Не можу розібратися в собі, незнаю чого насправді хочу
Мені 19 років, з нареченим майже 4 роки разом, 3 місяці тому зробив пропозицію. Ми живемо в іншій країні . В нас наче все добре, я знаю точно, що кохаю його, інколи ревную . Але зараз я не можу зрозуміти свого стану , чи такого життя я насправді хотіла ? В нас все добре , але оця битовуха, все те саме, він прийде з роботи, я зроблю їсти , якось нічого цікавого , нудно навіть . Він говорить мені компліменти, дарує квіти, інтимне життя є , заробляє добре , орендуємо гарну квартиру в гарному районі , на вихідні їздили в інше місто , гуляли , ну але от щось не те , якось не те що я б хотіла , з ним якось про все не поговориш , він не любить таких особистих розмов про відносини , а мені хочеться з коханою людиною говорити про всеее , він не такий . Мене почав бісити його характер . Сьогодні мені приснився сон, що я закохалась в іншого хлопця був флірт , заігрування, пристрасть, ну як кажуть метелики в животі, я аж ожила , такий приємний осадок після цього сну . Я не розумію чи насправді я хочу чогось іншого, або когось , мені хочеться гуляти, я молода гарна дівчина , мені тільки 19 , хочеться заігрувати до інших , мати багато уваги від чоловікі, не тільки від одного , я не хочу щоб моя молодість так пройшла , хоча з подругами теж можемо гарно відпочити, що добре запамʼятається , він нічого не забороняє мені . Але я відчуваю ніби мені не 19 а 25 , і думка про те що так пройде моє все життя, і я скоро стану дружиною , і буде тільки один він , що я всю свою молодість витрачу на оце . Незнаю що робити , але якщо знайду іншого наприклад , то з ним теж можу дойти до такого складного періоду у відносинах .Не можу розібратися
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Олена Михайлівна Шевченко
Ольго, стосунки дійсно змінюються з часом, і будь-які нові стосунки дійсно можуть прийти до стану , коли вже немає "метеликів ".
Але тоді з'являється інше.
Складно це пояснити, щоб не виглядало спрощено, але це певна "спільність", близкість, відчуття "ми", "наше " тощо.
Ваші стосунки існують 4 роки, але Вам тільки 19, отже починались вони в ще більш юному віці., майже в дитинстві.
Звісно, що з 15 до 19 людина значно змінюється, внутрішньо зростає, - отже можуть змінюватись і її бажання, її цілі.
Щоб прийняти важливе рішення варто розібратися в собі, в своїх почуттях та бажаннях, обміркувати мету- для чого взагалі Вам потрібні стосунки, чого Ви чекаєте від них, якщо дивитись в довгій перспективі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364000 для Наталия Горская
Саме ці стосунки, до чого потрібні ? Мій наречений сам по собі сімейний , грошей ні на що не жалкує , я знаю що напевне б з ним життя склалося добре , по сімейному , він роботящий , з ним моє життя покращилося . Я взагалі з села , сімʼя не багато заробляла , я не могла купити собі гарні речі і тд. А зараз ми з ним разом за кордоном , він орендував гарну квартиру , влаштував мене на роботу, ми багато чого пройшли , але ….. незнаю(
Чого я чекаю від стосунків ? Теж незнаю. Мені б хотілося гострих почуттів , якогось легкого роману , щоб аж кришу зносило , бути самодостатньою , легкою , щоб чоловікам голову зносило від мене , хочеться знову ходити на побачення бути цікавою і говорити з протилежною статтю на різні теми . Інколи здається що я могла б знайти якогось крутішого, та багатшого чоловіка, бо мені вже не 15 років як тоді ,коли я зустріла свого , а гарна молода , цікава дівчина(((( напевне я не мала б так думати , бо свого нареченого ревную, важко його уявити з іншою . Раніше для мене зрада була кінець світу , я настільки її боялась , а зараз виникають думки , та пофіг , хай зрадить вже , нащо переживати , зрадить то зрадить навпаки почну класне нове життя …
Доповнення від автора
Є моменти коли дуже класно з ним , але зараз оцей побут , ми вже живемо разом , я вже знаю що буду його жінкою , а далі що? Хоча раніше я так цього хотіла , щоб він зробив ту пропозицію , а зараз думаю це реально те що я хотіла ? Завжди в мріях і думках моє життя було яскраве та нисищене.
психолог онлайн
Доброго дня Ольго!
Ваші бажання зрозумілі: ВСІ жінки так влаштовані, що коли є багато, хочеться ще більшого і так до безкінечності, насправді. Жінки ненаситні у своїх бажаннях, претензіях та почуттях, бо мають енергію нестримної води, яка оживляє все навколо, коли тече в берегах і стає страшною руйнівною силою, коли виходить з тих самих берегів... І руйнує, в першу чергу, саму себе і своє життя.. Насправді, береги - це той чоловік, який її кохає...
Задайте собі питання, Ви готові бачити свого хлопця в обіймах іншої дівчини чи жінки? Адже, такий чоловік, який вміє турбуватися і гарно заробляє, сам довго не залишиться однозначно...
Окрім того, самодостатність - це вміння бути щасливою не завдяки хлопцям та стосункам від яких "зносить голову", а завдяки тому, що є внутрішня наповненість, розуміння сенсу життя і знання законів, за яким це життя розвивається. Тому, як на мене, є нерозуміння сенсу слова "самодостатність", яке сплутано з залежністю від пристрасті... А пристрасті стосунки, такі собі мексиканські серіали, завжди закінчуються великими проблемами...
У Вас до цього хлопця були стосунки з чоловіками? І якщо були, як скінчилися і чому?
Насправді, найперше, потрібно Вам дуже глибоко розібратися в собі. А чого хочете Ви в своєму житті, ну, окрім метеликів в животі? Чим Ви займаєтеся? Чим наповнюєте своє життя?
І найголовніше питання: а як склалося життя у Ваших батьків, у Вашої мами? Вони одружені і живуть разом? Чи розлучені? Вони щасливі?
що я всю свою молодість витрачу на оце . Незнаю що робити , але якщо знайду іншого наприклад , то з ним теж можу дойти до такого складного періоду у відносинах .
Відредаговано автором 09-04-2024 15:47:13
психолог онлайн
Перепрошую, не дописала щодо взятої з Вашого звернення цитати "Незнаю що робити , але якщо знайду іншого наприклад , то з ним теж можу дойти до такого складного періоду у відносинах"
Як на мене, Ви інтуїтивно відчуваєте, що не все так просто в стосунках. Саме тому і звернулися до психологів, бо ще, дякувати Богу, спрацьовує почуття самозбереження. Це говорить, що Ви здатні глибоко замислюватися і Вам просто не вистачає досвіду та певних знань про природу жінки, чоловіка та стосунків вцілому.
Тому, я б Вам щиро радила звернутися індивідуально на консультацію до психолога. Адже, насправді, всі відповіді є всередині Вас самої. І Вам лише потрібно допомогти зрозуміти саму себе.