Жінка не хоче займатись сексом, придумує кожен раз якісь відмазки...
Добрий ранок, я одружений 17 років, і майже всі ці роки у мене проблеми в сексі з дружиною, вона постійно придумує якісь відмазки, то вона замучена, то голова болить, то спати хочу, і таке інше... З часом коли з'явились діти, то більшість відмазок пов'язані з дітьми, то вони ще не сплять, то зараз проснуться, то зайдуть до нас в кімнату, хоча двері завжди зачиняю коли хочу зайнятись сексом, і таке постійно... Сваримось дуже часто і буває надовго, були такі випадки що майже рік не розмовляли, хоча і жили в одній квартирі. Я вже і на розлучення подавав два рази, але вона відмовляється давати згоду на розлучення, я зі злості і в запой уходив на пів року, на рік, ніякого результату, ніяких емоцій, нічого зовсім навіть не спитає в чому діло. Раніше часто їздив за кордон на заробітки, так по пів року не бував дома, думав може відстань щось змінить, може буде сумувати чи що, я їдучи з-за кордону додому думав не раз, що приїду і кохана мене зустріне, і в нас буде шалена зустріч з шаленим сексом, але вийшло все наоборот, ааа ти приїхав ну то добре, ні обіймів, ні поцілунків нічого абсолютно. В сексі я не колода, яка получила задоволення і ляже спати, в ліжку я знаю що робити потрібно, і як, міг би ще курси викладати... По молодості я займався бодібілдингом, і зараз я активно займаюсь в тренажерному залі, тіло добре підкачане, зробив нові татуювання, коротше кажучи на свій вік я зовсім не виглядаю, мені всі дають максимум 30 - 32 роки, одягаюсь стильно - по європейськи, так як я пів свого життя пробув закордоном. Нічого і це не змінило, на мене більше уваги звертають сторонні дівчата, ніж моя дружина. В мене закралася думка, що можливо все криється в її першому опиті, як тільки ми познайомились, то вона вдавала, що ніби цнотлива, але вже перед одруженням я взнав що це брехня. Стався один випадок, коли прийшлось зробити допит рік після одруження, кажу їй говори правду, де з ким і коли, а то вивезу в ліс, вона розказала що була в сауні, п'яна і навіть толком не пам'ятає з ким це було, бо були сестри і цілий бус пацанів. Мене зі злості чуть не розірвало, якщо було багато мужиків, і вона толком не знає хто і що, а я не сумніваюсь що там і декілька за раз їх було. От і виникла в мене підозра, що моя жінка в тій сауні такий получила оргазм, п'яною і не з одним мужиком, що я за 17 років життя з нею, не можу переплюнути її насичене минуле. Можливо їй треба бути п'яною до втрати свідомості, чи щоб її одразу декілька чоловіків підряд, і так всю ніч, або все і разом!? Help
Питання від: ; Вік: 39
подобається: 0 з 1

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Яна Дмитрівна Кузик
Валентина Михайловна Жемчужникова
Андрій, доброго дня!
У вашому тексті немає поваги до жінки, від слова зовсім. Є лише вихваляння який ви стильний, класний, сучасний. Мені здається ви себе не бачити зі сторони і всю свою негативну тінь проектуєте в дружину, особливо момент вивезу в ліс і ваші фантазії про її оргазми викликають у мене як у жінки мороз по шкірі…
Для жінки секс - це не лише привабливість тіла, це відношення та ставлення. Якщо вас не було по півроку і ви лише мріяли як вона вас зустріне, то може в неі теж були якість потреби і очікування? Ваш союз перебуває у кризі і важливо подивитись і вам, і їй як ви будуєте комунікацію, як поважаєте, як цінуєте один одного і як вкладаєтесь в стосунки, висловити всі невдоволення і почути їх без звинувачень. Рекомендую вам звернутись на парну психотерапію і дослідити це питання!
психолог онлайн
Олена Миколаївна Рижа
Андрей, ваш нарциссизм зашкаливает. Доходит даже до нарциссического бреда.
Думаю, потому и потеряли свою привлекательность для жены.
Нарциссы - по своей сути исключительно пусты внутри и неинтересны.
И могут производить впечатление лишь на тех, кто их видит в первый раз и совершенно не знает.
А кто их внимательно рассмотрел - отворачивается. Такую неприглядную картину он видит.
Потому нарциссы в конце концов и остаются в полном одиночестве - без друзей, без жены, без детей.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364054 для Алла Володимирівна
Я ніяк не вихваляють який я класний, а просто додав ці дрібниці, щоб було ясно, що я не жирна свиня, яка тільки їсть та спить, і не кончений наркоман, я важко працювати почав з 15 років, те що в мене є, і ким я зараз є це особисто моя заслуга, мені ніхто в цьому житті не допоміг, морально хіба мама підтримує. А чому я акцентую на сексі, так це тому що: їсти, пити, спати і в туалет ходити, то можу це робити сам, і без сім'ї. Жити в різних кімнатах, це теж нормально, після народження першої дитини як відправила в зал спати, так і до цієї пори не хоче спати в одному ліжку, сину вже 12 років, це теж я поганий і не маю поваги до жінки. Повага якраз є, я її можна сказати на руках носив, все для неї, коли не скажу ідемо десь в кафе чи ресторан, тоже відмазки щоб не піти, вже до бабусі відправив дітей на 2 дні, зробив романтичну вечерю, на ранок каву з десертом в постіль,так мало того що нічого не було, то і спати в зал виперла. Як іде сама кудись, чи на роботу, то буде більше двох годин біля дзеркала витанцьовував, як іде десь зі мною, то як встала так і пішла, кажу я косметику яку тобі купую, то я її навіть не бачу на тобі. Подивишся як другі пари гуляють, або за руки тримаються, або обійнявши один одного ідуть, а моя жінка як будь-хто мене не знає іде, може в секунді в магазин звернути, що і не побачиш коли... Ви написали, що як я приїхав з-за кордону, то хотів одне, а може жінка в жінки теж потреби свої і очікування, цікаво які? Я пів року не бачу сім'ю, приїзжаю і ..., які від мене можуть бути очікування, я маю що ще стіл накрити і свято зробити, чи так як вона перше що питає, це скільки грошей заробив, і сидіти з нею рахувати?! А на рахунок психолога, я сам казав щоб сходити, то вона сказала що я озабоченний злочинець, і щоб я пішов до психіатра лікуватись. І про що ще можна говорити, вона на контакт зовсім не хоче іти.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня.
Багато всього намішано: і задіта самооцінка, і образа, і нерозуміння та розпач.
Проте справді є моменти які можуть бути причиною такого емоційного стану дружини.
"прийшлось зробити допит рік після одруження, кажу їй говори правду, де з ким і коли, а то вивезу в ліс"- просте питання: нащо вам ця інформація?
Як ви гадаєте, що відчуває людина до слідчого який робить допит і погрожує? - пристрасть? захоплення?- точно ні.
Страх- 100%. Гнів можливо, образу.
У відносинах окрім сексу має бути повага, довіра, турбота- щоб ці стосунки були живими.Як гадаєте, чт має це місце між вами?
Як ви гадаєте- чи боїться вас ваша дружина?
Можливо ви питали що взагалі вона до вас відчуває?
Це питання хотіла б і вам задати- що ви відчуваєте до дружини?
Якщо у стосунках є криза, гарне рішення вдвох звернутися до сімейного психолога щоб остаточно розібратися що відбувається між вами та знайти рішення.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364059 для Павел Леонидович
Я таким яким ви мене бачите по моїй розповіді, став з часом коли одружився, якщо б вам постійно талдичіли, що ти нікому нафіг не потрібний крім неї, ви б ще гірше стали. А те що я казав, що можу в ліс вивезти, то це і збитки моєї молодості, я просто колись був в одній банді і я якраз займався вибиванням боргів,і я ще не таке з людьми робив, але я відійшов від справ коли одружився. І почав жити як нормальна людина, але коли мені брешуть і роблять з мене дурня, я можу і зірватись. І я не ''нарцис'' , а людина яка знає собі ціну, і має якусь гордість і самоповагу.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Противно от прочитанного первого поста. Понимаю, что сильно сложно подобрать слова, чтобы донести мысль корректно, потому что по ощущениям мерзко, гадко и от таких людей хочется подальше держаться.
Возможно у вашей жены в опыте изнасилование, а вы
цитата:
прийшлось зробити допит рік після одруження, кажу їй говори правду, де з ким і коли, а то вивезу в ліс,
Такое же насилие, но психологическое.
С одной стороны, ощущение, что есть потребность самоутвердиться за счет жены.
А с другой стороны, ответственность на себя брать на хотите, ищите причины, чтобы не принимать решение
цитата:
Я вже і на розлучення подавав два рази, але вона відмовляється давати згоду на розлучення,
Согласие второго не нужно, просто развод дольше происходит. Поэтому это просто отмазка, чтобы не брать на себя ответственность.
Плюс поведение
цитата:
я зі злості і в запой уходив на пів року, на рік, ніякого результату, ніяких емоцій, нічого зовсім навіть не спитає в чому діло.
это про неумение адекватно и по взрослому решать вопросы, про неспособность регулировать и справляться с эмоциями и переживаниями.
Секс это следствие проблем в отношениях.
Секса хочется, когда в остальном комфортно и безопасно.
А вы пишите так, что хочется закрыться в себе и не подпускать на пушечным выстрел.
И никакое красивое тело не компенсирует энергетику, которая исходит от человека, и то отношение, которое он транслирует.
Вас переживания жены интересуют?
Что с ней происходит?
Как будто ее девственность и что она таковой не оказалась, отсутствие секса это самое важное в отношениях. На чувства, на душевную близость все равно - главное кого-то переплюнуть.
Я бы вам рекомендовала обратиться к психотерапевту и разобраться в том, как вы строите отношения, как другому с вами рядом и как по другому можно взаимодействовать.
Поскольку тема касательно жены, то лучше психотерапевт-женщина все же.
"І я не ''нарцис'' , а людина яка знає собі ціну, і має якусь гордість і самоповагу"
Нет, вы как раз закомплексованный, неуверенный в себе и обиженный на всех и все. И вымещаете это на жене.
Плюс ваш опыт и выбор в пользу "выбивания" долгов это и подтверждает.
,
Відредаговано автором 09-04-2024 14:49:24
психолог онлайн
Андрей, вы вновь пишете и показываете какой вы замечательный, а вся проблема в жене. Только вот все психологи пишут вам о том как звучит ваш текст, а не жены и ощущения от него абсолютно не приятные, а это говорит уже о вас.
Предполагаю как и моя коллега, что у супруги есть травматический сексуальный опыт, который она замораживает и тем самым отстраняется от близости с вами. Правда, это не отнимает проблем с вами.
Себя очень трудно увидеть, в жизни нужны люди, которые отражают нас, возможно эта история с женой подобна истории с родителями, где вас не ценят и не любят так как вам бы хотелось. Эти дефициты важно прожить в терапии под руководством специалиста.
Доповнення від автора
Скажу відразу, до психолога я сам пропонував звернутись, вона навіть слухати не хоче. Чому я робив їй допит, більше як року після одруження проста відповідь жінка приходь з другої зміни з роботи, це приблизно 23:30, я її ходив зустрічав з роботи, а ближче до часу ночі починає хтось надзвонювати, вона коли ще не спала то ішла в туалет відразу, а одного разу мені надоїло, і я взяв трубку кажу це хто, і якийсь чорт мене послав матом, і приказному порядку сказали її ім'я, щоб я розбудив в дав їй трубку, ну я так і зробив, просто стало цікаво що буде далі, я їй сказав говорити при мені, вона сказала що не може говорити, і щоб більше не дзвонив, от тоді я і зробив допит, хто і що, вона сказала що це колишній хлопець, а я кажу він що ідіот не знає що ти вже давно одружена, каже знає, то чого кажу дзвонить, хоче поговорити і щоб я вернулась до нього, я кажу це той з яким ти ту саму цноту втратила, про яку мені брехала весь час, що ти незаймана, і я як джентльмен до весілля навіть неліз до неї в трусики, каже нє то був інший, запитую хто, каже не пам'ятаю, це було в сауні я була п'яна, а їх там було багато, кажу з ким була, каже з сестрами двома... І я після цього всього поганий, і вона мене посилає до психіатра лікуватись, бо я озабоченний, бо я хочу секса з жінкою.
психолог онлайн
Яке рішення було б найкращє для Вас? Налагодити стосунки, залишити як є але мати інтим з дружиною, або розлучитися?
Якщо дружина не хоче розлучення- яке рішення пропонує вона?
психолог онлайн
Добрий вечір.
Ситуація складна. Бо, з прочитаного складається враження, що ви кайфуєте від таких відносин...при тому обидва. Роль жертви та рятівника. Дивно, якщо вас нічого не влаштовує, то чому не розірвати відносини, взявши на себе відповідальність. Бо, з вашої розповіді, ви вже не один рік намагаєтеся їх покращити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364113 для Ирина Терещенко
Я хочу нормальних людських відносин, і разом виховувати дітей, і ясне діло що інтим як не крути повинен бути, я молодий чоловік, а не євнух.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364078 для Алла Володимирівна
Ви ж психологи, чому ви дивуєтесь, я вам написав все від початку і до кінця, нічого лишнього. А те що в неї був травматичний сексуальний опит, це що я знову винен, як вона збрехала що вона незаймана, то я на неї не накинувся як якийсь озабоченний виродок, то давай я буду перший, я тіпа мачо все вмію, а наоборот я всіляко її оберігав, і в труси не ліз, а все закінчувалось поцілунками, я маю повагу до жінок, але всьому є межа, не треба вилазити на голову і гладити на неї. Ще б всі чоловіки були такими виродками як я, я ні разу за всі роки шлюбу не зрадив, хоча на довгий час їздив за кордон, можливостей більше чим потрібно, і ніхто не знав би. Але дурний характер, що якщо люблю, то значить на ліво ходити немає чого.
психолог онлайн
Я не маю на меті вас образити чи самоствердитися об ваші страждання. З даної переписки є динаміка того, що ви абслютно не сприймаєте критики, з вашої розповіді дружина також. Тоді як можна змінити дану ситуацію?
Якщо ви сюди звернулись, то мова буде йти більше про вас і вашу відповідальність.
Психолого не мають в арсеналі інструментів щоб змінити родичів тих людей, які сюди пишуть. Ми висвітлюємо і даємо зворотній чесний професійний відгук на вашу історію. Вибачте, якщо він вам не подобається, але скажу вам що правда мало кому подобається.
психолог онлайн
К психологу стоит вам обратиться. Семейная терапия пока ни к чему.
психолог онлайн
цитата:
Можливо їй треба бути п'яною до втрати свідомості, чи щоб її одразу декілька чоловіків підряд, і так всю ніч, або все і разом!?
Андрій, ані перше, ані друге до добра навряд чи приведе.
цитата:
ЖІНКА НЕ ХОЧЕ ЗАЙМАТИСЬ СЕКСОМ, ПРИДУМУЄ КОЖЕН РАЗ ЯКІСЬ ВІДМАЗКИ...
Ви вважаєте відмазками. Нехай так. Але що стоїть за ними? Ви здатні зазирнути за ширму відмазок і зустрітись з реальністю?
Загалом, мені здається, потребує уваги ваш з дружиною сценарій подружнього життя. Існує чимало проблем і серед них та, яку Ви озвучили, проте ні Ви, ні Ваша дружина їх не наважуєтесь вирішувати. Скільки ще збираєтесь чекати?