Булінг в жіночому колективі
Доброго дня, працюю за кордоном в українському жіночому колективі, з першого дня побачила до себе негативне ставлення. Роботу свою виконую сумлінно, але вони щоразу шукають недоліки яких нема. Може їм не подобається моя зовнішність, яка відрізняється від їхньої, в чому може бути причина??? Робота не легка, дуже втомлена фізично, але морально це взагалі не можливо. Дякую за відповідь
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Олена Миколаївна Рижа
Доброго дня!
Причина НЕ в Вас, а в них. Будь-який соціум - нарцисично-токсичний за своєю суттю, тобто зовнішній лоск, життя напоказ, заздрість, ревнощі, малоемпатійність, маніпулятивність, намагання бути кращим за інших, "щурячі забіги" та боротьба за краще місце під сонцем - це звичайне явище в будь-якому колективі. А тим більше в жіночому (хай жінки не ображаються, але це факт). А український соціум - взагалі СУПЕР-нарцисичний. На жаль так є.
І це НЕ змінити. Співчуваю.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня.
Дуже прикро, що окрім важкої праці Вам доводиться ще витримувати такий моральний тиск.
Проте хотілось би прояснити дещо, стосовно цього.
цитата:
з першого дня побачила до себе негативне ставлення.
- що саме Ви побачили? Як воно проявлялось? Яка була Ваша реакція на це? Що Ви робили у відповідь?
цитата:
Може їм не подобається моя зовнішність, яка відрізняється від їхньої, в чому може бути причина
- які настільки разючі відмінності у зовнішності Ви маєте на увазі?
І напевне головне, Ви хотіли б з*ясувати в чому може бути причина(тому що це не дізнатись не запитавши прямо у них) чи якось на це ставлення вплинути чи знайти спосіб з ним справлятись?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364081 для Яна Дмитрівна
Коли я приходжу до праці, одразу видно невдоволення ніби навіщо ти сюди приходиш, зверхні погляди, спілкуються між собою начебто мене взагалі там немає, я не нав'язую себе, не лізу в душу. Критику робочих моментів сприймала спокійно, виправдовуючи що вони більше працюють, більш знають.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364081 для Яна Дмитрівна
Відмінності зовнішністі в тому що дівчата молодші за мене за собою взагалі не доглядають, не фарбуються ( сіра маса) , але мені до цього немає діла це їх життя і вибір. І між іншим я запитала в чому справа і чому я вам не пасую, була відповідь " З чого ти це придумала, до всіх хто приходить таке ставлення, і сльози і образи" на що я відповіла , " Я приходжу до праці, працювати, а не плакати, і щоб мене принижували"
психолог онлайн
Доброго дня!
Булінг може бути в будь-якому колективі: жіночому, чоловічому, змішаному, дитячому чи дорослому. Але це не означає, що він обов'язково повинен бути в будь-якому колективі (це радше хвороба колективу, ніж його обов'язкова складова), і не обов'язково жінки конфліктніші. Просто Вам попались саме такі люди, які ставляться саме таким чином.
Я не можу пояснити їх мотивацію і причини такої поведінки, не спілкувавшись безпосередньо з ними. Але певне, коліжанки виміщають на Вас якісь свої комплекси і неопрацьовані травми, проектують власні недоліки. Тобто займаються всіим тим, що звикли бачити змалечку в своєму оточенні, й іншого способу поведінки не знають.
Якої допомоги особисто Ви хотіли б від психологів? Чим саме Вас зачіпає поведінка колег? Чи нагадує Вам це якихось родичок (наприклад, маму, бабусю, тощо), які виховували Вас схожим чином (присіпувалися, шукали у Вашій роботі помилки, тощо)?
Який вихід з ситуації самі бачите? (Наприклад, зміна роботи, вибудова особистих кордонів з колегами, тощо.)
психолог онлайн
цитата:
Я приходжу до праці, працювати, а не плакати, і щоб мене принижували"
- гідна відповідь, і дуже свідомо, що Ви одразу уточнили в чому справа.
Зрозуміти мотиви і прчиини їх ставлення складно, тим паче через таку дистанцію. Наприклад Ваші слова
цитата:
молодші за мене за собою взагалі не доглядають, не фарбуються ( сіра маса)
мають доволі неприємний фон, не принижуючий але знеціючий тих, хто не фарбується. А наступні слова -
цитата:
але мені до цього немає діла це їх життя і вибір.
- мають вже не таку вагу. І іноді, не потрібно озвучувати словами такі речі, вони можуть транслюватись і сприйматись мимоволі, без свідомої участі. Але це тільки гіпотеза.
Важливіше тут - що Ви хочете з цим зробити? Чи хочеться Вам з ними спілкуватись? Що Ви, на Вашу думку, можете зробити зараз щоб свій стан покращити? (додаток до питань в поередньому повідомленні).
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364086 для Марія Радченко
Вихід із ситуації бачу такий, як зміна роботи, бо не маю бажання йти туди, як на каторжні роботи. На співбесіді, насамперед запитала про колектив, бо для мене це важливо в якому середовищі я знаходжусь більшість свого часу. Відповідь звичайно пролунала , колектив -найкращий!!!! Від психологів я хотіла дізнатися причини, чому до людини яка нічого нікому поганого не зробила таке ставлення, і вони мене навіть не знають.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
На форум часто пишуть питання на кшталт "Чому якась третя особа так-то себе поводить?" Але це завідомо некоректне питання, бо Ви тут можете запитувати тільки про себе, свою поведінку та емоційний стан. Не поговоривши з третьою особою, психологи не можуть пояснити її поведінку детально і точно.
Звільнення - хороший вихід. Якщо це не Ваш колектив, і ви одне одному не подобаєтеся, то нема сенсу себе мучити.
психолог онлайн
"Від психологів я хотіла дізнатися причини, чому до людини яка нічого нікому поганого не зробила таке ставлення, і вони мене навіть не знають". - тому що їх досвід дозволяє їм трактувати та сприймати нових людей в певних стереотипних для них рамках та уявленнях. Це формує у них очікування від нових людей. Від Вас, в даному випадку. І інколи, досвід інших в поєднанні із здавалось б нейтральною Вашою поведінкою формує сприйняття, що є до Вас негативним.
Іноді, тому що ми можемо повестись погано по відношенню доі нших і не помітити, від чого і погане ставлення, але іноді Ви можете бути самою милою людиною на світі а все одно Вас будуть не любити. Бо бачать у Вас більше свого власного, ніж Вашого. Якщо Вам потрібно було тільки прояснення - це може бути воно.
І з цим нічого не зробиш. Тому що Ви можете впливати тільки на себе, а не на інших.
Доповнення від автора
Дякую усім хто приймав участь у обговоренні мого питання
психолог онлайн
Вітання Вам
Впершу чергу хочу підтримати Вас, бо подібна ситуація була і в мене. Багато часу витратила на те, щоб " не паритись" чужим відношенням до мене.
Спробуйте знайти свої опори, сильні сторони, які стануть для Вас підтримкою. Якщо не розглядаєте варіанту звільнення, то варто звернути увагу на самооцінку. Дуже багато різної літератури й лекцій на цю тематику. Дивись й підберете ключик. І самі не зрозумієте як зникне негативна обстановка навколо. Успіхів Вам🤗
психолог онлайн
Доброго дня, я Вас добре розумію та хочу підтримати, оскільки сама була в такій ситуації. На моїй роботі мої колеги мені посміхалися завжди, говорили, що я гарно справляюсь з роботою, підтримували. Але паралельно бігали до директора і жалілися на мене. Це питання їхнього менталітету. Я спочатку це ковтала, оскільки для мене дуже важливий досвід і сама робота хороша. Але в кінцевому результаті я перейшла до іншого закладу цієї ж організації. Тобто залишила роботу, бо вона мені подобалась, але змінила колектив. Можливо у вашій ситуації теж можна змінити просто місце?
Як психолог, я б попрацювала з вашими особистими кордонами, самооцінкою та потребами. Оскільки щось заставляє Вас звертати увагу на цих людей і переживати негативні відчуття.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364223 для Яна Данилюк
Дякую за відповідь, самооцінка звісно дуже занижена, і самій з цим справитися важко
психолог онлайн
Будь ласка, якщо буде бажання попрацювати, буду рада Вам допомогти 😊 я вже 2 роки працюю закордоном і будую відносини з іншими людьми. Адже закордоном живуть не тільки українці, і ми не повинні зациклюватися на спілкуванні тільки «зі своїми». Питання інтеграції теж дуже важливе.
Можливо, мій досвід Вам стане у нагоді.