Думки про власну смерть і певні бажання померти
Що робити коли все добре, і в житті в мене і у всіх близьких, але хочеться пропасти із життя і залишити щоб все так добре і залишалось.. а коли погано то наоборот. Що саме це може означати і як бути з цим? Часто думки є що хочеться померти, але відчуваю що є щось що ще не зробила, тобто виконала все но щось ще тримає. Мені тільки 18 і страшно коли такі думки захоплюють розум, і розумієш що одна лише мить..
Як з цим можна боротись, і як себе захистити від таких думок, і витягнути себе з цієї «ями». Дякую на перед за відповідь)
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня.
Для розуміння як з цим впоратись важливо розібратись а що ці думки провокує? Як давно вони у Вас? Чи намагались Ви їх якось втілити, чи тільки думки і фантазії? В які періоди вони виникают?
Є якесь загальне переконання, що погано себе почувати коли все навколо "добре" якось дивно і не правильно, але це не так. Обставини Вашого досвіду минулого чи теперішні обставини, які можуть здаватись незначними здійснюють тиск і вплив - і тоді не дивно, коли стає погано.
Звісно, якщо є можливість краще пропрацювати це із психологом, щоб отримати підтримку і стійку опору, на яку можна спертись в пригнічених моментах.
психолог онлайн
Яна Дмитрівна Кузик
Валерія, доброго дня!
Відчуваю тривогу та розпач від вашого тексту. Важливо дослідити і ваші почуття, бо саме вони і заганяють чи формують цю яму. Співчуваю! Почуття важливо ідентифікувати, назвати та прожити. Можна також іх малювати, тим самим звільнятись через образи від них. В роботах великих митців прослідковується їхня депресія, апатія, але саме картини були їхніми контейнерами, що допомагали триматись та жити. Будь-яке мистецтво лікує! Відродіть свого внутрішнього митця!
Розкажіть трошки більше про себе. Ви кажете, що відчуваєте, що не все зробили і це радує, значить є відчуття свого потенціалу, місії. Розкажіть про ваші захоплення? З ким ви товаришуєте? Хто вас підтримує? Чого б хотіли досягти? Що такого драматичного сталося в останні періоди? Які сильні розчарування вам довелось пережити?