Як боротися з тривожністю?
Я дуже невпевнена в собі людина, я не можу зняти відео та викласти його, я не можу сказати прямо, що мене бентежить, я всього боюся
Питання від: ; Вік: 19
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго дня!
цитата:
ЯК БОРОТИСЯ З ТРИВОЖНІСТЮ?
Якісна та ефективна допомога відбувається в процесі співпраці з психологом(!) В роботі зі страхом і страхами. У набутті почуття самоцінності. У пропрацюванні психологічних травм і позбавленні від тиску, вірогідно, негативного досвіду дитинтства.
цитата:
я не можу зняти відео та викласти його, я не можу сказати прямо, що мене бентежить, я всього боюся
Розкажіть, які наслідки Вас лякають?
Щодо тривоги, пропоную переглянути відео. Воно допоможе сформувати уявлення про цей феномен.
ТРЕВОГА КАК ПРЕРВАННОЕ ВОЗБУЖДЕНИЕ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-653
Відредаговано автором 08-04-2024 10:38:48
психолог онлайн
цитата:
Я дуже невпевнена в собі людина, я не можу зняти відео та викласти його
Доброго дня. Яких саме наслідків Ви боїтесь?
цитата:
я не можу сказати прямо, що мене бентежить
Що Вас зупиняє?
цитата:
ЯК БОРОТИСЯ З ТРИВОЖНІСТЮ?
Зверніться до психолога, щоб знайти причини тривожності і почати з цим працювати.
психолог онлайн
Марина Дудник
Доброго дня.
Ви написали тут, на публіному сайті і визнали і вказали, що з чимось не справляєтесь, що маєте проблему. На це треба сміливість та рішучість. І це вже щось, що йде проти тривожності. В якісь мірі, Ви тут змогли її побороти.
І наступним найефективнішим кроком - буде робота з психологом. Робота над страхами, проявленням себе, тривогою "бути" і інше.
Якщо з менших кроків - Ви можете пошукати літературу про обходження з особистою тривожністю і вже потім закріпити отримані знання і навички у психолога.