх, це свідчить про високу емпатичність. І це дуже гарна якість, яка дозволяє гарно торкатись почуттів і розуміти інших.
Проте, в цього є і негативні сторони. Надмірна чутливість, з якою немає вміння справлятись виходить труднощами вже для Вас. Бо сприймати неагтивні і болючі переживання дуже складно. І тут зарадять просто техніки саморегуляції, дихання, самозаспокоєння та більше ретельна фільтрація контенту, особливо враховуючи умови в яких Ви перебуваєте.
Може бути і інше пояснення - часто надмірна емоційність в якусь одну сторону, у Вашому випадку в сльози, є наслідком сильного подавлення та пригнічення Ваших емоцій. Можливо сліз і суму, можливо туги за кимось чи чимось, може інших емоцій. І тому сльози, адже це швидкий і по правді часто ефективний спосіб скинути зайву накопичену напругу.
Тут можете звертати увагу, а чому щось відносно нейтральне таку реакцію викликає? ПРо що я думаю? Чи згадую щось інше?
Але не виключено, що щось буде викликати таку реакцію саме по собі. Сумні, горюючі, болючі відео. І якщо реакція яка вникає для Вас недоречна в якісь моменти - обмежте перегляд такого контенту. Перенавантажуючи свою нервову систему частими сльозами, переживаннями, стримуваннями переживань Ви тільки більше її втомлюєте і провокуєте ще більш надмірні реакції.
Так що сльози, емоції, відгорювання втрат - це нормально, корисно, необхідно. Як і сміх, радість, і теплі спогади. Тільки важливо намагтись втримувати для себе баланс. Бережіть себе)