Труднощі у відносинах
Не moжу poзібpaтиcя в coбі. Живу c xлonцеm 7 pokів, paзom nеpеїxaли дo Пoльщі, aле чеpез 7 pokів cтaвcя kpизиx у віднocинax, у ньoгo nomеp бaтьko і він зakpивcя в coбі і яk я не cтapaлacь , він не звеpтaв нa mене увaгу, вcе булo йomу не тak . Я cтapaлacя koжнoгo дня нaйти дo ньoгo nідxід, aле йomу вcе булo не тak. Чеpез тakі віднocини з йoгo бokу , нa poбoті дo mене noчaв npoявлятиcя чoлoвіk, яkий noчaв дбaти npo mене, і mені це noчaлocь noдoбaтиcь і чеpез яkийcь чac я зakoxaлacя. Теnеp не poзуmію щo mені poбити.
https://upsihologa.com.ua/ask/ ✔ У Психолога upsihologa.com.ua #психолог
Питання від: ; Вік: 27
Доповнення від автора
Забула доповнити що чоловік в якого закохалась на 16 років старше мене.

психолог онлайн
Добрий день!
Чим би ви хотіли щоби Вам допомогли психологи, тут на сайті?
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку, Mari!
цитата:
Теnеp не poзуmію щo mені poбити.
Вибір у подібних випадках людина має робити сама, покладаючись на свої бажання і цінності.
З психологом можна порадитись і поспілкуватись, аби краще розібратись в своїх почуттях, можливостях і обмеженнях. Подивитись на ситуацію цілісно і об'єктивно.
От з останнього і варто почати.
Перша обставина.
цитата:
Живу c xлonцеm 7 pokів
Хлопець робив Вам пропозицію? Якщо ні, то в чому причина?
Вас саму влаштовують стосунки, де Ваш статус аж ніяк не визначений?
цитата:
Я cтapaлacя koжнoгo дня нaйти дo ньoгo nідxід, aле йomу вcе булo не тak.
Нинішні стосунки можна вважати незадовільними. А чи бачите перспективу, можливо, щось зміниться в ставленні хлопця до Вас?
цитата:
Чеpез тakі віднocини з йoгo бokу , нa poбoті дo mене noчaв npoявлятиcя чoлoвіk
Тобто Ви кажете, що той чоловік з роботи почав помічати Ваш пригнічений настрій, самотність і вирішив проявити увагу і турботу до Вас. Я правильно зрозумів?
Вам його ставлення сподобалось. Зрештою Ви закохались. І тепер розгублені.
Тож, спитайте себе, чи хотіли б Ви поєднатись з чоловіком з роботи? До речі, чи відомо Вам - він одружений? Розлучений? Нежонатий?
Як ставитесь до думки, згідно якої необхідно стосунки припиняти, коли вони себе вичерпали і нічого доброго в подальшому не обіцяють?
психолог онлайн
Доброго дня. Якщо сформулювати конкретніше - яку допомогу Ви хотіли б отримати? Підказку як вчиняти?
Це рішення повинно бути за Вами.
цитата:
і mені це noчaлocь noдoбaтиcь і чеpез яkийcь чac я зakoxaлacя
- чому цього для прийняття рішення не достатньо? Чи Ви хочете стосунків із цим залицяльником? Чи романтичної уваги поки достатньо?
Які почуття у Вас до першого хлопця зараз? Які Ваші стосунки взагалі зараз?